gewoon ff doorbijten, of VIP worden ^.^quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:44 schreef Tim_G het volgende:
Topic was vol dus :-)
Hier nog een x mijn vraag:
Hoe kan je in het begin een beetje snel geld verdienen? Die 900 euro per week schiet niet op natuurlijk. Optreden voor 25 mensen ook niet........ en die 30 euro voor een optredentje op straat helpt niet veel!
of is het gewoon de eerste weken even doorkomen?
Dan heb je vast wel wat over voor een beginnend artiest???quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef BlackRebel het volgende:
tim, dat komt allemaal vanzelf, we zijn allemaal zo moeten beginnen... maar er komt een dag dat je van gekkigheid niet meer weet wat je met je geld moet doen en dan ga je lange tattoo's plaatsen ofzo
mijn laatste single heeft al bijna 2miljoen opgebracht...![]()
heb loonsverhoging gevraagd bij de eigenaar van de tent waar ik werk. 45 euro eropquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel wat over voor een beginnend artiest???![]()
Klopt..... maar moet ff aan me charm werken danquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:14 schreef BlackRebel het volgende:
als je mediocre charm hebt kun je als sales person aan de slag en verdien je nog iets meer, vraag maar eens aan de eigenaar van de zaak waar je werkt, die heeft vast wel een plek vrij.
Wie willen er kinderen? Dan zijn jullie nu alweer te laatquote:I am feeling kinda moody today.
hoe laat komt t? bij mij komt het 22:58 ofzo, en dan blijf ik gewoon efkes wakkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wie willen er kinderen? Dan zijn jullie nu alweer te laat
T gebeurt bij mij altijd 's nachts, dus de volgende ochtend (lees 7 juni) moet t wel te doen zijn...
Wat niks wil zeggen, ik had 6x eroverheen, en niksquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... had dat dan gezegdRobbie is er vanmorgen wel overheen gegaan toch?
Jij kan gewoon geen kinderen krijgen... je bent gewoon zo lelijk dat het voorplanten van jouw geslacht de ondergang van de popowereld zal betekenenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef daeri het volgende:
[..]
Wat niks wil zeggen, ik had 6x eroverheen, en niks![]()
Ik ga het maandag nog eens proberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen kinderen krijgen... je bent gewoon zo lelijk dat het voorplanten van jouw geslacht de ondergang van de popowereld zal betekenen
Doe maar niet, straks raak je nog aan de anti-depressiviaquote:
Hard maar eerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen kinderen krijgen... je bent gewoon zo lelijk dat het voorplanten van jouw geslacht de ondergang van de popowereld zal betekenen
Van ene Otis Crawfordquote:Wanted
Well, i can give you a wonderful offer, if you come to Amsterdam, i can help you clear your record
If you are afraid of serial killers ect. i can tell you when the prison is empty, then you will be all on your own.
Hij weer:quote:??
Are there serialkillers in Popomundo?
I can't come to Amsterdam yet, because i am busy with a worldtour.
Zou het echt waar zijn?quote:RE: ??
nah, I dont think so... but tell me whenyou will come, then i will clear clear your record.:)
zolang je buiten amsterdam bent hoeft t nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef DeHovenier het volgende:
Dat zal dan na de worldtour zijn, eerder kan niet denk ik.
Moet ik op Stealthy gaan?
Ook geregeld...quote:Hey,
Ja tuurlijk,mail maar als we in Stockholm zijn en je een een studio geboekt hebt.
Groetjes,
Darlene
je moet een hartvormige doos met chocolaatjes krijgen, dus spreek met je band af ofzo dat jullie dat ff aan elkaar geven...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Kan wel, maar mag niet
Morgen is het Valentijn, wat moet je dan kopen/doen om je mood vol te krijgen?
uhm, food en beverage, dus n restaurant, of n clubquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef maniack28 het volgende:
Ow ok.... ik zal eens ff chocolaatjes kopenWaar haal je die? Generic shop? Ik geef aan Elsebeth, Elsebeth aan Robbie, Robbie aan mij
je moet ze krijgen... niet gevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb er al 4 gekocht, omdat ik zag dat Sautor er al 1 had gekocht. Als je bij.v 4 geeft, krijg je dan 4x mood erbij?
Best wel langquote:Last Login: 2006-05-25
Entered Popomundo 63 days ago.
Vijf dagen later, maar toch al beterquote:Last Login: 2006-05-26
Entered Popomundo 58 days ago.
Aaaahh..quote:I gave Robbie Romijn my heart shaped box of chocolates.
Hoezo maar 1 liedje? We kunnen er 2 opnemen, dan wordt het een single.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef Sautor het volgende:
Uhu..
[..]
Vijf dagen later, maar toch al beter
Overigens gaan we om 12.00 uur jammen, 16.00 uur concert en zal daarna ff wat record zooi regelen..T kan natuurlijk niet om 20.00 uur want dan speelt rebel justice en dan kan darlene niet helpen
edit: we kunnen maar één nummer opnemen...welke?
Als we voor t nummer met de meeste kwaliteit gaan lijkt t mji dat we 'Ze dacht dat ik gek was' moeten opnemen, ofniet?
edit2:
[..]
Aaaahh..
Verder hebben we nog 3 pleasant/pleasant songs, te weten 'Silver Bullet', 'Falador' en 'Doe de dibididoe!'.quote:Ze dacht dat ik gek was is a Modern Rock Singalong. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-19. The melody is nice and the lyrics are splendid.
Kan dus maar een nummer opnemen..heb gekozen voor ze dacht dat ik gek was. Als we nog een nummer willen opnemen moeten we dat of om 12.00 uur doen (heb geboekt om 8.00 uur) of als we in de volgende stad zijn, waar ook bjrons studios zitten. Zal ff kijken waar dat is -> LAquote:You've now booked this studio to record a track
Ik kan ook niet, heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Je kan gewoon mij/max volgen, dan komt alles goedquote:Ik wil trouwens een andere bandtag, die we nu hebben is te vrolijk. Ik kan echter niks maken ivm school en Italie. Volgend weekend (niet as) ga ik weg naar Italie voor 3 weken, en ik weet niet of er een internetcafe is in Como.
0wnz0rquote:The best songs of the show were Silver Bullet and Ze dacht dat ik gek was. The worst song was Rebel Justice.
Pleasant is toch goed?quote:Track: Ze dacht dat ik gek was
Ze dacht dat ik gek was is a Alternative recording of a song written by Robbie Romijn. The track is performed by The Cowards.
Fame:
Popularity :
Melody: nice
Lyrics: splendid
Production: pleasant
Producer: Robbie Romijn
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
uh, niet, je moet wachten tot zaterdag geloof ik, of zondag, en dan worden de beste foto's gekozen... foto door iemand met heel veel sterretjes in motion photography dus..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef Tokus het volgende:
hoe kun je gemaakte fotos ergens verkopen aan een tabloid?
Ik maak ff een nieuwe album aan (Single), dan kunnen we nog een liedje recorden en dan bij die singel doen, en dan hebben we 2 liedjes en kunnen we de single gaan uitbrengen.quote:Record Contract with Longbeach Studios
Royalty: 60% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Skunk Records.
Starts: 2006-04-11 Ends: 2007-04-30
Status: Signed
maar moet je ze niet ergens indienen, daarvoor?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef daeri het volgende:
[..]
uh, niet, je moet wachten tot zaterdag geloof ik, of zondag, en dan worden de beste foto's gekozen... foto door iemand met heel veel sterretjes in motion photography dus..![]()
Mijne mijne mijnequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik maak ff een nieuwe album aan (Single), dan kunnen we nog een liedje recorden en dan bij die singel doen, en dan hebben we 2 liedjes en kunnen we de single gaan uitbrengen.
Hoe zal die single heten en welk liedje gaan we nog meer recorden?
Wie dan? We moeten wel kwaliteit hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef maniack28 het volgende:
Misschien van die persoon die er nog was terwijl wij er ook warenAnyway.. we hebben toch een contract... kunnen we daarbij ook niet onze record uitbrengen?
Anyway.. doe maar God, put a smile on my face, die is het best gejammed en komt vaak als de beste song uit een optreden.quote:Record Contract with Longbeach Studios
Royalty: 60% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Skunk Records.
Starts: 2006-04-11 Ends: 2007-04-30
Status: Signed
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom was Darlene er niet?
[..]
Pleasant is toch goed?
Maar volgens mij ist wel een net nummer geworden. We kunnen in Finland nog een nummer opnemen, alleen dat kost dan wel geld (deze was gratis, aangezien t een studio van bjron was) Als we weer gratis willen opneme moeten we wachten tot LA, daar is zijn volgende studio..quote:Hi Max,
Sorry, ben opeens onderweg naar Helsinki.We reizen sinds kort met de tourbus ipv het vliegtuig,ik had daar effe niet aan gedacht,sorry.Als het geen goede opname wordt,kan je 'm altijd overnieuw doen in Helsinki.We moeten dan iig rekening houden met het schema van onze toerbus.
Groetjes,
Darlene
quote:Discography
Soep met ballen Single (2 tracks) Delete
1 Ze dacht dat ik gek was
gaat vanzelf is me verteldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar moet je ze niet ergens indienen, daarvoor?
quote:Discography
Soep met ballen Single (2 tracks) Delete
1 Ze dacht dat ik gek was
2 God, put a smile on my face
Your fans are eagerly awaiting your new Single.
This record has been sent to your record company for release.
quote:You've been awarded 3 Experience Point(s).
Feli Max!quote:Celebrated my birthday.
quote:Oh bugger! Suffer Your Salvation's tourbus broke down and has to be towed. This will delay my journey with 10 hours.
quote:I lost track of Elsbeth Boom.
quote:Mother's Wishes New | Finished | Ignored
1. Receive a skill
Ignore - Info
It's nice to see that you're pursuing your dreams Elsbeth. Is there anything I can help you with? I was quite an artist in my days... Edith Piaff had nothing on me... All the young soldiers of the Great War swooned around me.
Please select which skill you wish your mother to teach you.
Basic Composing Learn
Basic Poetry Learn
African Music Learn
Blues Learn
Classical Learn
Country & Western Learn
Electronica Learn
Flamenco Music Learn
Heavy Metal Learn
Hip Hop Learn
Jazz Learn
Latin Music Learn
Modern Rock Learn
Pop Learn
Punk Rock Learn
Reggae Learn
Rhythm & Blues Learn
Rock Learn
World Music Learn
Basic Cat Walking Learn
Basic Dancing Learn
Basic Fashion Learn
Basic Make Up Learn
Basic Modelling Learn
Basic Showmanship Learn
na 7 x moet t toch wel n keer raak zijn?quote:09:20 Thomas Hollius and I had a above average time snuggling.
06:55 Thomas Hollius and I had a mediocre time snuggling.
03:06 Thomas Hollius and I had a decent time snuggling.
01:14 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
00:21 Thomas Hollius and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
23:16 Thomas Hollius and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
23:16 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
23:06 I am feeling kinda moody today.
als je nu een joke maakt tegen iemand gaat zn mood een stuk omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:38 schreef Venderwel het volgende:
Heb één ster voor basic comedy......maar wat kan ik daar mee??
kan wel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:58 schreef Venderwel het volgende:
Kun je overal 5 sterren in halen?? Ik had namelijk begrepen dat je niet meer dan 3 sterren acoustic guitar ofzo kunt halen als je alle 5 sterren voor basic string instruments hebt.
zoww... 8x gewipt tijdens de ovulatie.. zou het iets opgeleverd hebben?quote:11:01 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
Geen idee, maar ik wil er voor de zekerheid ook nog wel een keer overheen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef daeri het volgende:
[..]
zoww... 8x gewipt tijdens de ovulatie.. zou het iets opgeleverd hebben?![]()
Waarschijnlijk is er geen internet daar, dus jullie zullen het zonder mij moeten doen voor 3 weekjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat zo?
Dan lijkt het me idd beter dat ik de band ga verlaten. Maar ik heb ook geluiden gehoord uit mn klas dat er wel internetcafe's zijn in Como. ff uitzoeken dan.
Mag niet, en tis te laat... ik wip maar met 1 iemandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil er voor de zekerheid ook nog wel een keer overheen gaan.![]()
Ik heb zelfs 5 sterren play the bass guitar en 4 sterren basic string instruments, en nog maar 1 of 2 updates tot ster 5quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef daeri het volgende:
[..]
kan wel..mijn gitarist heeft 5 sterren basic string instruments, en 4 sterren play the electric guitar
Nee toch? Als hij mij/jou volgt dan volgt ie ons automatisch van wanneer hij het instelt, waar dan ook naar toe...Als hij ons dan gewoon volgt naar de liftplaats dan wordt hij ook opgepikt en vervoerd. Dan komt hij vanzelf in de volgende stad terecht, en vanaf daar kan hij ons weer volgen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens.. ik zat te denken, jij bent straks 3 weken weg en van de week hadden we al last van dat "lost track of" gedoe.. dat is niet praktisch. Volgens de help kan je ook de band verlaten en hem over 3 weken weer joinen, die famedip die we daarvan krijgen is kleiner dan wanneer jij 8 of 9 optredens mist.
moet je ff in je diary kijken, en dan kijken wanneer je moody was, volgens mij is het volgende week pas raak bij jouquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Overigens is t bij mij vanavond ook weer raak, of was t volgende week?
Volgende week dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wie willen er kinderen? Dan zijn jullie nu alweer te laat
T gebeurt bij mij altijd 's nachts, dus de volgende ochtend (lees 7 juni) moet t wel te doen zijn...
Ik ownquote:The best songs of the show were Silver Bullet and Ze dacht dat ik gek was. The worst song was Angel back home (featuring Regina Dijkhuis).
Mijn chick heerschtquote:At Moonlight Bay is a Rock Ballad. The tempo is Lento. Written by Dawn Dacombe and dated to 2006-05-29. The melody is GOD SMACKING and the lyrics are pleasant.
Ze heeft 20 dagen aan dat nummer gewerktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe komt die melody zo goed?
quote:'m an expert at Basic String Instruments and don't need to study that anymore.
ook lekker lullig, mijn lief en ik gaan t mooi samen doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:14 schreef Cici het volgende:
De kerel van wie ik zwanger ben wil het kind alleen opvoeden.
Dacht het dus niet he.
Hij mag de volgende hebben
Ik zit te denken, zullen we onze naam veranderen in De Bangerikken en dan alleen maar Nederlandse liedjes gaan schrijvenquote:[stem van een breezersletje die in breezahtaal praat]
Hey! Vies vuil breezersletje
Waarom duik jij in iedereen zn bedje?
En neuk je de buurman van Edje?
Jij bent echt een vies vuil sletje!
Zonder make up ben je een spook
En dan raak ik over de kook
Want ik hou niet van breezersletjes
Ik heb liever lekkere kroketjes!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed?
[/refrein]
Ik zag je in de stad
Met een grote zak patat
Als sletje zou jij moeten weten
Dat je beter geen patat kan eten!!!
Waaaaaaant!!!!!
Kakkers houden niet van dikke meisjes
Met een bek vol gesmolten ijsjes
Sportmannen hebben liever radijsjes
Dan breezersletjes met patat en ijsjes!!!!
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
Ennnnnnnnnnn!!!
Loverboys houden van strakke meisjes
Zonder uitgelubberde dijtjes
Dus jij maakt totaal geen kans
Vieze vuile schwans!!!!
Dit is echt de laatste keer
Dat ik nog van een breezersletje leer
Want leven zonder SOA is leuk
Liever dat, dan dat ik nog een keer met je neuk!!!!
[gitaarsolo]
[refrein]
Breezerslet, breezerslet... waarom ga jij met iedereen naar bed? (2x)
[/refrein]
[drumsolo en einde]
quote:2006-06-01 Admiral Amara beat us in a challenge and took our #597 ranking!
quote:Recording your songs is the first step to producing records of your own
In order to record a song you need to schedule some time for this at a Recording Studio. Booking time cost your artist some money, so make sure you can afford the price the Studio is asking. The price differs from studio to studio so make sure you don't get ripped off by greedy studio owners.
When you book time at a studio you must also select which song you wish to record. You can only select a song that's in your artist's repertoire and that you have the rights to. You have the rights to songs that are written by fellow bandmembers and songs that you have specifically purchased the rights to.
When going into the studio to record a song you might want to consider the following if you want to produce the best recording possible:
• Make sure you've been jamming the song.
• All band members should be present for the event.
• Make sure your bandmembers are in a good mood.
• Select a good Recording Studio.
• Someone skilled in Record Production is good to have in the band.
• All band members should stay in the studio during the whole session.
Boost onze relatie eens ffquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
HuiliesBangerikken
Zullen we ook gaan challengen?
Wil ik ook wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan je zien hoe goed je single verkoopt
IK MAG MORGENquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:44 schreef Sautor het volgende:
Rebel zal wel niet antwoorden, want die zit lekker te pinkpoppen
Ik ben alleen morgen weg, dus zondag ben ik er weer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Rebel is idd weekendje weg. Daeri morgen ook!
quote:Ended show at The Black Page. It was terrible!
huh? Ik was in Melbourne hoor...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Weer een stapje hoger op de ladder van succes
En dat zonder Max
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Mag van mij welMss is dat het beste. Volgens mij mag dat van de regels niet.
Dan moet ik wel een emailadres hebben van jou of van Joralf.
Ik ga morgenochtend weg.
Werd tijd of niet?quote:
Dat is vandaag he, waarom heb ik dan nog niet gejammed, want volgens mij ist als lang 16.00 uur geweestquote:2006-06-04 16:00 Ritmos Extraños
Jam Session 4 hours Buenos Aires
Krijg je 1 punt meer als je meer jammed??quote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef Sautor het volgende:
Ik ook maar 2, volgende keer toch iets meer jammen
quote:The audience at Wanha Punk Berliini went wild when Das Gotik Treffen praised the crowd for their enthusiasm. Regrettably things took a turn for the worse when the crowd turned their backs on Das Gotik Treffen and walked out. It seems like the band members have a splendid relationship between them on stage.
vet? ik vond t klotequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:14 schreef BlackRebel het volgende:
woeiiiiiiii, pinkpop was vet!!!
Als je veel jammed krijg je extra punten volgens mij jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:25 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Krijg je 1 punt meer als je meer jammed??
ik stond vooraan bij Placebo, maar ik ga altijd naar Lowlands en dat is echt veeeeuuuull leuker...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:20 schreef BlackRebel het volgende:
ja, ik heb zelden zo'n leuk Pinkpop gehad, helemaal vooraan gestaan bij Placebo, Tool, Franz Ferdinand en The Rakes...
verder vond ik The Zutons de grootste verrassing, en ze hebben er sinds zondag een fan bij
Ik ga dit jaar voor t eerst naar Lowlandsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef daeri het volgende:
[..]
ik stond vooraan bij Placebo, maar ik ga altijd naar Lowlands en dat is echt veeeeuuuull leuker...![]()
quote:Defeated Cold play in a challenge and took their #568 ranking
Twaalf uur vanaf nu, dus tot 11.00 uur morgenochtend..Zal met Robbies account ff proberenquote:Affected by: Ovulation
uh volgens mij rode balk..quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:52 schreef Venderwel het volgende:
Volgens mij moet je aleen bands challangen die een groene balk hebben of niet??
Ik was bij mn vriendinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef Sautor het volgende:
Oh, maniack, vanavond ben ik trouwens zwanger te maken
Of morgenochtend, maar ik zal vast wel niet achter de pc zitten morgenochtend, dus t hangt van jou af!
Weet ze dat jij online andere meisjes zwanger maakt?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ze dat jij online andere meisjes zwanger maakt?
[..]
Maar het character nietquote:
[..]
Pssst, ik beheer zijn account, maar die waarden zijn zo laag dat ik mijn best moet doen om alles normaal te houden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:01 schreef maniack28 het volgende:
Robbie is echt een sukkel:
Improved my skills in Electric Guitar.
Had a good night partying. Spent 37 ¤.
Die gaat dood, binnen nu en een week... iig naar het ziekenhuis, dus we kunnen het wel vergeten. Kan jij hem kicken uit de band? Zodat ons geen schade wordt toegedaan?
(pas kicken natuurlijk als hij in het ziekenhuis ligt)
1 sterretje erin, en een goede betalerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:19 schreef Cici het volgende:
Ik ben geen CEO, maar kan ik lawyer worden?
En zo ja, wat heb ik allemaal nodig, behalve het boek basic Law?
je baasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:30 schreef Cici het volgende:
Wat bedoel je met goede betaler?
Mag t niet nee? Hmm, zal niet al te vaak inloggen dan..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef BlackRebel het volgende:
vertel dit verder tegen niemand he... tis namelijk bij het spel verboden en je riskeert zowel robbie's account als je eigen account hiermee... alleen maar om te waarschuwen...
rest en composing is het beste..
en overigens, partyen en shoppen kosten allebei geld, met als verschil dat partying wel goed is voor je mood, maar slecht is voor je health... en shoppen alleen goed is voor je mood..
robbie tochquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Sautor... waarom is Robbie nog in Sao PauloZo mist hij het concert...
Ik had ingesteld dat hij mij moest volgenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Sautor... waarom is Robbie nog in Sao PauloZo mist hij het concert...
Ik vind 1440 ook wel een beetje geldquote:Ticket Local Time
Departure: São Paulo 2006-06-10 12:00
Arrival: Nashville 2006-06-10 17:00
Duration: 5 hrs.
Class: Second Class
Plane: Supersonic
Price: 1440 ¤
Hehe...eindelijk schiet t een keertje opquote:You've been awarded 3 Experience Point(s).
Click here to distribute points.
Zal t ff aangeven, voor t geval hij bij t volgende concert en bijna weer niet is..quote:Robbie is following Elsbeth Boom as a Stalker. ABANDON
zijn in de tussentijd 2 steden bij gekomen, Rome en Copenhagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:23 schreef Venderwel het volgende:
Nog een vraagje over de World Tour......moet je alle steden aan doen of alle landen??
ik zie namelijk net dat "the Cowards" alleen New york aan doen en niet LA ofzo...
Oh nee dat is bullshit, die doen jullie wel aan....
maar er staan 15 steden op jullie tour lijst, terwijl er 17 steden zijn.
En die hebben jullie gewoon niet aan het lijstje toegevoegd? Ohhh...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef daeri het volgende:
[..]
zijn in de tussentijd 2 steden bij gekomen, Rome en Copenhagen
ik zit niet bij hun in de bandquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:45 schreef Venderwel het volgende:
[..]
En die hebben jullie gewoon niet aan het lijstje toegevoegd? Ohhh...
quote:2006-06-18 18:00 Funky Club [MODERN ROCK] - INFO Copenhagen
2006-06-22 16:00 Nero Rocking Rome - INFO Rome
Dat kan niet, alleen maar andersom!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:56 schreef CasB het volgende:
Hoe kan ik geld van mn character in de artiest stoppen?
dat gaat toch automatisch? Artiest geen geld dan betaald je character..... althans, bij mij danquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef CasB het volgende:
Hoe kom je als artiest dan aan geld? Want ik wil jammen
Terwijl ik toch echt 275 euro hebquote:Neither you nor your artist have enough money.
denk dat je jamsessie teveel kost..... ff verder sparen of een goedkopere plaats zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:43 schreef CasB het volgende:
Ja maar als ik wil jammen krijg ik dit:
[..]
Terwijl ik toch echt 275 euro heb
Waar wil je jammen???quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:43 schreef CasB het volgende:
Ja maar als ik wil jammen krijg ik dit:
[..]
Terwijl ik toch echt 275 euro heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |