abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38183522
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :

Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.

Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn

Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :

En ik zo van : ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van

Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn schaamde me kapot....
pi_38183893
s'nachts na het stappen naar huis, en vrolijk met je sleutel in de deur
van de buren staan te frunniken...
Godzijdank heeft niemand me gehoord of gezien (tenminste, dat hoop ik! )
aangezien het zeker 5 minuten geduurd heeft voor ik het doorhad...
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:29:12 #93
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38183936
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

Voelde me toen echt een dom blondje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:34:00 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38184113
Ik dénk zomaar dat je wel eens niet aangenomen zou kunnen worden .

Doet me denken aan Bridget Jones die solliciteert bij een kinderzender en vervolgens half kotsend reageert op de vraag of ze zelf al kinderen heeft .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:37:00 #95
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38184203
heb ook een afwijzing gehad inderdaad........ haha kan er achteraf wel om lachen.
pi_38184346
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

* Black-Death werkt zelf in een visrestaurant en is geen fan van vis.. Hoewel, die tonijn laatst
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38185377
M'n muis deed het niet goed meer (slijtage), dus ik denk ik ga een nieuwe muis kopen. Ik kom regelmatig in Den Bosch vanwege m'n opleiding en moet dan met de stadsbus naar m'n school/het station.

Op de terugweg stap ik uit bij de winkels en loop de Kijkshop binnen. Vul een bestelformuliertje in, vul ik eerst het verkeerde artikelnummer in, papiertje weggegooid. Nieuwe ingevuld en muis betaald/opgehaald. Kom thuis, muis uitproberen, werkt niet.

Ik volgende dag weer terug naar de Kijkshop, kom daar aan, zeg zo: "Muis deed het niet, kan ik gewoon m'n geld terugkrijgen". Ja, kon allemaal, geen probleem. Ik weer nieuw bestelformulier ingevuld, loop naar de kassa, lever oude muis in en betaal nieuwe muis. Loop ik helemaal blij snel terug naar de bushalte, want de bus kwam bijna.

Zie ik halverwege dat ik een draadloze muis zonder oplaadstation heb gekocht! Ik loop snel terug, druk aan de kassa, dus eerst snel een nieuw formuliertje ingevuld. Oude muis ingeleverd, nieuwe betaald (ah, ben je daar weer met je muizen ) en snel terug naar de bushalte. Ja, bus dus net weg.
Kom ik thuis aan, open trots m'n doosje, zie ik dat ik een muis met een balletje heb gekocht

Volgende dag weer terug naar de Kijkshop, muis met balletje ingeleverd (hey, ben je daar alweer ) en nieuwe muis gekocht. Uiteindelijk heb ik nu dus een nieuwe muis die prima werkt en een goede band met het Kijkshop-personeel
pi_38186181
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:

sorrie ik moest er wel om lachen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38186435
Oja, en ik ben vorige week voorover van een trap gevallen met mijn fiets aan mijn hand, ook niet gezien door anderen gelukkig wel 2,5 uur bij de EHBO gezetten en met het volgende resultaat, een klein scheurtje in een botje in mijn hand

En vroeger een keer een half uur zitten wachten op de muziekschool in het kamertje waar ik les had en maar afvragen waar mijn lerares bleef, bleek ik een optreden te hebben en dat dus helemaal te zijn vergeten ik snel naar de zaal waar dat optreden was, boze lerares, programma was al bijna afgelopen
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:39:56 #100
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_38186442
's ochtends vroeg rond 8 uur, het hele station stond vol wachtende mensen, kwam ik met de bus aan op het station om naar school te gaan. Vervolgens liep ik van de bus naar de treinen, met mijn tas wagenwijd open. Daardoor flikkert er ook nog eens een map uit en door de val schiet die ringband open. Het waaide die dag flink hard dus ik kon voor het oog van het hele wachtende publiek papieren gaan rapen. Toen schaamde ik me best wel ja ...
pi_38186681
O ik ben wel eens door een stoel gezakt waar niemand bij was

en nee, dat lag niet aan mij, die stoel was oud en gaar
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 02:24:55 #102
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_38188730
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take it
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_38190805
Nog een: Ik liep een parkeerplaats op met van die slagpalen, ik had dat hele ding niet gezien want hij stond overeind, ik loop rustig vooruit, kijk achter me waar diegene blijft waar ik mee was en krijg dus keihard die paal op me kop die net dicht ging

Zover ik weet had niemand het gezien, maar ik voelde me net een kneus uit een stripverhaal ofzo
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:26:23 #104
107525 Caithlinn
Still me....
pi_38190916
Toen ik nog bij een heel groot hotel aan de amstel werkte, moest je je fiets altijd beneden neerzetten. Daarvoor moest je eerst een stenen rottrapje met ongelijke treden af dat als het regent of vriest spekglad is.

Je raadt het al, het vroor en ik was met de fiets van een collegaatje naar het werk. En zij had geen handrem. Levensgevaarlijk! Ik ben dus op mijn naaldhakken voorover van die trap afgepleurd. Godzijdank stonden er die dag geen collega's te roken, wat ze normaal altijd wel doen.

Heb daarna mijn fiets altijd aan de overkant van de straat neergezet, was een stuk veiliger met oog op blunders en rokers onder aan die trap
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_38191935
Flyga, ik denk dat je je voor niks hebt geschaamd want vermoedelijk is het niemand opgevallen, want iedereen is meestal alleen maar met zichzelf bezig. En áls iemand het zag dan dacht-ie vermoedelijk alleen maar: die verwacht nog meer regen. Of: die is verstrooid. Nou èn.

Een enkele keer voel ik een plaatsvervangende schaamte, maar alleen maar voor wat die persoon zal denken als hij erachter komt hoe hij eruit ziet. Zo zag ik ooit iemand met menstruatiebloed achter op haar broek en ook iemand die in de ochtendschemer lippenpotlood had gebruikt om haar wenkbrauwen bij te tekenen. Ik ben niet zo moedig om naar die persoon toe te stappen om het te zeggen, tenminste niet als het een onbekende is.
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:41:20 #106
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_38194601
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_38195481
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38196174
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.

(Is al even geleden, maar is me overkomen)
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_38197137
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg
You've just been F'd in the A
pi_38197853
Vlak voor de school met de fiets vallen omdat het glad is. Nouja, gelukkig ging ik eerder dan normaal weg en was er dus nog bijna niemand
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:29:47 #111
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38198506
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_38198545
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
pi_38198637
Vorige maand:

Ik was wat ziekjes (eigenlijk altijd in mijn kop)
Maar ik was aan de schijt.

Ik zo douchen sochtends.
En het voeldde alsof ik een scheetje moest laten.
Dus ik liet een scheet.
In het begin ging het goed.
Maar 3 minuten later kwam er een 2de opzetten.
Die ging fout.
Lekker al die verdunde schijt in je douche die lanzaam door je putje heenging en lekker stinken.
Kokhalzend ging ik de douche uit.
pi_38198755
quote:
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg

Ik heb tranen in m'n ogen van het lachen...op m'n werk
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:11:57 #115
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38201520
tvp
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:13:10 #116
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38201550
quote:
herkenbaar
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38202879
Ik liep dus over straat. Zag toen een meisje die langsliep naar me kijken.
- Zij kijkt.
- Ik kijk.
- Zij kijkt zwoel.
- Ik kijk zwoel.
- Zij kijkt nog zwoeler
- Ik struikel half over een straattegel.
pi_38203167
Ineens kotsen op een druk Utrecht CS was wel redelijk beschamend vind ik.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:08:12 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38203535
Pasgeleden de zijkant van mijn nieuwe auto (toen 9 dagen oud, 1400 KM) aan gort gereden aan een 50 cm hoge bol. Hoewel ik een vermoeden had dat het mis was gewoon stug doorrijden en pas om de hoek gaan kijken hoe erg de schade is

(¤ 2000 voor de geintresseerden )
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:38:27 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38204407
Een vriend van me fietste eens zonder handen naast me, alleen toen reden we een bult op, dus hij probeerde - we waren diep in gesprek - zijn stuur weer te maken zodat hij extra kracht kon zetten, maar hij greep net er overheen, en maakte een soort van koprol van zn fiets af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')