Ter nagedachtenisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haal me maar uit de OP hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel plezier verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed tochquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ga ik ff lunchen is er weer een vol
Waren we net op tijd -Marc-quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Goed tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waaroveer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef -Marc- het volgende:
Gebbie begon te spammen als een gek!
Nergens over dat is nou het mooie van SPAMquote:
Zeker, en ik had de LaPo!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waren we net op tijd -Marc-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
feliquote:
Dank!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
feliom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot morgen danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
zoals jullie al hadden gemerkt, ik ben afwezig! te druk met project nu!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben er vanaaf wel weer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tot morgen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook saaiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef XQZ-me het volgende:
zoals jullie al hadden gemerkt, ik ben afwezig! te druk met project nu!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben er vanaaf wel weer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je, en hetzelfde!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.enJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vooor jou danJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja sorry, is ook zoiets as ik ga zitten fokken en project laat doorwerken! vinden ze niet tof, gaan ze slaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ook saaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spank me babyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja sorry, is ook zoiets as ik ga zitten fokken en project laat doorwerken! vinden ze niet tof, gaan ze slaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haar, niet jou!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef Gebs het volgende:
[..]
Spank me babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef Gebs het volgende:
[..]
Spank me babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi c0nd0r, het goedemorgen topic loopt uit de handquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben er weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent aan het rellen met jogyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoi c0nd0r, het goedemorgen topic loopt uit de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RRRRAAAUWquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:34 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal is komen kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoi c0nd0r, het goedemorgen topic loopt uit de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Discussieren...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
je bent aan het rellen met jogyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow ja dat was hetquote:
Les 27:quote:
* Massagequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:41 schreef XQZ-me het volgende:
STRESS!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank uquote:
Adem in....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:41 schreef XQZ-me het volgende:
STRESS!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
martini babyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Je mag wel jij zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:42 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dank uom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben een hijgerquote:
Het is voor jou Marc!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
We hebben een hijgerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is te druk bezig met jogyquote:
oh baby yeah babyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
martini babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat nemen ze maar mee naar achterenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:44 schreef Gebs het volgende:
[..]
Die is te druk bezig met jogyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
oh baby yeah babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarover?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O ja!
Trouwens!
Het leek Gebs en mij een goed plan vanavond met z'n allen in gesprek te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De wet van Newtonquote:
dronk die ook thee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De wet van Newtonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot ie er dood bij neervielquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dronk die ook thee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nemen ze elkaar van achterenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat nemen ze maar mee naar achterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nemen ze elkaar van achterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zwaartekrachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De wet van Newtonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot jij binnenkwamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
cheile bedoeling hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zwaartekrachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met wij als instructeursquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef Gebs het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.met pratktijk voorbeeldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WEBS = CHEILquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot jij binnenkwamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik ook meedoen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:52 schreef XQZ-me het volgende:
en ik als publiekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet als leerling?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:52 schreef XQZ-me het volgende:
en ik als publiekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil jij het aambeeld opvangen danquote:
Ga jij maar met je nieuwe vriendje Jogy speulenquote:
Bij deze!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
Mag ik u over het heugelijk feit informeren dat ik vandaag al meer posts heb dan gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zijn uitgespeeld vrees ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga jij maar met je nieuwe vriendje Jogy speulenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geloof het ookquote:
Jippie, ik ben er al +/- 3x overheen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
Mag ik u over het heugelijk feit informeren dat ik vandaag al meer posts heb dan gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag ik u bij deze feliciteren?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dat mag!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
mag ik u bij deze feliciteren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoenûh!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
mag ik u bij deze feliciteren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's ook ni zo moeilijk met die 2 posts gisterenquote:
Hij had er 3 hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's ook ni zo moeilijk met die 2 posts gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3 xquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat mag!
Mits op gepast wijzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oelala met of zonder?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:58 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
3 xom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt niet, had er heul veel meer!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij had er 3 hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met of zonder wat?? Kwijl ??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oelala met of zonder?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze snapt me welquote:
en wat voor posts!quote:
zonder...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze snapt me welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zonder...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooooooooooh!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of zonderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ooooooooooh!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pssspspsssspspssps (fluisterd)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het..
Fluister het maar in m'n oorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* psstspstpsppspppssstspsstquote:
niet zo hardquote:
BAH, dat hoorde ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
niet zo hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het klinkt vies maar het was echt heul lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
BAH, dat hoorde ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat dachten wij nu net van jou!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jullie zijn maf!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelukkig dat jij er van genootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het klinkt vies maar het was echt heul lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent niet de enigste die dat van mij zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jullie zijn maf!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog 5quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
De eerste die raadt wat er over 6 is.. Die krijgt een kusje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FiPotlood!!1111 einzweidreimeteenhoedjedabei!11quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu nog 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef Gebs het volgende:
je 9800e postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef Gebs het volgende:
Zoenuuuh zoennuuuhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
Het goedemiddag topic is toch dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stofje kwam langs om zijn taak te vervullenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
Het goedemiddag topic is toch dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg goed idee! Ik doe meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zeg ik dan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf nie meer, ik heb hem net voor een beetje raar uitgemaakt in het goedochten/goedemiddag topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stofje to the rescue!
Nu met Stofje rellen in de FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oké.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Stofje to the rescue!
Nu met Stofje rellen in de FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Stemt af op de FBquote:
pussy heeft al gepostquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Stemt af op de FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is weer openquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
pussy heeft al gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij is weer openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil niet radenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
De eerste die raadt wat er over 6 is.. Die krijgt een kusje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag heul niet radenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik wil niet radenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft al niet meer ik had het in 1x goed geradenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik wil niet radenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
175quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij mag heul niet radenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
175om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeps, ik kan vooruit in de tijd kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
122om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef Gebs het volgende:
c0nd0r vertel hier maar waar je mee zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Oeps, ik kan vooruit in de tijd kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ben je dan ook vijandelijk tegenover mij aangezien ik wil zo'n apparaat heb hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou..
Je hebt van die.. cupjes.. Met soupjes..
En heuleboel mensen hebben zoeen machientje die dat zo maakt!
Maar wij nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daarom ben ik enigzins vijandelijk tegenover mensen die wel zoeen apparaatski hebben opt werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor het beamen van mijn verhaalquote:
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook vijandelijk tegenover mij aangezien ik wil zo'n apparaat heb hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul niet aggressiefquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@
FoBo krikkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stelletje postkrikkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijn dat je jezelf in houdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@
FoBo Fapper jahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
FoBo krikkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BOEquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
Jongens, jongens!
Rustig aan, no need to argue!
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
Jongens, jongens!
Rustig aan, no need to argue!
Maar ik rook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
Maar je pijpt welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik rook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik pruim alleenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar je pijpt welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snap je pruim.. -> Vaginaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik pruim alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* TRRRAAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef Gebs het volgende:
Iom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.cup-a-soupJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Snap je pruim.. -> Vaginaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
!!1111om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:;d;d;d; ::D;d;d:D:;d;dJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pruim2 (de ~, ~en)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wel, maar hij is niet grappig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoek eens op vagina bij Van Dale...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
pruim2 (de ~, ~en)
1 eetbare, ovale, zachte vrucht van de pruimenboom
2 pluk tabak om op te kauwen of te zuigen => tabakspruim
3 [grof] vagina
ROFLCOPTER!!111:D:d;d;d;;D ::D;d::D ::D:D:D
Dit IS bij van dalequote:
Zoek eens op vagina zeg ik je...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit IS bij van daleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij wacht nog steeds op antwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit IS bij van daleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LUL!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
knip.
c0nd0r is de bomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
hihiquote:va·gi·na (de ~, ~'s)
1 buisvormig deel van de vrouwelijke geslachtsorganen bij mensen en hogere dieren, dat toegang verleent tot de baarmoeder => doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trut
va·gi·naal (bn.)
1 betr. hebbend op de vagina
hihiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I love it when you talk dirty to mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik mijn kloppende snikkel in je natte tampeloeris schuiven?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:40 schreef Gebs het volgende:
Zal ik mijn zwaard even in jouw schede stoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou kom maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik mijn kloppende snikkel in je natte tampeloeris schuiven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* fapfapfapquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nou kom maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeeeeeeehquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap
Aaaaaaaaaaaahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zure slootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lieg heul nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Oeeeeeeehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel waarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik lieg heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet specifiek neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Jo0Lz het volgende:
En daar was ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deeltje 10 alweer... Jullie hebben echt niets beters te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou 1 of 2 dingen kunnen noemen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet specifiek neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet specifiek neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou 1 of 2 dingen kunnen noemen..
Waarna jij ze keihard zou kunnen verwerpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, c0nd0r is eerlijk en oprecht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik lieg heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg is danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou 1 of 2 dingen kunnen noemen..
Waarna jij ze keihard zou kunnen verwerpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nope, c0nd0r is eerlijk en oprecht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sex, bierquote:
wetenquote:
tieten en bierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sex, bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
= metenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stoppen met posten op de 10000!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
Het zou wel enigzins jammer zijn als ik vandaag of morgen al aan de 10.000 kwam.. Heule spanning eruit!
Neuhj joh!quote:
Kloon maken op 10.000quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuhj joh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen mogelijkheid tot beiden hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sex, bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid tot beiden hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral als c:rew het goede voorbeeld geven...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kloon maken op 10.000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo, we hebben stage...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies!
Ergo; wij hebben niets beters te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg jij maar niets Stofjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Vooral als c:rew het goede voorbeeld geven...
Ik ben stofje heul niet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets Stofjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar is stofje ergens?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets Stofjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
waar is stofje ergens?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Als ik jou toch niet hadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Gebs het volgende:
Welnee gewoon voor de 20.000 gaan natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff... Dan is ie nog 2 jaar verder!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Gebs het volgende:
Welnee gewoon voor de 20.000 gaan natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan makkelijk binnen een jaarquote:
Heul nietquote:
Yep, SePo...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Kan makkelijk binnen een jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bikkelquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb dit ook binnen een jaar geredom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Yep, SePo...
Ooit is ie klaar met stage en heeft ie er geen tijd meer voor...
Als hij klaar is met stage heeft ie nog veel meer tijdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Yep, SePo...
Ooit is ie klaar met stage en heeft ie er geen tijd meer voor...
Iemand was me voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
doe het yvonne niet aanquote:
Dat hoef ik heul niet te doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
doe het yvonne niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien worden ze wel fuckbuddies!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
doe het yvonne niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boefjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat hoef ik heul niet te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik voeg gewoon aan iedere query een +1 voor mij toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben erg stout geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Boefjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
1500quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben erg stout geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien worden zijn ze wel fuckbuddies!
Heul niet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
1500om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Serieusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
Trouwens!
Gister hebt ik mijn fiets weer terug gekrijgt!
Die was 3 jaar geleden gestolen!
En stond nu bij de kringloop te koopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Serieusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En heb je m toen moeten kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You lucky bastard!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
We hebben toen aangifte gedaan dus gewoon meenemen dat dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De fiets die ik nu heb was ook al een keer gejat!
Die vond ik op het station weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vorig jaar is er ook een fiets van mij gejat alleen die heb ik nooit meer gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
We hebben toen aangifte gedaan dus gewoon meenemen dat dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De fiets die ik nu heb was ook al een keer gejat!
Die vond ik op het station weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die olde fietse is trouwens al een keer eerder gejat!quote:
Dus hij blijft gewoon terug komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die olde fietse is trouwens al een keer eerder gejat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heul Ommen (ja écht heul Ommen) afgezocht..
Lag ie tegenover waar ik was blijven slapen over een houten schutting gedonderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij wel, ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
Ow ja en ik moet zo weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik moet nu eerst even een Irakees bevrijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
Nog 40 wil ik er voor ik weggaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe datquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik moet nu eerst even een Irakees bevrijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Doe datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mission Accomplishedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Copy that gold leaderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mission Accomplishedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik moet nu eerst even een Irakees bevrijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb al 420 posts vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
Schiet is op mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet nog tot de 9900 komen voor ik ga!
Zul je zien dat Marc boven mij staatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb al 420 posts vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik morgen niet op nr. 1 sta!
Dan ben ik naarstig gepwnedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zul je zien dat Marc boven mij staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pwnd wie unne noobquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ben ik naarstig gepwnedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
pwnd wie unne noobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben maikuuuul nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Maikuuulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik er ooit achterkom dat jij dat bent nou!
We need airsupport at our location ASAPquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Copy red leader, go ahead! over *krrgt*
Echo, Charlie, Bravo 6quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Copy red leader, go ahead! over *krrgt*
Naja dan maar wat harder rijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
23 en ik moet eigenlijk gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
last post?
bijna?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Moet nog 40 ofzo manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
deze dan?
Nee dus!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bijna?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bijna?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Good luckquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
Nou maar ik ga!
Wish me luck!
Ik maak hem vanavond nog wel even vol!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nu dan?
Wij zijn te erg voor ONZ daarom gedogen ze deze SC zodat het allemaal een beetje binnen de perken blijftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dit is eigenlijk nog erger dan ONZ
Woohoooquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef -Marc- het volgende:
22
6000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is niets aan zonder mij hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
Hij is nog niet eens volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er is niets aan zonder mij hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gebs kerel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan weer horen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gebs kerel!
Ik hoopte al dat je er nog wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
woohoo, ik hoopte dat ik er niet meer wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan weer horen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Touché!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
woohoo, ik hoopte dat ik er niet meer wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 30 minquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Touché!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nog 30 minom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk niet..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dan zit ik al aan het bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb net nog een cup-a-soup opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet..
Maar ik kan je er wel leuk mee pestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
!&@*#*#%!^$%!%!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb net nog een cup-a-soup opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
Wat zijn we ook een spammers gewoon ff deel 7 8 9 10 en een stuk van deel 6 op 1 dag vol makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet deze..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat voornamelijk met 3 a 4 personenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar deze is mijn 9900e postquote:
Morgen nog 100 99..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar deze is mijn 9900e postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop