Standaard procedure.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat dan? Is-tie mod per acclamatie?
Had je willen sollicidingesen danquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat dan? Is-tie mod per acclamatie?
Zo van dat je op een goeie dag zomaar even op Fok! kijkt en dat je dan FA gemaakt blijkt te zijn, bedoel je???quote:
Ze willen me niet, ik lijk Meki wel wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Had je willen sollicidingesen dan?
Door mij? Nou ja, is wel okee, denk ik. Vind alleen dat welkom zo eh... overstated, de beste man zit hier altijd al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:25 schreef kLowJow het volgende:
Chewie dus... door jou geloof ik ook al eens naar voren geschoven. Welkom enzo.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
En Machiavelli is tof.
Maakt niet uit, ik ben genoeg aan het afcateren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:30 schreef Drugshond het volgende:
Weer een bierdrinker erbij = minder for us.![]()
Niet noodzakelijk een slechte eigenschap voor een subforummodquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
Vind alleen dat welkom zo eh... overstated, de beste man zit hier altijd al..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:28 schreef tonks het volgende:
Chowi
Wie nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
Had toch liever SCH gewild.
Chewiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze week nog heel erg druk met werk, kijk af en toe nog wel mee
Dan is het goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze week nog heel erg druk met werk, kijk af en toe nog wel mee
Tuurlijk van die rechtse ballen moet je koesteren. Beter dan die autistische pseudolibertariërs.quote:
Vet Koel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |