Dat idd ook jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MoChe het volgende:
[..]
jij lurkt volgens mij ook wel graag aan andere dingen![]()
Ik heb ook nog iets voor jequote:
Kip en ik to the rescueeeeequote:
Kip, lapdanced njetquote:
Jij komt gewoon! Ik wil de artiest van de fraubitch soap wel eens in het echt ontmoetenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
*fluistert* 22.00 @ damesplee*quote:
Misschien kan ze het wel op 1 beenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kip, lapdanced njet![]()
Iets met d'r HarmenSiezenstring![]()
Soapquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Jij komt gewoon! Ik wil de artiest van de fraubitch soap wel eens in het echt ontmoeten![]()
En wie ben jijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Jij komt gewoon! Ik wil de artiest van de fraubitch soap wel eens in het echt ontmoeten![]()
Dat flashverhaaltje toenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soap![]()
![]()
Denk dat je bronnen niet kloppen![]()
Heb je dan een kwartje voor de toiletdamequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
*fluistert* 22.00 @ damesplee*
Be there!![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soap![]()
![]()
Denk dat je bronnen niet kloppen![]()
Your worst nightmarequote:
Stegeeeemanquote:
hihiquote:
Eg welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zijn jullie niet online
Ik betaal dr wel vooruitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je dan een kwartje voor de toiletdame![]()
Ik ben niet alleen en het staat zo lullig om te MSN'enquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zijn jullie niet online
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen en het staat zo lullig om te MSN'en.
Whehequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik pak een willekeurige user in het fotoboek!
Ik lees wat reactie's!
Wie heeft er gereageerd.
Pussy![]()
Pussy, zijn er mannen waar je niet hebt gereageerd![]()
Bron!
?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen en het staat zo lullig om te MSN'en.
Hij zocht rukmateriaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat deed jij trouwens in dat fotoboek Bio?
leugensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
Keek in de lijst van jarige, en kwam deze toch wel lachwekkende username tegen![]()
Neuken ga ik jequote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuken ga ik je![]()
Pak jij de magarine alvast schatje![]()
oewwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuken ga ik je![]()
Pak jij de magarine alvast schatje![]()
Dit vraagt om foute opmerkingen en toch zie ik er niet een!quote:
Ben jij een baggeraar danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit vraagt om foute opmerkingen en toch zie ik er niet een!
Dit is toch een baggermeettopic?
die ene hele foute padvinderspet die je tijdens de miet aan had?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef purplerose het volgende:
owja, we gaan zuipend tenonder guys!
tis maar goed dat ik me legergroene zeemanspet op heb![]()
Die is niet fout dies hip ja!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
die ene hele foute padvinderspet die je tijdens de miet aan had?
hip is totaaal iets andersquote:
Net zoals roze bloesjes en poloshirts met opstaande kraagjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
hip is totaaal iets anders
hip is de chanel zonnebril van pussy... niet de DUMP legerpetje en Nike's van joumaar dat had ik je al verteld na de meit
![]()
dat had ik nou niet van meau verwacht!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Net zoals roze bloesjes en poloshirts met opstaande kraagjes![]()
Opstaande kraagjes zijn idd vreselijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Net zoals roze bloesjes en poloshirts met opstaande kraagjes![]()
Alleen maar aan koffie! Liters koffiequote:Op woensdag 24 mei 2006 07:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Goedemorgen![]()
Moet nu even niet aan bier denken![]()
Als je het maar laat!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ok, ik kom ook niet meer, ik zit in de Black and White.
Als er toch niemand komt.quote:
Dat moet je toch zelf wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er toch niemand komt..
En trouwens als jullie watjes pas om 18:00 beginnen is de kans behoorlijk groot dat ik idd in de B&W zit voor die tijd hoor.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat moet je toch zelf weten
Als je na 18:00 maar gewoon naar Reijnders komt![]()
Ik kom je persoonlijk aan je haren de B&W uitslepenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Het is wel vrijdag, dus altijd gezellig.
Succesquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kom je persoonlijk aan je haren de B&W uitslepen![]()
Het is wel weer duidelijk welke mensen het hardst werken op woensdagochtendquote:
Werken is overratedquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk welke mensen het hardst werken op woensdagochtend
Absolutely en daarbij kan ik prima werken en fokken tegelijkquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef Bendeleider het volgende:
Ik moet vrijdag neuken
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
evenals remlof, maikuuul, heatwave en ik
Ho ik ben er nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in mn eentje bezopen worden![]()
Ik wil ook wel eens meedoen aan het grote afzeggen iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
Ligt er aan wat je zelf aantrekt hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er. Mits inkijk.
En ik wilde me juist speciaal voor jou kleden. Dan maar niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er aan wat je zelf aantrekt hoor.
Van mij hoeft het niet.
Dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er. Mits inkijk.
Que? Ik kom vrijdagquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef Bendeleider het volgende:
Einszweiroflpantoffeldeluxe!!@12312!!!!!!!@#@3223121!!!!!!!@#!@3 van een anonieme bron heb ik te horen gekregen dat ik vrijdag een lekkere fruitmand meeneem voor kip !
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
Tof van je! Tof van je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En ik wilde me juist speciaal voor jou kleden. Dan maar niet.
dus mo en maikuuul komen nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenquote:
Das standaard op meetingsquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenen dan na afloop klagen dat het niet duidelijkwas waar ik moest zijn
Ik doe meequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenen dan na afloop klagen dat het niet duidelijkwas waar ik moest zijn
Dat maakt toch niet uit? Iemand moet dat doen en achteraf heel zielig doen om zijn/haar eigen onkunde?quote:
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vondquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt kunnen oefenen vorige week.
De 2 engste Fok!ksters heb je al ontmoet.
Dan was je dronkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vond
Ik offer me wel op, ik heb namelijk geen idee waar Reijnders zitquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Iemand moet dat doen en achteraf heel zielig doen om zijn/haar eigen onkunde?.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |