abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 08:04:33 #201
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_38293142
Ik heb ook mijn hele studie en levensonderhoud zelf betaald + behalen van mijn rijbewijs.

Mijn ouders waren niet echt rijk te noemen (understatement ) en met de studiebeurs + bijbaantjes (vakantiewerk, kranten bezorgen) heb ik het gered, verder wil een beetje zuinig leven ook wel helpen.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_38294566
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:04 schreef Pinpas het volgende:
Ik heb ook mijn hele studie en levensonderhoud zelf betaald + behalen van mijn rijbewijs.

Mijn ouders waren niet echt rijk te noemen (understatement ) en met de studiebeurs + bijbaantjes (vakantiewerk, kranten bezorgen) heb ik het gered, verder wil een beetje zuinig leven ook wel helpen.
Precies wat jij zegt met studiebeurs + bijbaantjes. Maar als je studiebeurs lager uitvalt doordat je ouders zogezegd wel "rijk" zijn. Maar ze willen niet meebetalen dan is het ontzettend moeilijk om rond te komen lijkt mij.
Profiel opgeheven.
pi_38295493
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:33 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Als ik zie hoeveel studenten 4 tot 5 dagen per week uitgaan en des ochtends pas lamlendig en zonder van voor te weten of ze van achteren nog wel leven naar huis gaan hoef je mij niet aan te komen met smoesjes dat je beter kunt gaan studeren i.p.v. werken.
Dat zijn dus JUIST de studenten die nog thuiswonen, en een rijke pappie en mammie hebben die alles voor ze betalen, baklap!

Ik heb zo'n gloeiende tifushekel aan dat beeld dat alle studenten lui zijn, en hele dagen niets anders doen dan zuipen. Ik heb toch echt wel 40 uur in de week nodig om mijn studie bij te houden! En werk ik ook nog eens 20 uur in de week!

En zelfs al zouden de meesten studenten niets uitvoeren, waarom dan de goeden onder de kwaden laten lijden? Zijn er een aantal studenten die wel hun best doen voor hun studie, mogen die steeds meer gaan betalen, omdat hun medestudenten, die dus toch alles wel krijgen, niks uitvoeren. DAT is lekker motiverend!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')