Dank jequote:Op zondag 28 mei 2006 00:52 schreef Reese het volgende:
Dude! Arty! Hierkomen!!![]()
Waar is deel 5 van de Parkplatz?
Ik wilde net m'n medeleven tonen over die kutoverall van de Praxis(hier heb ik hem vanavond in de container geknikkerd nadat ik er al zes keer over gestruikeld was). En ik had ook gráág nog wat willen zeggen over die vieze kleur die je op de muren hebt gesmeerd in de hal. Past wel bij je
tegeltableau
, dát dan weer wel.
Heel mooi hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Reese het volgende:
En dan nog een twee leuk plaatjes om het goed te maken:
Pimp my toilet, part two!
[afbeelding]
Tegels zijn gevoegd en de pot is opgehangen. Let vooral op de hendig sjieke bril die zachtjes naar beneden beweegt als je hem loslaat![]()
[afbeelding]
De accessoires moeten nog even opgehangen worden en dan is het paleis klaar!
Een wc-bril in keukensquote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Net als in keukens tegenwoordig.
Ik zal nog es een fotootje opsnorren van die gekke blauwe plinten die hier aanwezig waren. Ik geniet nog élke dag van mijn roomwitte plinten in het héle huis, roomwitte trap, witte murenquote:De enige interieur-misser ooit van jou waren mijn plinten, maar verder is je reputatie onberispelijk. Nou ja, over Dude's gang kan je twisten.
Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:56 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb de laptop uit m'n handen laten vallen.![]()
Nou is het tft scherm kaduuk.![]()
En kunnen wij dus niet meer op de oude vertrouwde manier fokken![]()
Alleen nog meer fokken op werk![]()
Snel een andere regelen... Eerst maar de verzekering bellen
Precies, juist dat verbouwen van laptops gaat zo goedquote:Op maandag 29 mei 2006 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!![]()
Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:05 schreef Marsepein het volgende:
Zie je helemaal geen beeld, of lijkt het beeld niet belicht?
Voer nu je matige grap uit op een laptop :')quote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.
Als je goed kijkt, zie je ook een barst in het scherm zitten.
Hij gaat ook niet meer dicht.
De pc doet het verder goed, maar je moet nu goed weten waar je moet klikken. Als windows opstart zie je alleen het rode deel (linksboven) van de vlag
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voer nu je matige grap uit op een laptop :')
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek
Hoofdpijn, snuit vol watten, verkouden, algehele lamlendigheid
Is de logeerkamer al af?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
Een handkusje dan hè. Op een afstandje. Vanachter glas.
Geloof me, we zijn er aan toe ondertussen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Lekkerhoor, een vakantie in het vooruitzicht Sanger en Hellen
Ik zie je al helemaal vanachter dat glas manouvreren met van die joysticks om dat glas met vers geperstte sinaasappelsap via de robotarmpjes op haar nachtkastje te manouvreren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Kusje d'r op.
Een handkusje dan hè. Op een afstandje. Vanachter glas.
Niet gisteren lekker puin lopen snuiven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek
Hoofdpijn, snuit vol watten, verkouden, algehele lamlendigheid
Mogguh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:31 schreef Marsepein het volgende:
Pff, alles valt wel (maar niet mee vandaag)
Moguh allemaal
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef arithaterhorst het volgende:
Middag (bijna).
Ook in de baas z'n tijd aan het fokken?
Mwjoahquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:44 schreef arithaterhorst het volgende:
And again...![]()
Mogge allemaal. Dude, voel je je al weer wat beter?
Werk je op de unief van grunn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben keurig op tijd voor mijn eerste college deze week. Ik ga ze eens ouderwets op hun lazer geven vandaag![]()
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:19 schreef gronk het volgende:
Aardige reistijd nog.![]()
(wel beter dan vanuit den haag)
Jouw werk of hun werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!
![]()
![]()
En dan op je werk aankomen met je hoofd in een rare stand, omdat je bij het slap^Wnakijken in een rare hoek zatquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!
![]()
![]()
Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Beide. Hun werk is de oogst van mijn werk![]()
In de hoekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |