quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef remcov het volgende:
Die limo reed weg en ik zat echt te wachten op de explosie met daarna een shot van Mandy met een afstandsbediening( of raketwerper) in d'r hand. :p
mja, dat riep ie ook in aflevering 16 ofzo... en toen had die z'n zaakjes ook niet voor elkaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me af of Logan er niets mee te maken heeft. Ik heb het gevoel dat hij de Chinezen heeft ingelicht. Hij zei toch tegen die technomannetjes: 'Bauer is taken care off'?
Ik heb het hele seizoen eigenlijk gedacht dat 't een Brit was die een beetje doorgedraaid wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef ThaMadEd het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat Bierko eigenlijk wel erg native Engels praat voor een rus?
Hoe kan je dat nou zeggen als Jack half doodgemarteld op de boot naar China zitquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd), maar wel onverwacht einde en opmaat voor volgend seizoen
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd),
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:58 schreef Hoolaa het volgende:
Vraag me ook erg af hoe ze S6 gaan aanpakken.
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:16 schreef Bellator het volgende:
[..]
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.
Prima. En dan gaat hij terug naar Amerika en doet dus pas vanaf aflevering 6 (weet ik veel hoelang die reis duurt) ofzo weer mee, aangezien hij dus heel wat uurtjes moet vliegenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.Ik neem aan dat Jack aan het begin van seizoen 6 nog een gevangene van China is en dat hij op het punt staat geruild te worden ofzo.
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef truStie het volgende:
Shanghai naar LA is zo'n 12,5 uur vliegen..
Ik kan ook nog wel een scenario bedenken waarin Jack, eventueel met hulp van buitenaf, in de eerste afleveringen weet te ontsnappen. Ondertussen ligt de gehele focus op Jack terug naar Amerika halen, en als Jack in een vliegtuig terug zit, blijken er Chinese terroristen aan boord te zijn. Jack probeert dan te achterhalen wat ze van plan zijn, terwijl hij CTU inseint.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee... Lijkt me dus dat ze óf een deel van het verhaal in China laten afspelen... óf Jack is al vrij als seizoen 6 begint. Wat ik dus al eerder schreef.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
...(hij heeft dan natuurlijk een nieuwe 'made in China' tas vol leuke goodies),...
Nou, gewoon een erg grote dosis levendige fanatasie hebbenquote:
bedoel alleen te zeggen dat het niet te verwachten was dat Logan ermee weg zou komen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |