Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestie), wil niet zeggen dat een vrouw geen centje pijn lijdt als ze met haar doos op een stang belandt.
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Gewoon in beide gevallen heel erg AU!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
En als vrouw niet op een herenfietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:55 schreef Rio het volgende:
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
Dan vervolgens met je hoofd tegen het raam knalt, omdat werkelijk waar alles in die dubbeldekkers schuin is. Per ongeluk om je heen kijkt en de meneer schuin voor je zien meeleven...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....![]()
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En als vrouw niet op een herenfiets
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap openIk eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt
), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken
![]()
Best beschamend ja.![]()
Dat is wel zo, maar bij een damesfiets is het risico veel kleiner dat je op het frame belandtquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvaltquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19
Best beschamend ja.![]()
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte
![]()
Oh ja... Maar het klepje zelf heeft ook al een slotjequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef Q-Tip het volgende:
Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders.
Echt, we gaan nog steeds kapot als we het hierover hebbenquote:
Zal ik het dan maar posten als niemand anders het doet:quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Syrena het volgende:
[...]
maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlipAUW!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |