Oké, oké, ik val door de mand. Ik ben een stoffige oude manquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Marsepein het volgende:
Dude, geef je colleges ... ik dacht dat dat altijd stoffige oude grijze mannen waren die hun sporen in het bedrijfsleven of in de politiek al hadden achtergelaten.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond al dat je typte met zo'n lage stem
Wat doe je dan voor soort werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de 2 klussen in Aalst zijn geklaard, fijn weer 3 uur in de auto zitten naar Utrecht toe.... Dat is een minder fijne kant van mijn job![]()
Zit jij in de IT???quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:10 schreef Marsepein het volgende:
IT ... op 2 lokaties ... Utrecht (NL) en Aalst (BE). Veel kan ik van afstand, maar een fax repareren of een pc ruilen is wat lastig, en dat waren de 2 klussen voor vandaag.![]()
Hier kon ik op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zit jij in de IT???
Ik dacht altijd dat dat lekkere nerds met strakke kontjes en harde tietjes waren![]()
![]()
En dat heb ik niet gecheckt op de meet![]()
Arty vertelt mij ook nooit watquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten natuurlijk
Arty wist wel wat ik deed hoor, we hebben het er eventjes over gehad.
Nu ga ik weer rijden en ff lunchen. Tot vanvond.![]()
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Was er iets gisteravond? Ik bedoelde gewoon tot ziens in SC en zo
Alweerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:45 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzo.
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhoudingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef arithaterhorst het volgende:
wat was er dan, "vanavond"?
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhouding![]()
Maar dat is geheim.
Ik slaap vooral veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Zeg eh.... zijn alle klussers een lang weekend weg, of is er een andere reden dat het hier zo stil is in K&W![]()
Ik denk het. Of ik heb opnieuw iets onder de leden. Voel me verder prima, ben alleen zóóó moequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Marsepein het volgende:
Ben je aan het uitzieken Dude?
Het hangt in de lucht. Hoor veel mensen proesten en steunen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben aardig opgeknapt, maar de vrouw van is nogal griepjes. Hangt op de bank en doet niet veel. Hopenlijk gaat het morgen beter.
Way to goquote:Op maandag 5 juni 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan straks een afdakje maken voor de fietsen.
Foto's volgen.
Hm. Ja. Ik ben nog niet overtuigd. Maar we zullen zien...quote:
Freudiaanse vertieping BE? (Uit het tips en triks topic ...)quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nadat vanmiddag tig schroeven braken in ons hardhouten afdankje kwam de buurman met de tip om naast voorboren (wat we wel gedaan hadden) de schroeven even in de vaseline te dopen voor je ze erin gaat schroeven.
Nooit geweten, maar wat een verschil zeg!
We hebben uiteindelijk tot tien uur 's avonds geklust. Viel alleszins mee dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef ArtyShock het volgende:
Hm. Ja. Ik ben nog niet overtuigd. Maar we zullen zien...
Arty is in een virtueel berachtig land monsterachtige wezens met tentakels en etterende galbulten aan het uiteen splashen met een lasergun.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan dan vandaag Arty?
Ik vind oud eiken altijd het lekkerst.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus ik zal maar even vertellen dat we plintjes hebben geschuurd en gelakt (voor langs de vloer boven) en een kastdeur hebben afgebeten (whehe, niet zelf hè gekkies!) en geverfd. En dat soort dingen.
Ik was gisteren op dieetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wel wegspoelen met bier toch zeker?
Mja, de bite is wel oké, maar het bouquet staat me altijd wat tegen. Die notige nasmaak... neu, doe mij maar cederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |