abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38186681
O ik ben wel eens door een stoel gezakt waar niemand bij was

en nee, dat lag niet aan mij, die stoel was oud en gaar
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 02:24:55 #102
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_38188730
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take it
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_38190805
Nog een: Ik liep een parkeerplaats op met van die slagpalen, ik had dat hele ding niet gezien want hij stond overeind, ik loop rustig vooruit, kijk achter me waar diegene blijft waar ik mee was en krijg dus keihard die paal op me kop die net dicht ging

Zover ik weet had niemand het gezien, maar ik voelde me net een kneus uit een stripverhaal ofzo
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:26:23 #104
107525 Caithlinn
Still me....
pi_38190916
Toen ik nog bij een heel groot hotel aan de amstel werkte, moest je je fiets altijd beneden neerzetten. Daarvoor moest je eerst een stenen rottrapje met ongelijke treden af dat als het regent of vriest spekglad is.

Je raadt het al, het vroor en ik was met de fiets van een collegaatje naar het werk. En zij had geen handrem. Levensgevaarlijk! Ik ben dus op mijn naaldhakken voorover van die trap afgepleurd. Godzijdank stonden er die dag geen collega's te roken, wat ze normaal altijd wel doen.

Heb daarna mijn fiets altijd aan de overkant van de straat neergezet, was een stuk veiliger met oog op blunders en rokers onder aan die trap
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_38191935
Flyga, ik denk dat je je voor niks hebt geschaamd want vermoedelijk is het niemand opgevallen, want iedereen is meestal alleen maar met zichzelf bezig. En áls iemand het zag dan dacht-ie vermoedelijk alleen maar: die verwacht nog meer regen. Of: die is verstrooid. Nou èn.

Een enkele keer voel ik een plaatsvervangende schaamte, maar alleen maar voor wat die persoon zal denken als hij erachter komt hoe hij eruit ziet. Zo zag ik ooit iemand met menstruatiebloed achter op haar broek en ook iemand die in de ochtendschemer lippenpotlood had gebruikt om haar wenkbrauwen bij te tekenen. Ik ben niet zo moedig om naar die persoon toe te stappen om het te zeggen, tenminste niet als het een onbekende is.
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:41:20 #106
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_38194601
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_38195481
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38196174
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.

(Is al even geleden, maar is me overkomen)
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_38197137
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg
You've just been F'd in the A
pi_38197853
Vlak voor de school met de fiets vallen omdat het glad is. Nouja, gelukkig ging ik eerder dan normaal weg en was er dus nog bijna niemand
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:29:47 #111
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38198506
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_38198545
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
pi_38198637
Vorige maand:

Ik was wat ziekjes (eigenlijk altijd in mijn kop)
Maar ik was aan de schijt.

Ik zo douchen sochtends.
En het voeldde alsof ik een scheetje moest laten.
Dus ik liet een scheet.
In het begin ging het goed.
Maar 3 minuten later kwam er een 2de opzetten.
Die ging fout.
Lekker al die verdunde schijt in je douche die lanzaam door je putje heenging en lekker stinken.
Kokhalzend ging ik de douche uit.
pi_38198755
quote:
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg

Ik heb tranen in m'n ogen van het lachen...op m'n werk
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:11:57 #115
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38201520
tvp
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:13:10 #116
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38201550
quote:
herkenbaar
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38202879
Ik liep dus over straat. Zag toen een meisje die langsliep naar me kijken.
- Zij kijkt.
- Ik kijk.
- Zij kijkt zwoel.
- Ik kijk zwoel.
- Zij kijkt nog zwoeler
- Ik struikel half over een straattegel.
pi_38203167
Ineens kotsen op een druk Utrecht CS was wel redelijk beschamend vind ik.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:08:12 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38203535
Pasgeleden de zijkant van mijn nieuwe auto (toen 9 dagen oud, 1400 KM) aan gort gereden aan een 50 cm hoge bol. Hoewel ik een vermoeden had dat het mis was gewoon stug doorrijden en pas om de hoek gaan kijken hoe erg de schade is

(¤ 2000 voor de geintresseerden )
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:38:27 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38204407
Een vriend van me fietste eens zonder handen naast me, alleen toen reden we een bult op, dus hij probeerde - we waren diep in gesprek - zijn stuur weer te maken zodat hij extra kracht kon zetten, maar hij greep net er overheen, en maakte een soort van koprol van zn fiets af
pi_38208377
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan
pi_38213164
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan

whahahahahahahahaha

vriend van mij reed ook eens zonder handen aant stuur naast me.. opeens wijkt ie naar rechts, pall de stoep op en VOL in de bosjes (een dichte struik )

van de begraafplaats
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 mei 2006 @ 22:12:25 #123
862 Arcee
Look closer
pi_38213257
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38213652
Laatst liep ik alleen door Eindhoven opzoek naar een leuke zomerse broek. Ik kijk een rond in een winkel en opeens komt er een verkoopster naar mij toe.
"Kan ik je helpen?"; ik "Nee hoor, ik kijk even rond voor leuke broek" en graaide maar wat in de rek en hield een broek vast. Kijkt de verkoopster mij lachend aan, zei "okeej" en liep weg.
Ik keek naar mijn handen en het bleek dat ik geen stoffen broek vast had, maar een rok
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:27:31 #125
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_38213791
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...

ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...

ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK

had ik mn helm nog op....

Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')