abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:04:54 #251
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38399028
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestie ), wil niet zeggen dat een vrouw geen centje pijn lijdt als ze met haar doos op een stang belandt.
Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Ik heb al een boek.
pi_38399228
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Rio het volgende:

[..]

Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
pi_38400167
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
Gewoon in beide gevallen heel erg AU!

woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:56 #254
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38400212
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
Ik heb al een boek.
pi_38401790
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:55 schreef Rio het volgende:
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
En als vrouw niet op een herenfiets
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:01:47 #256
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_38404254
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....
Dan vervolgens met je hoofd tegen het raam knalt, omdat werkelijk waar alles in die dubbeldekkers schuin is. Per ongeluk om je heen kijkt en de meneer schuin voor je zien meeleven...
En ze leefden nog lang en gelukkig
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:07:37 #257
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38404521
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En als vrouw niet op een herenfiets
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Ik heb al een boek.
pi_38404913
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap open Ik eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt ), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken

Best beschamend ja.
I had a signature once. It was awful.
pi_38405119
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap open Ik eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt ), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken

Best beschamend ja.
Anything less than the best is a felony.
pi_38405167
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Rio het volgende:

[..]

Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Dat is wel zo, maar bij een damesfiets is het risico veel kleiner dat je op het frame belandt
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:52:44 #261
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38406190
Ik had net weer een "beschamend moment in mn eentje".

Ik loop stage hier op een gemeentehuis, en daarna hebben ze twee automatische schuifdeuren die open gaan als je in de buurt komt. Het zijn redelijk snelle schuifdeuren, dus als je eraan komt lopen kan je in volle vaart doorlopen, dan gaat ie precies op tijd open en loop je zonder tijdsverlies door naar de volgende deur Deze keer ging de eerste deur prima, dus ik liep ik volle vaart door naar de tweede deur. Gaat dat kreng superlangzaam open, dus ik liep er vol tegenaan

Niemand in de buurt gelukkig
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:02:42 #262
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_38406499
herinner me nog een mooi bezopen moment

Ik was met een vriend wezen stappen en omdat hij een zachte achterband had ben ik hardlopend achter hem aangerend. Niet alleen schijn ik dat zeker 3 km volgehouden te hebben, maar vlakbij zijn huis moesten we door een steegje met 2 hekjes. Die hekjes waren zo geplaatst dat je er met een fiets zigzaggend langs kon, maar ik ren met m'n zatte harses dus vol tegen zo'n hekje op.

Gevolg was een briljante salto, eindigend op m'n kont op de straat. En ik had nauwelijks wat door want ik krabbelde gewoon overeind en holde vrolijk verder
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:18:55 #263
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38416211
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19

Best beschamend ja.
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt ] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte

En er stond een auto achter me te wachten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_38418029
Vandaag jeuk aan mn ballen, dus ff krabben
Dacht dat ik alleen was, niet dus
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38418573
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt ] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:43:39 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38418689
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Impry het volgende:

[..]

Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
Oh ja... Maar het klepje zelf heeft ook al een slotje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:04:41 #267
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_38419438
Toen ik 12 was een keer vol op een glazen wand in een cafe geknalt.

Hier in dit boerengat, hebben we 1 keer in het jaar de zogenaamde 'dorpsfeesten'. Dit houdt in, 4 dagen op rij zuipen, of je nou 8 bent of 80 (globaal gezien ). Was toen 1 dag redelijk dronken (dag 2), en kon mijn fiets niet meer terugvinden (circa 600 fietsen). Ik heb toen een meisje dat ik leuk vond bijna 1,5 uur in de regen laten zoeken naar mijn fiets, terwijl ik zelf onder een afdakje stond te lallen met een andere vriend haha. Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders. We hebben het nog steeds wel eens over dit incident.

Op datzelfde tijdstip waren die vriend en ik dus een beetje aan het kloten, ging hij voor een of andere reden (waarschijnlijk geen ) achter mij aanrennen. Ga ik na 3 meter vol op me plaat, vanwege het natte gras. We hebben serieus 5 minuten staan lachen (terwijl op de achtergrond dat meisje steeds vroeg of ik ook kwam helpen zoeken naar die fiets).

Geweldig als ik eraan terugdenk
pi_38419589
Ik liep na het werk vandaag naar mijn fiets, en terwijl ik keek of ie er nog stond loop ik door zo'n plas opgedroogd drab.

Maar nog niet helemaal opgedroogd want ik gleed half uit, kon me nog staande houden maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlip AUW! en daar kon ik pas aan voelen toen ik thuis was (en na gecheckt te hebben of er verder niemand in de kelderberging was....)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:21:27 #269
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_38420140
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef Q-Tip het volgende:
Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders.
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_38420199
Ik had er maandag weer een
Toen ik nog in het centrum stage liep, moest ik met de bus en zat elke ochtend en avond in de bus met dezelfde jongen. Later kwam ik erachter dat hij bij me op school zat, dezelfde lessen volgde en dat hij bij me in de buurt woont.
We kwamen elkaar echt, regelmatig tegen.

Dus maandag zag ik hem weer, en uit reflex groet ik hem zo heel enthousiast.
Hij zo:
Vriend met wie hij was: Wiesda?
Hij: Weet ik veel . Ken der niet.

Ik voelde me behoorlijk kansloos.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:46:01 #271
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_38421046
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Echt, we gaan nog steeds kapot als we het hierover hebben En anderen die erbij waren/ervan gehoord hebben ook
pi_38428347
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Syrena het volgende:

[...]

maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlip AUW!
Zal ik het dan maar posten als niemand anders het doet:

"Massage?!"

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38428440
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden....zat ik achterin!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_38428785
Zaterdagavond je fietst voor jou en je maten naar de shoarma, dus je ziet een groep van 20 man daar staan op de hoek waar je langs fietst. Ik door de bocht met mn trapper naar beneden en de shoarma in de hand aan de andere kant. Raakt mn trapper precies op die hoek de grond en ik keihard op mn bek met al die shoarma over me heen. Ik kon zien dat ze zich inhielden met lachen maar er kwam wel iemand vragen hoe het ging Was wel redelijk bezopen maar voelde het de volgende dag toch wel erg.
Lambo of Rekt
pi_38430358
Ik heb ook wel van dat soort acties gehad.

Mama in de klas roepen, voorover bukken in de klas en daardoor een scheet laten gaan, met mijn stoel achterover flikkeren, tijdens de spits midden op een rotonde met de fiets op mijn bek gaan (regen) enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')