Een wijs man zei eens: 'Je bent zo goed als je laatst gespeelde wedstrijd'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Altijd leuk dat die boeren alleen maar aankomen met de laatste 30 jaar
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Deze discussie is hier al tot in den treure gevoerd, maar ik ben voorstander van mandekkende backs en een '4' die bij balbezit doorschuift naar het middenveld waardoor je daar een extra man creeërt.
Maxwell en Trabelsi zijn zeker belangrijk geweest, maar het is niet de speelstijl die ik het liefst zie...!
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.quote:
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit playerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.
En PES is heilig!
Jaja, jullie lopen in. Misschien maak je het nog mee dat PSV ooit de recordkampioen zal worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Zegt inderdaad veel dat je alleen naar de laatste 30 jaar kijkt, omdat het meest positieve voor je is. . .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Tsja... is nu al te laat. Heb 'm al vervangen door Chivu op linksachter.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit player.
Boeiend. Het gaat om het totaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Ajax 13quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
quote:23/5/2006 - Zaakwaarnemer: voorkeur Gabri voor transfer naar Espanyol
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Gabri liet in El Mundo Deportivo weten dat de middenvelder een voorkeur heeft voor een transfer naar Espanyol. In dat geval zouden hij en zijn familie gewoon in Barcelona kunnen blijven wonen. Onderhandelingen met die club zijn echter nog niet heel concreet. Volgens de zaakwaarnemer bestaat er vanuit diverse clubs interesse voor Gabri. Probleem is echter het hoge salaris van de Spanjaard dat maar weinig clubs kunnen betalen. Een goede club uit Londen zou geinteresseerd zijn, maar die wacht nog op duidelijkheid over wie de club gaat trainen volgend seizoen.
En toen was het stilquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
Nee hoorquote:
Hoeft niet, blijf maar weg. Dit is het AJAX-topic, en niet het psv-topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zit op m'n werk en niet te F5en in jullie lieve topicje.
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Daar lijkt het soms wel verdacht veel op....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Mooi!! Ben benieuwd welke discussie je nou weer gaat opstartenquote:Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Blijf aub weg calimero.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |