Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Een verkochte koplampquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Gelukkig héb ik humorquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor![]()
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Daar had je al kunnen stoppenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:
Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
CoB was goed, de Extase was foutquote:
Dat heb ik ook altijd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |