Als er toch niemand komt.quote:
Dat moet je toch zelf wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er toch niemand komt..
En trouwens als jullie watjes pas om 18:00 beginnen is de kans behoorlijk groot dat ik idd in de B&W zit voor die tijd hoor.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat moet je toch zelf weten
Als je na 18:00 maar gewoon naar Reijnders komt![]()
Ik kom je persoonlijk aan je haren de B&W uitslepenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Het is wel vrijdag, dus altijd gezellig.
Succesquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kom je persoonlijk aan je haren de B&W uitslepen![]()
Het is wel weer duidelijk welke mensen het hardst werken op woensdagochtendquote:
Werken is overratedquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk welke mensen het hardst werken op woensdagochtend
Absolutely en daarbij kan ik prima werken en fokken tegelijkquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef Bendeleider het volgende:
Ik moet vrijdag neuken
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
evenals remlof, maikuuul, heatwave en ik
Ho ik ben er nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in mn eentje bezopen worden![]()
Ik wil ook wel eens meedoen aan het grote afzeggen iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
Ligt er aan wat je zelf aantrekt hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er. Mits inkijk.
En ik wilde me juist speciaal voor jou kleden. Dan maar niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ligt er aan wat je zelf aantrekt hoor.
Van mij hoeft het niet.
Dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben er. Mits inkijk.
Que? Ik kom vrijdagquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef Bendeleider het volgende:
Einszweiroflpantoffeldeluxe!!@12312!!!!!!!@#@3223121!!!!!!!@#!@3 van een anonieme bron heb ik te horen gekregen dat ik vrijdag een lekkere fruitmand meeneem voor kip !
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
Tof van je! Tof van je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En ik wilde me juist speciaal voor jou kleden. Dan maar niet.
dus mo en maikuuul komen nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef MoChe het volgende:
kip komt niet vrijdag
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenquote:
Das standaard op meetingsquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenen dan na afloop klagen dat het niet duidelijkwas waar ik moest zijn
Ik doe meequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik kom wel maar ik ga in de pub ernaast zittenen dan na afloop klagen dat het niet duidelijkwas waar ik moest zijn
Dat maakt toch niet uit? Iemand moet dat doen en achteraf heel zielig doen om zijn/haar eigen onkunde?quote:
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vondquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt kunnen oefenen vorige week.
De 2 engste Fok!ksters heb je al ontmoet.
Dan was je dronkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vond
Ik offer me wel op, ik heb namelijk geen idee waar Reijnders zitquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Iemand moet dat doen en achteraf heel zielig doen om zijn/haar eigen onkunde?.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb je algezegd dat ik jullie geen enge wijven vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |