Waarom word roken als iets doms gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus je hebt ingezien hoe dom je was om te gaan roken?
Roken is meer dan 10 sigaretten per week, dat is gemiddeld elke dag meer dan 1, roken dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik vind dat je hem moet aansporen het zelf te zeggen. Ikzelf zou niet direct de NSBér uithangen daar ikzelf het op die leeftijd ook semi rookte / het probeerde.
Als hij systematisch gaat roken dan kan hij het toch niet blijven verbergen. Je stinkt als een otter uit je muil als je rookt.
Probeert hij dat toch zou ik het wel zachtjes eens vertellen, want dan vind ik het niet eerlijk tegenover je ouders.
Die 500 euro hoeft hij niet mis te lopen nu. een peukje proberen vind ik niet roken. Roken is op dagelijkse basis x peuken roken.
Dat denk je of dat weet je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:05 schreef RickoKun het volgende:
ik heb het nog een jaar kunnen verbergen voor mien ouders!
Je kunt toch niet ontkennen dat het dom is? Ik heb verder ook geen moeite met rokers ofzo. Maar als ik van die kleine kindjes met een sigaret zie, die dus enkel en alleen roken om het 'stoer zijn', zou ik het liefst die sigaret uit hun handen rukken en ze een klap verkopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom word roken als iets doms gezien.
Ik rook ook niet meer, althans niet systematisch. (bij verkoudheden en dingen als feesten wil ik nog wel eens sigaretten kopen)
Ik zie echt niet wat er mis mee is. Tuurlijk niet echt tof voor je longen. Maar alcohol is ook niet goed voor je lever.
Zelfs al zou ik nog wel altijd roken. Lekker interresant. Alsof het per definitie dom is om er voor te kiezen iets meer op het randje te gaan leven. De een rookt, de ander gaat skydiven.
Waarom is het dom dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat het dom is? Ik heb verder ook geen moeite met rokers ofzo. Maar als ik van die kleine kindjes met een sigaret zie, die dus enkel en alleen roken om het 'stoer zijn', zou ik het liefst die sigaret uit hun handen rukken en ze een klap verkopen.
als je er zo een draai aan wilt geven vind ik dat ook bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus je hebt ingezien hoe dom je was om te gaan roken?
Ik ben begonnen met roken in een zomervakantie in spanjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat denk je of dat weet je?
Ouders hebben meer door dan je lief is is mijn ervaring doorgaans.
omdat roken vies is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom word roken als iets doms gezien.
Het is dom omdat het geen enkel doel heeft. Ja, je 'vindt het lekker', maar als je nooit was begonnen zou je ook niet weten wat je mist. En ik vind veel alcohol zuipen ook dom, zal niet ontkennen dat ik dat vroeger nooit heb gedaan, maar nu drink ik nooit meer teveel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom is het dom dan?
Mensen in extreme sporten zijn toch ook niet achterlijk? En ik denk dat de kans op doodgaan daar nog wel een factor of 20 hoger is.
Ik vind het niet dommer dan alcohol zuipen iig.
Hetzelfde geldt voor kerels hoor, kijk alleen maar naar alle topics hier op FOK! 'ik was zo dronken dat ik met een lelijk wijf zoende/batstequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef RickoKun het volgende:
Het is leuk om biatches te zien die aan de drank gaan!Alsof je klei in je handen hebt wat je zelf kan vormen
Op die manier is bier zuipen ook dom, want je gaat mij niet vertellen dat jij je eerste biertje lekker vond. Dat is waarom ik geen bier drink, a. kan ik er niet tegen b. het is ranzig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
omdat roken vies is.
niemand die rookt vind het daadwerkelijk lekker, de smaak van de sigaret(bedenk maar eens die aller eerste haal die je nam)
dus ben je verslaafd, en dat vind zelfs ik dom
Zozo, grote meidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Plots het volgende:
Ik heb zelf nooit een trekje genomen van een sigaret.![]()
Als je hem verlinkt aan je ouder ben je een nazi.
Doe gewoon wat een broer moet doen en trap hem de tering in.
Als hij dan nog niet stopt met roken, dan pas verlinken.
M`n eerste peuken kon ik niet eens over m`n longen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Op die manier is bier zuipen ook dom, want je gaat mij niet vertellen dat jij je eerste biertje lekker vond. Dat is waarom ik geen bier drink, a. kan ik er niet tegen b. het is ranzig.
Roken is niet voor iedereen vies, ik ben daar 1 van. Zelfs mijn eerste peuk vond ik niet nasty, moest er alleen van hoesten. Maar dat was ook gelijk van nelle zwaar.
Als we alles moeten gaan doen om een doel blijft er verrekte weinig over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is dom omdat het geen enkel doel heeft. Ja, je 'vindt het lekker', maar als je nooit was begonnen zou je ook niet weten wat je mist. En ik vind veel alcohol zuipen ook dom, zal niet ontkennen dat ik dat vroeger nooit heb gedaan, maar nu drink ik nooit meer teveel.
Jij vindt het vies. Je denk toch niet dat je na 1 trekje verslaafd bent? Ik vind een sigaret gewoon lekker in combinatie met een biertje. Sommigen kunnen daar niet mee omgaan, raken verslaafd en gaan dan ook overdag roken, maar dat is toch ook hun keuze?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
omdat roken vies is.
niemand die rookt vind het daadwerkelijk lekker, de smaak van de sigaret(bedenk maar eens die aller eerste haal die je nam)
dus ben je verslaafd, en dat vind zelfs ik dom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |