quote:You've been awarded 3 Experience Point(s).
Feli Max!quote:Celebrated my birthday.
quote:Oh bugger! Suffer Your Salvation's tourbus broke down and has to be towed. This will delay my journey with 10 hours.
quote:I lost track of Elsbeth Boom.
quote:Mother's Wishes New | Finished | Ignored
1. Receive a skill
Ignore - Info
It's nice to see that you're pursuing your dreams Elsbeth. Is there anything I can help you with? I was quite an artist in my days... Edith Piaff had nothing on me... All the young soldiers of the Great War swooned around me.
Please select which skill you wish your mother to teach you.
Basic Composing Learn
Basic Poetry Learn
African Music Learn
Blues Learn
Classical Learn
Country & Western Learn
Electronica Learn
Flamenco Music Learn
Heavy Metal Learn
Hip Hop Learn
Jazz Learn
Latin Music Learn
Modern Rock Learn
Pop Learn
Punk Rock Learn
Reggae Learn
Rhythm & Blues Learn
Rock Learn
World Music Learn
Basic Cat Walking Learn
Basic Dancing Learn
Basic Fashion Learn
Basic Make Up Learn
Basic Modelling Learn
Basic Showmanship Learn
na 7 x moet t toch wel n keer raak zijn?quote:09:20 Thomas Hollius and I had a above average time snuggling.
06:55 Thomas Hollius and I had a mediocre time snuggling.
03:06 Thomas Hollius and I had a decent time snuggling.
01:14 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
00:21 Thomas Hollius and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
23:16 Thomas Hollius and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
23:16 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
23:06 I am feeling kinda moody today.
als je nu een joke maakt tegen iemand gaat zn mood een stuk omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:38 schreef Venderwel het volgende:
Heb één ster voor basic comedy......maar wat kan ik daar mee??
kan wel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:58 schreef Venderwel het volgende:
Kun je overal 5 sterren in halen?? Ik had namelijk begrepen dat je niet meer dan 3 sterren acoustic guitar ofzo kunt halen als je alle 5 sterren voor basic string instruments hebt.
zoww... 8x gewipt tijdens de ovulatie.. zou het iets opgeleverd hebben?quote:11:01 Thomas Hollius and I had a nice time snuggling.
Geen idee, maar ik wil er voor de zekerheid ook nog wel een keer overheen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef daeri het volgende:
[..]
zoww... 8x gewipt tijdens de ovulatie.. zou het iets opgeleverd hebben?![]()
Waarschijnlijk is er geen internet daar, dus jullie zullen het zonder mij moeten doen voor 3 weekjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat zo?
Dan lijkt het me idd beter dat ik de band ga verlaten. Maar ik heb ook geluiden gehoord uit mn klas dat er wel internetcafe's zijn in Como. ff uitzoeken dan.
Mag niet, en tis te laat... ik wip maar met 1 iemandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil er voor de zekerheid ook nog wel een keer overheen gaan.![]()
Ik heb zelfs 5 sterren play the bass guitar en 4 sterren basic string instruments, en nog maar 1 of 2 updates tot ster 5quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef daeri het volgende:
[..]
kan wel..mijn gitarist heeft 5 sterren basic string instruments, en 4 sterren play the electric guitar
Nee toch? Als hij mij/jou volgt dan volgt ie ons automatisch van wanneer hij het instelt, waar dan ook naar toe...Als hij ons dan gewoon volgt naar de liftplaats dan wordt hij ook opgepikt en vervoerd. Dan komt hij vanzelf in de volgende stad terecht, en vanaf daar kan hij ons weer volgen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens.. ik zat te denken, jij bent straks 3 weken weg en van de week hadden we al last van dat "lost track of" gedoe.. dat is niet praktisch. Volgens de help kan je ook de band verlaten en hem over 3 weken weer joinen, die famedip die we daarvan krijgen is kleiner dan wanneer jij 8 of 9 optredens mist.
moet je ff in je diary kijken, en dan kijken wanneer je moody was, volgens mij is het volgende week pas raak bij jouquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Overigens is t bij mij vanavond ook weer raak, of was t volgende week?
Volgende week dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wie willen er kinderen? Dan zijn jullie nu alweer te laat
T gebeurt bij mij altijd 's nachts, dus de volgende ochtend (lees 7 juni) moet t wel te doen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |