Ik denk dat ze gesloten zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:02 schreef Marsepein het volgende:
&*&*^()*&)(*^(*& Mijn nagelnieuwe Siemens vaatwasser doet het helemaal niet. Ik wil hem testen voor de eerste keer, maar helemaal niets. Display blijft dood, gen piep. HE-LE-MAAL niets.
Dar wordt je niet vrolijk van .... weer bellen.
True, truequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:16 schreef Marsepein het volgende:
Dorstig weer vandaag ....
Happy, happy, joy, joy!quote:
1 Augustus. Snel zat dus!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef Marsepein het volgende:
BE, geweldig. Dat moet een hele opluchting zijn. Oplevering per direct? Gefeliciteerd iig!
Hee cosmopoliet!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag in Milaan gezeten en zit morgen en overmorgen in Lissabon.
Geen vakantie, wel buitenland en natuurlijk heel erg leuk.
Ik heb propedeuse-beoordelingen van mijn studenten én ontstoken ogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Ah, dude is ook weer op Fok...
Door de warmte lijkt K&W een beetje op zijn gat te liggen.
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef Marsepein het volgende:
Die onstoken ogen... je bent de derde waarvan ik dat hoor in korte tijd. De griep die heerst is een vervelende....
Dus ontwikkel ik nu de builenpest of zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Marsepein het volgende:
Afkicken heet dat, je bent schone lucht niet meer gewend.
Tsja, stedelingen zijn al die natuur niet meer gewendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?
Het baart me wel een beetje zorgen. Ik heb dat nooit gehad, dit soort rare reacties. Sinds ik weg ben uit de Randstad nies ik me gek en ontsteken mijn slijmvliezen dat het een lieve lust is.
![]()
Is het geen hooikoorts, waar je meer last van hebt buiten de randstad? (meer pollen enzo buiten de randstad)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?
Het baart me wel een beetje zorgen. Ik heb dat nooit gehad, dit soort rare reacties. Sinds ik weg ben uit de Randstad nies ik me gek en ontsteken mijn slijmvliezen dat het een lieve lust is.
![]()
Zou goed kunnen. Dude komt uit den haag, en hoewel den haag een smerige stad is qua verkeer, is 't door z'n ligging aan zee (en 'n relatief gebrek aan groen spul) verder ideaal voor hooikoortspatienten. Toen ik nog in nijmegen woonde, had ik altijd een week eind mei en twee-drie weken begin juli dat ik totaal niet kon werken door alle pollen die op dat moment rondzweefden. In den haag merk ik daar nauwelijks iets van.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:43 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Is het geen hooikoorts, waar je meer last van hebt buiten de randstad? (meer pollen enzo buiten de randstad)
Beterschap dude...
Voetbal popquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Welke 2e ronde Vonk? * Brighteyes heeft een geheugen als een zeef...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:04 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Die kwam echt even totaal niet door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |