abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:54:09 #226
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38142565
Danny, het ga je goed.

dinsdag 23 mei 2006 @ 22:59:42 #227
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38142885
Mitea!
pi_38143788
Wat een gaar "doek" op die eerste foto
pi_38144726
Klaas Jan Huntelaar
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:04:54 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38145700
Danny
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:38:31 #231
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38146772
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Klaas Jan Huntelaar
verklaar je nader.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:52:11 #232
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38147135
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:38 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

verklaar je nader.
Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:53:05 #233
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38147157
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?
ja, dat zat ik achteraf te denken ja.
pi_38149453
quote:
Ten Cate laat zich niet uit over Blind, Groenendijk wel 23 mei 2006

Alfons Groenendijk: 'Ik heb veel respect voor de manier waarop Danny hier heeft gewerkt' Voordat hij zijn jawoord gaf aan de Ajax-directie belde de nieuwe assistent van Henk ten Cate, Alfons Groenendijk, eerst nog met de ontslagen Danny Blind. "Dat deed ik omdat ik veel respect heb voor de manier waarop hij hier heeft gewerkt", verklaart de Leidenaar in de Volkskrant. "Danny zei tegen mij: wat er speelt, daaraan kun jij niets doen. Je moet gewoon je kans pakken. Die uitspraak zette het licht voor mij op groen."

Groenendijk, die overigens ook werkzaam is als analist, ziet zijn betrekkelijke onervarenheid met het werken in de schijnwerpers niet als een gemis. "Ik heb dan geen vijftig interlands gespeeld, maar ik ben als speler van Ajax, FC Utrecht en Manchester City wel het een en ander gewend. Bovendien is kritiek een aspect van het vak dat er gewoon bij hoort."

Ook Ten Cate, de nieuwe hoofdtrainer van Ajax, wil zich niet uitlaten over zijn voorganger. "Danny is weg bij Ajax en daar kan ik natuurlijk in wezen niks aan veranderen", zei de oefenmeester in het radioprogramma Evers staat op. "Dat is iets tussen hem en het bestuur van Ajax. Ik ben geen insider in deze, ik kan er weinig over zeggen. Maar het blijft altijd een hele vervelende zaak als een trainer ergens moet vertrekken. Dat is gewoon niet leuk. En buiten dat, een van mijn allerbeste vrienden zit erbij. Dat is Gerard van der Lem, dus het is helemáál niet leuk."
Groenendijk .
quote:
'Ajax ook rond met Defour'
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 23 mei om 22:52

Steven Defour lijkt de volgende versterking te worden voor Ajax. Volgens diverse media hebben de Amsterdammers inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met de Belgische middenvelder.

Ajax moet nog wel tot overeenstemming komen met Defour's huidige werkgever RC Genk. De Belgische club lijkt een flinke transfersom te vragen het toptalent. Mogelijk loopt dit bedrag zelfs op tot 6 miljoen euro.

voetbalzone
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defour . De clubs dus nog niet.
  woensdag 24 mei 2006 @ 07:33:10 #235
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38150222
Marcel Brands wil ook Ajax-bashen zo te lezen in de nieuwe VI.
quote:
Bij AZ zelf is er ook verwondering. Met name over het feit dat alle benaderde spelers ook daadwerkelijk wilden komen. 'Daar moet ik echt aan wennen, het enthousiasme bij de spelers als je ze voor het eerst belt…', zegt technisch directeur Marcel Brands in de nieuwe Voetbal International. 'Iedereen reageert positief en gelooft heel erg in ons verhaal. Ik ben er niet mee bezig Ajax af te troeven, maar het zegt wel veel dat spelers liever naar AZ komen.'
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.

Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
  woensdag 24 mei 2006 @ 07:50:17 #236
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38150343
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]

Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.

Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 24 mei 2006 @ 08:56:47 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38151300
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 07:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.
Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 24 mei 2006 @ 08:57:30 #238
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38151312
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.
Daar gaan toch kapot aan
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:01:05 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38151377
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daar gaan toch kapot aan
En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.

Af en toe een uitschieter is best leuk, vraag het Feyenoord, maar de laatste jaren zijn Ajax en (vooral) PSV toch onaantastbaar voor de rest van de eredivisie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:05:35 #240
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38151456
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.

Af en toe een uitschieter is best leuk, vraag het Feyenoord, maar de laatste jaren zijn Ajax en (vooral) PSV toch onaantastbaar voor de rest van de eredivisie.
Het kan ons niet schelen, maar het is wel leuk
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:05:39 #241
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38151458
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]

Marcel Brands staat onder invloed van Ome Dirk mensen veranderen nu eenmaal als ze bij die sekte zitten, gelukkig is van Geel net op tijd wakker geworden
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:12:11 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38151611
Elf jaar geleden, alsof het gisteren was.
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:14:26 #243
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38151657
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Elf jaar geleden, alsof het gisteren was.
Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijd
Porcupine Tee - Normal
pi_38151723
Az heeft het gewoon prima voor elkaar laten we eerlijk zijn. Als spelers van een subtopper het over een topclub hebben rekenen ze AZ daar gewoon bij. Ook het aankoopbeleid is goed vooe elkaar.

Die opmerking van Brands klopt natuurlijk niet helemaal. Tis maar net welke spelers je benaderd. Een luirink weet ook wel dat hij bij Ajax geen basisspeler is en bij AZ wel. Cziommer idem.
Ajax!!
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:29:43 #245
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38151992
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijd
precies, ik hoop dat het met net zulk voetbal zal zijn
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38152080
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!

De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38152592
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!

De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:54:03 #248
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38152599
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:

Ik denk dat dat toch wel een beetje afhankelijk is van de transfers bij PSV deze zomer. Cocu en Gomes blijven, als nu ook Farfan, Ooijer en Alex blijven dan blijft de basis van dit seizoen gewoon intact. Grote minpunt bij PSV is het verlies van Hiddink, maar het aanblijven van Cocu compenseert dat voor een groot deel, daarnaast lopen er wat jongens daar die dit seizoen niet altijd goed speelden, maar van wie ik komend seizoen wel meer verwacht (denk aan bijvoorbeeld Simons, Vayrynen, Aissati en Afellay).
Volgend seizoen kan wat dat betreft een erg mooi en spannend seizoen worden, want een uitgesproken favoriet voor de titel zie ik (nog) niet.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:55:18 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38152629
Psv onderschatten is natuurlijk bullshit. Ook al is Hiddink weg de clubleiding heeft het daar gewoon goed voor elkaar hoor.

Psv is gewoon weer een kandidaat voor de titel op dit moment imho .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_38152887
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.
Maar ik schat PSV hoger in dan AZ volgend jaar.
Ik verwacht ook wel dat er nog wat spelers zullen vertrekken bij AZ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')