Verzin hier reacties door de politie op de betreffende vriendensites als Hyves, Sugababes enz.quote:De politie gebruikt vaak populaire vriendensites als Hyves om verdachten op te sporen. Dat heeft de politie in Groningen onthuld. Hyves heeft twee miljoen leden en vormt daarom voor de politie een interessante informatiebron. Ook de veelgebruikte sites Sugababes en CU2 worden door de politie gebruikt om misdrijven op te lossen en verdachten op te sporen.
quote:MoederneukendePolitie aan BrEeZahSlUT:
hey schatje, gaat ons afspraakje nog door in het hotel morgen?? kuzzz
quote:Grote_brommer_met_snor aan MoCrOboy:
Yo MoCrOboy, ik zoek nog een politiescooter zodat ik legaal kan racen!!! laterzz
Oke, het kon beter, maar misschien weten jullie beterequote:Tuut_Kankerjuut aan Playerhaterz:
Als je je vriendjes matennaait krijg je van mij superveel kudo's!
quote:
quote:Poliessie met een wapenstok
Eeeej Dushi, ZaL ik JuH Ff V3rwennuh met muh Wapuhstok Kuzzzzzzz
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik moest alleen lachen om 'Tuut_Kankerjuut'.
quote:Kassa zonder werk
Hey gozzzerttt, morgen ff racen op de A2?
Je houd me toch niet bij, je weet toch
quote:Testimonials (wat vrienden zeggen over juiced)
Biogarde (1) 25 Mei 2006 (20:01):
Hmm...iets over juiced...
Juiced houdt ervan om zich bezig te houden met illegale praktijken, zoals drugshandel, hacken, vrouwenhandel en het groepsverkrachten van minderjarige meisjes. In z'n eentje notabene. Daarnaast houdt juiced er een levendige handel op na in verboden wapens. Granaten, mitrailleurs en atoomrakketten behoren tot zijn arsenaal en gebruikt deze graag in het dagelijks leven om bv. bankmedewerkers zijn commando's uit te laten voeren. Juiced's favoriete sport is achter de rug van politieagentjes zijn middelvinger op te steken.
quote:Yo gozurt, sjiek slippen is hier verboduh, jeweetoch.
Ik check je latur,
Grtz, je beste vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |