Ik ga kanoënquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:50 schreef T1andonly het volgende:
Morgen zal het wel goed warm worden en dan gezellig voetbaltoernooi en WK kijken in de openlucht
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is leuk !
Heb ik ook al eens gedaan
Ik verbrand niet zo gauw. Dat scheeltquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Toen was ook super warm.
Was ik meteen verbrand
Ik wel ja, maar ik weet niet waar jij woont?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Kun je dat ook ergens in de buurt doen?
In Voerendaal. Kutdorp tussen Heerlen en Maastricht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar ik weet niet waar jij woont?
Geen idee dan. Ik kom dan weer niet uit je buurtquote:Op zondag 11 juni 2006 01:20 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
In Voerendaal. Kutdorp tussen Heerlen en Maastricht.
ja bij mij om de hoekquote:
Daar ga ik straks heen.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
In Geleen is ook kermis
2 juli 2006quote:Op zondag 11 juni 2006 18:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Hoi, een limburg topic... fijne shit...
FreeFunk in venlo wanneer is dat ook al weer...???
In Voerendaal jaquote:Op zondag 11 juni 2006 09:24 schreef SuperBosch het volgende:
Geweldig, een Nederlands kampioenschap wielrennen (jongeren) in het dorp.
De ene helft van het dorp is nu afgezet vanwege het NK, de andere helft ligt open omdat men zonodig een rotonde wilt bouwen.
En dan gaan we ook nog eens last hebben van de Noach va Gulpen.
Autorijden is echt leuk zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |