Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?quote:
ja, dat zat ik achteraf te denken ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?
Groenendijkquote:Ten Cate laat zich niet uit over Blind, Groenendijk wel 23 mei 2006
Alfons Groenendijk: 'Ik heb veel respect voor de manier waarop Danny hier heeft gewerkt' Voordat hij zijn jawoord gaf aan de Ajax-directie belde de nieuwe assistent van Henk ten Cate, Alfons Groenendijk, eerst nog met de ontslagen Danny Blind. "Dat deed ik omdat ik veel respect heb voor de manier waarop hij hier heeft gewerkt", verklaart de Leidenaar in de Volkskrant. "Danny zei tegen mij: wat er speelt, daaraan kun jij niets doen. Je moet gewoon je kans pakken. Die uitspraak zette het licht voor mij op groen."
Groenendijk, die overigens ook werkzaam is als analist, ziet zijn betrekkelijke onervarenheid met het werken in de schijnwerpers niet als een gemis. "Ik heb dan geen vijftig interlands gespeeld, maar ik ben als speler van Ajax, FC Utrecht en Manchester City wel het een en ander gewend. Bovendien is kritiek een aspect van het vak dat er gewoon bij hoort."
Ook Ten Cate, de nieuwe hoofdtrainer van Ajax, wil zich niet uitlaten over zijn voorganger. "Danny is weg bij Ajax en daar kan ik natuurlijk in wezen niks aan veranderen", zei de oefenmeester in het radioprogramma Evers staat op. "Dat is iets tussen hem en het bestuur van Ajax. Ik ben geen insider in deze, ik kan er weinig over zeggen. Maar het blijft altijd een hele vervelende zaak als een trainer ergens moet vertrekken. Dat is gewoon niet leuk. En buiten dat, een van mijn allerbeste vrienden zit erbij. Dat is Gerard van der Lem, dus het is helemáál niet leuk."
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defourquote:'Ajax ook rond met Defour'
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 23 mei om 22:52
Steven Defour lijkt de volgende versterking te worden voor Ajax. Volgens diverse media hebben de Amsterdammers inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met de Belgische middenvelder.
Ajax moet nog wel tot overeenstemming komen met Defour's huidige werkgever RC Genk. De Belgische club lijkt een flinke transfersom te vragen het toptalent. Mogelijk loopt dit bedrag zelfs op tot 6 miljoen euro.
voetbalzone
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.quote:Bij AZ zelf is er ook verwondering. Met name over het feit dat alle benaderde spelers ook daadwerkelijk wilden komen. 'Daar moet ik echt aan wennen, het enthousiasme bij de spelers als je ze voor het eerst belt…', zegt technisch directeur Marcel Brands in de nieuwe Voetbal International. 'Iedereen reageert positief en gelooft heel erg in ons verhaal. Ik ben er niet mee bezig Ajax af te troeven, maar het zegt wel veel dat spelers liever naar AZ komen.'
Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Marcel Brands wil ook Ajax-bashen zo te lezen in de nieuwe VI.
[..]
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.
Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.
Daar gaan toch kapot aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.![]()
En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.quote:
Het kan ons niet schelen, maar het is wel leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.
Af en toe een uitschieter is best leuk, vraag het Feyenoord, maar de laatste jaren zijn Ajax en (vooral) PSV toch onaantastbaar voor de rest van de eredivisie.
Marcel Brands staat onder invloed van Ome Dirk mensen veranderen nu eenmaal als ze bij die sekte zitten, gelukkig is van Geel net op tijd wakker gewordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Marcel Brands wil ook Ajax-bashen zo te lezen in de nieuwe VI.
[..]
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.
Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Elf jaar geleden, alsof het gisteren was.![]()
precies, ik hoop dat het met net zulk voetbal zal zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijd
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!
De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
Ik denk dat dat toch wel een beetje afhankelijk is van de transfers bij PSV deze zomer. Cocu en Gomes blijven, als nu ook Farfan, Ooijer en Alex blijven dan blijft de basis van dit seizoen gewoon intact. Grote minpunt bij PSV is het verlies van Hiddink, maar het aanblijven van Cocu compenseert dat voor een groot deel, daarnaast lopen er wat jongens daar die dit seizoen niet altijd goed speelden, maar van wie ik komend seizoen wel meer verwacht (denk aan bijvoorbeeld Simons, Vayrynen, Aissati en Afellay).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!
De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |