Nu nog 5quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
De eerste die raadt wat er over 6 is.. Die krijgt een kusje!
quote:
Ik durf nie meer, ik heb hem net voor een beetje raar uitgemaakt in het goedochten/goedemiddag topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stofje to the rescue!
Nu met Stofje rellen in de FB
Oké.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stofje to the rescue!
Nu met Stofje rellen in de FB
ik wil niet radenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
De eerste die raadt wat er over 6 is.. Die krijgt een kusje!
Nou..quote:
Maar ben je dan ook vijandelijk tegenover mij aangezien ik wil zo'n apparaat heb hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou..
Je hebt van die.. cupjes.. Met soupjes..
En heuleboel mensen hebben zoeen machientje die dat zo maakt!
Maar wij niet
En daarom ben ik enigzins vijandelijk tegenover mensen die wel zoeen apparaatski hebben opt werken
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook vijandelijk tegenover mij aangezien ik wil zo'n apparaat heb hier
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@
Fijn dat je jezelf in houdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@&*6*&^@$&*@^$@)()(()(@$*@)$@&^@$@^%%$@^$%@
BOEquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
Jongens, jongens!
Rustig aan, no need to argue!
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
Jongens, jongens!
Rustig aan, no need to argue!
Maar ik rook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
*(&%(*#@%^*(&@%@&@^#@
Neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Snap je pruim.. -> Vagina
!!1111:D:;d;d;d; ::D;d;d:D:;d;d
pruim2 (de ~, ~en)quote:
Zoek eens op vagina bij Van Dale...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
pruim2 (de ~, ~en)
1 eetbare, ovale, zachte vrucht van de pruimenboom
2 pluk tabak om op te kauwen of te zuigen => tabakspruim
3 [grof] vagina
ROFLCOPTER!!111:D:d;d;d;;D ::D;d::D ::D:D:D
quote:
hihiquote:va·gi·na (de ~, ~'s)
1 buisvormig deel van de vrouwelijke geslachtsorganen bij mensen en hogere dieren, dat toegang verleent tot de baarmoeder => doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trut
va·gi·naal (bn.)
1 betr. hebbend op de vagina
I love it when you talk dirty to mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trut
Zal ik mijn kloppende snikkel in je natte tampeloeris schuiven?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:40 schreef Gebs het volgende:
Zal ik mijn zwaard even in jouw schede stoppen
Nou kom maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik mijn kloppende snikkel in je natte tampeloeris schuiven?
zure slootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
doos, gleuf, kut, mossel, muis, muts, poes, pruim, schede, trut
Niet specifiek neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Jo0Lz het volgende:
En daar was ik weer
Deeltje 10 alweer... Jullie hebben echt niets beters te doen
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou 1 of 2 dingen kunnen noemen..
Waarna jij ze keihard zou kunnen verwerpen
Nope, c0nd0r is eerlijk en oprecht.quote:
Zeg is danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou 1 of 2 dingen kunnen noemen..
Waarna jij ze keihard zou kunnen verwerpen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nope, c0nd0r is eerlijk en oprecht.![]()
denk ik
Stoppen met posten op de 10000!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
Het zou wel enigzins jammer zijn als ik vandaag of morgen al aan de 10.000 kwam.. Heule spanning eruit!
Ergo, we hebben stage...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies!
Ergo; wij hebben niets beters te doen
Zeg jij maar niets Stofjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Vooral als c:rew het goede voorbeeld geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |