Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take itquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting
Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |