jij had dus geen dampende sex met je rokende exen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Cairon het volgende:
dampende sex!? Wat wanneer mijn god, wat weet ik nog niet! Wat is mij nog niet verteld!?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?
mm, mijn fav merkquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
krijg je als je club wordt gesponsord door lucky strike.
Gaan ze met zn drieen samenwonen danquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:56 schreef Cybart het volgende:
Profi @ Creno (en een beetje Ryan_R) & natuurlijk ook Jer
camera's er op en john de mol is blijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gaan ze met zn drieen samenwonen dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef Cairon het volgende:
jullie houden je sigaretten zeker allemaal heel erg vrouwelijk vast, zoals alleen homo's die vasthouden.
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neusquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef Cairon het volgende:
jullie houden je sigaretten zeker allemaal heel erg vrouwelijk vast, zoals alleen homo's die vasthouden.
en je strijkt je lucifer op je stoppelbaard aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neus
Een hete scheet meestal. Ik scheer me te vaakquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef Manias het volgende:
[..]
en je strijkt je lucifer op je stoppelbaard aan!
arme joost :| flamefart in bed zoveelste dekbed aan gortquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een hete scheet meestal. Ik scheer me te vaak
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neus
Hij kan er anders ook wat vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
arme joost :| flamefart in bed zoveelste dekbed aan gort
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef Weemz het volgende:
Zaterdag is de uitvoering van onze musical!
Bah, wat word ik daar boos van!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Weemz het volgende:
Over een koor dat bestaan uit verschillende egogecentreerde groepen, die langzaam inzien dat ze best met elkaar overweg kunnen... Tja, het is nu eenmaal christelijke, amerikaanse musical hè?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist X-men2 met mijn ouders gekeken.
ow vertel...quote:
Nee, het was eigenljik een grapje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
heb je nog broers of zusjes?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het was eigenljik een grapje.
Maar sowieso is het contact binnen dit gezin niet echt helemaal goed, maar dat heeft vrij weinig te doen emt mijn vorige posts.
2 zussen, beide uit huis. Eén komt in het weekend thuis, en de ander komt sporadisch binnevallen eens in de maand.quote:
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijn
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extraquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dan ook, ik ga naar bed. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt voordat de slaap me vat.
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extra
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.
Ikke volgende week met Bradquote:
volgens mij is dat echt een baggerfilmquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke volgende week met Brad![]()
![]()
Ik wil eigenlijk nog naar Silent hill maar die draait hier niet.
wil je dan écht iets ironie's horenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
maar ik wou het niet intypen, want dan wordt TMM boos op me
[ironie]
Zo, nu eerst een bromazepammetje
[/ironie]
Geen idee. Angel liet de trailer zien en dat zag er wel stoer uit. En ik ben wel weer toe aan een leuke horrorfilm.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een baggerfilm
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Vlarp het volgende:
ohw.. we gaan nog nachtbraken hier?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dan écht iets ironie's horen
ik heb die dingen nodig omdat ik door mijn cola verslaving niet meer kan slapen
![]()
typisch vrouwendingetjequote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat woord. Doet me altijd denken aan midden in de nacht misselijk worden
ja dat weet ik, die is ook suikervrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
Psst. Ze verkopen ook cafeine vrije cola.
Valse flikkerquote:
ik heb er ook nog even goed naar gekeken en bij nader inzien ga ik er ook maar heenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
wonderer: ik heb goede recensies gelezen over de film
hallo jerryquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
wonderer: ik heb goede recensies gelezen over de film
Hij draait in Ede. Maar ik heb geen vervoer. En eigenlijk ook geen tijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb er ook nog even goed naar gekeken en bij nader inzien ga ik er ook maar heen
over mij zijn we gauw uitgepraat, veel valt er niet te weten over mijquote:
en wie zegt dat ik dat niet doe danquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:20 schreef Jerruh het volgende:
er zat vandaag een vent in de V&D die op theatermama leek! maar die vent rookte enorme sigaren!
ja en hij zat aan het bier...quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik dat niet doe dan
ik heb het monica nota bene nog geleerd
ja dus....quote:
erik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus....
?
ik vroeg mij af wat jij gisteren met Erik aan het doen was in de stad?
![]()
[HOMO] #1698 Nephomo'squote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erik?
ik was van 14;30 tot 24:00 non stop in de rechter.
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
over mij zijn we gauw uitgepraat, veel valt er niet te weten over mij
overigens dat ik eerst dat je het over jozef wilde hebben![]()
ja bij mij onder, ik woon er een paar verdiepingen boven, althans, over een week ben ik pas echt gesettled!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[HOMO] #1698 Nephomo's
ow alleen bij jou onder bedoelt ie?
en dat weten we nu wel zeker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog 27 post en we zitten op de 1700 topics
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan hequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weten we nu wel zeker?
de notaris heeft de telling onafhankelijk vast gesteld en correct bevonden ?
gaan we nog fighten dan??quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?
shaten topic?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan he
en je wilde net als gespreksleider een gesprek startenquote:
wil je dat danquote:
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dat dan
wrestle MaMa
als ik me op je gooi ben je dood
ow je was aan het lurken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoor![]()
en ik heb heel de avond al braaf hier achter de PC gezeten hoor
als er gekropen moet worden, dan is dat zo direct me nest in![]()
nee ik zat seizoen finale van 24 te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je was aan het lurken?
zo lam?
alle babes en hunks die geen fokker zijn mogen in B&H. shaten had shayen moeten zijn.. die vrouwelijke indier oid die BBK leuk vindt ( en de rest niet)quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
shaten topic?
mag ik niet zelf een topic starten en is Ben H niet alleen voor celebrity's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |