quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
zodat je niemand hebt op terug te vallen,.. deel het hier met ons, de TS begint uiteraerd:
Vandaag nog, ik zou uit mijn werk fietsen, begint het ineens keihard te regenen, dus ik trek mijn regenpak aan. Sta ik bij de rotonde,... terwijl ik nog steeds bezig was mijn capouchon beetje vast te knopen, had ik niet door dat de zon allang weer scheen en ik stond bij elk stoplicht stil om mijn capuchon strakker te doen....Ik was zo bezig met naar huis komen,... kom ik bij de achterdeur staat mijn licht ook nog aan OMG OMG OMG....
i must have looked like an ass...
![]()
En dan heb je het eenmaal aan, is het weer droogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef Glacier het volgende:
Als het begint te regenen op de fiets, blijf ik altijd doorfietsen totdat ik zeiknat ben en dan begin ik er pas over te denken om een regenpak (als ik dat bij me heb) aan te trekken
Heb ik ook wel eens gehad in de kassarij,... maar toen hoorde iedereen het maar niemand lachte terwijl het een best leuk grapje was.. maarjaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Of fietsen op ijzel, echt keihard op je bek gaan, waardoor je hele zadel en stuur scheef zitten maar ze zelf niet recht krijgt en nog een heel eind moet fietsen, en dan doen alsof er niks aan de hand is met je kromme stuur en je zadel die verkeerd om zit.![]()
TT zegt toch "In je eentje"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...
Hamer er niet zo over door vervelende tattaquote:
Ik bewaar mn beste grapjes voor mn beste publiek en dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
maandagochtend is het excuusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef nog.een.keer het volgende:
Op maandagochtend met je volle smoelwerk tegen een deur aanlopen waar "trekken" op staat is best een beschamend moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |