Hehe, ja dat heb ik ook vaak genoeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef nils7 het volgende:
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...
Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan, maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden....
ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Yep die ken ik, te laat voor school, snel afstappen *klets*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappenmaar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
neuh hoeft niet perséquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?![]()
Lekker handigquote:
Dat had mijn klasgenoot ook eens gedaan, maar dan was het onze mentor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..
Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..![]()
Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap![]()
Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken![]()
Zo van, Hoe doet een mannetjes eend het? In zn eendjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...
Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
Dit is wel geen beschamend moment in je eentje, de mensen aan de frietmobiel (quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef Benniben19 het volgende:
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren.![]()
![]()
Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen![]()
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?
In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.
Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.
Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.
Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.![]()
Nieuw matras gekocht, zeker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.![]()
Dat is volgens mij gewoon automatisme of niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...![]()
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
en niemand die je even hielp zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet nog wel heul lang geleden toen de laatste schooldag in groep 8 voorbij was, kreeg je al je fucking werk van alle klassen in een vaag mapje dat je zelf met touw moest dichtmaken.
Dus ik doe dat achter op mijn snelbinder, en er was een windvlaag en opeens vielen álle blaadjes (een paar honderd) alle kanten op, stond ik daar te rapen in een drukke straat.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
rooie kop...
Hehe, dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
[afbeelding]
rooie kop...
Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...
Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Ik had vanavond nog een leuk beschamend moment in mijn eentje.
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.
Ik lag op de grond met mijn stoel boven op me![]()
![]()
.
En dan nog heel stom rond kijken of niemand het zag door het raam ofzo.
ROFLquote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef Goed_Gek het volgende:
mmm een heel pijnlijk moment was in de brugklas toen we een uitje hadden naar een pretpark.
ik zit achterin de bus met een basischoolvriendin en haar klasgenoten.
werden moppen verteld en ik moest ook maar een mop vertellen.
ik wou een mop over kanker vertellen maar vraag dus eerst zo acterlijk: " heeft er iemand kanker"
beetje stil en een gast die schreeuwt: " ja ik" terwijl die zijn petje afdoet en zijn kale kop laat zien.
ik dacht: gabbertje (was toen gabbertijdperk) die een grapje maakt.
ik vertel dus die mop over kankerpatienten en alleen die gabber lacht.
een paar maanden later was hij dood....die kale kop was dus echt door de bestraling...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:50 schreef Yozzz het volgende:
Ik ging een keer met vrienden uit in Enschede, en ik had voor het eerst sinds 3 jaar met een meisje afgesproken die ik nog van de middelbare school kende. Op de afgesproken tijd en afgesproken plaats stond er inderdaad een meisje, die (van de achterkant) identiek was aan het meisje waarmee ik afgesproken had. Ik loop (als verassing) naar haar toe en laat haar keihard schrikken.
Ja, en toen was het uiteraard een vreemde
?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:51 schreef NanKing het volgende:
Die laatste 2 heb ik eerder op fok gelezen volgens mij.
Maarre, jouw naam is Donald Duck?
Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voorquote:
ja die verhalen heb ik idd al een keer eerder gepost onder een ander accountquote:Op maandag 29 mei 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voor.
Dat donald duck sloeg op je blunders.
Een vriend (ja, echtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |