Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.quote:
+quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
Grappig dat als ik iets zeg mensen meteen over iets vallen Petre86 meteen vooraan staat om te zeveren dat het zo verschrikkelijk laag bij de grond is, maar zodra dat lelijke uitgeleefde flikkertje van een TRS echt een smerige kutopmerking maakt, er niet veel tegenspraak is.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat flauw als mensen ècht persoonlijk gaan worden.
En ik quote nu jou maar ik had ook TRS of CDP kunnen quoten (zowel het rode als het blauwe kamp dus).
Geznssituaties aanhalen vind ik nou niet bepaald een faire catfight. Maar goed, zal aan mij liggen.
Och wat grappig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.
Nee, helpt nog steeds nietquote:
Dat is echt stoer, gaaf, grappig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.
Ja het is toch grappig als iemand semi-spoilers gaat plaatsen van een serie die draait om mysterie en waarbij hij weet dat ik net het seizoen heb binneghehaald (en dus nog moet kijken)? Ik vind dat enorm grappigquote:
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh en ze vinden de hatch waar dat australische wijf is platgespoten door Ethan en Charlie mept Sun KO.
Hij kan leuk zingen, maar that's it.quote:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.phpquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
probeer anders die truc met de lama nog eens
wellicht helpt dat wel
Ik mis het allemaal, maar als ik het zou volgen dan zou ik hem opzoeken en dan...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is toch grappig als iemand semi-spoilers gaat plaatsen van een serie die draait om mysterie en waarbij hij weet dat ik net het seizoen heb binneghehaald (en dus nog moet kijken)? Ik vind dat enorm grappig
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.phpquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef Manias het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
here's a llama there's a llama!
O jawel hoor, wat mij betreft (nog) welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Ik mis het allemaal, maar als ik het zou volgen dan zou ik hem opzoeken en dan...![]()
Maar ik vraag me nu af hoe jouw relatie met Cairon zit. Eerst lijken jullie vriendjes, maar nu niet meer?
Nee hoor, oorlogquote:
het is taye diggs schatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan leuk zingen, maar that's it.
NEXT!
Nou, de climax hebben we gemist.quote:
Foto van jou mot nog komen dus die kop van mij is nog LANG niet dichtquote:
mijn god, hoe kun je dat nou zeggen! Echt zomaar op het forum, al onze persoonlijke zaken voor iedereen om te lezen! Ik wil je nooit meer zien! Het is uit! UIT hoor je me!quote:
O nee?quote:
Je hebt liever dat ie je het zwijgen oplegt dmv andere handelswijzen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foto van jou mot nog komen dus die kop van mij is nog LANG niet dicht
zo hier had ook weer iemand een uurtje tijd overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Die is beter in deze context.
Je moet brede negerts niet boos maken hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie betast dan de 2e controller van de Xbox?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
mijn god, hoe kun je dat nou zeggen! Echt zomaar op het forum, al onze persoonlijke zaken voor iedereen om te lezen! Ik wil je nooit meer zien! Het is uit! UIT hoor je me!
lolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Die is beter in deze context.
komt nog, engeltje (of is het duiveltje na alles wat ik gelezen hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, aangezien BB asexueel is. En ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ie je het zwijgen oplegt dmv andere handelswijzen?
nou vooruitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee?
Dan heb jij RENT nog nooit gezien schat
morgen weer vrijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb morgen vrij, ik geniet lekker mee.
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelatenquote:
Ieuwww, ik ben geen negerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef error het volgende:
[..]
Je moet brede negerts niet boos maken hoor!
O nee hoor, als er iemand doorgaat met het posten van spoilers van LOST dan heb je de climax nog lang niet meegemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef error het volgende:
[..]
Nou, de climax hebben we gemist.
We worden oud![]()
![]()
Ach zoveel verschil zit daar niet inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
komt nog, engeltje (of is het duiveltje na alles wat ik gelezen heb)
![]()
nee je bent toch niet maar maar eerder caramel?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dat taye diggs?.. ik dacht ff jamie foxx
![]()
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelaten
Jerruh heeft al popcorn gehaald
En hij zingt echtquote:
Taye = mooie negerquote:
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Manias het volgende:
[..]
mag ik m voor mn verjaardag? ah ? toe??
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ana Lucia schiet Shannon dood. Mr Eko had in t vliegtuig vol mariabeeldjes moeten zitten.
Russeau vangt Henry Gale die volgend seizoen een regular zal zijn, Sun had een affaire back home die haar Engels leerde en Sawyer heeft alle medicijnen en wapens in beslag genomen.
juist!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taye = mooie neger
dit bovenstaande = lelijke neger
die ziet er uit alsof ie te veel klappen heeft gehad en van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft (zo'n enorme DOOO'H blik)
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?
als het over is dan is het over
EN IK BEPAAL NU DAT HET OVER IS!
komt natuurlijk omdat hij zich aan het voorbereiden is om achterin deze week te gaan overhuizenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knar
O je wilt dat we daarheen stappen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaatsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
Zolang je je schaamt voor wat je wel bent, ben je voor mij gewoon een brede negertquote:
Ik heb genoeg te doen. Ik had gister geen metgezel aangezien ik vrienden heb die studeren voor examens e.d.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Schattig van die mensen die alle series downloaden, er een stuk of 20 tegelijk kijken (omdat ze verder niets in hun leven te doen hebben (hetgeen ook blijkt uit het feit at er ALWEER niemand met hem mee wilde naar 1 of ander concert) en dan probeert te zieken met spoilers van zaken die anderen nog niet gezien hebben.
CDP... ik vraag het je nog 1x lief. Hou aub op met het plaatsen van die spoilers, of stop ze tussen spoilertekens.
Je stalen neus? Zeker omdat er al teveel mensen de neiging hadden er tegen aan te slaan en het bot vervangen is door staal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaats
puberig puistkopperige mediahoer
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaats
puberig puistkopperige mediahoer hoewel, hoer is zelfs nog te veel voor je, een hoer krijgt er tenminste nog voor betaald terwijl jij als tissue wederom het zaad der natie mag opvangen zonder dank je wel
Da's dan vaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ach, ik kijk series als ik me kut voel.
Jij kent me echt niet he?quote:Jij slet wat rond.
Don't start. Ze vinden het niet leuk.quote:
Zuur ben ik niet. Totaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan vaak
[..]
Jij kent me echt niet he?
(of is dit een zure steek omdat ik niet met JOU wilde sletten?)
must...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ssst niet zo hard
straks valt er hier weer iemand in katzwijm neer aan de voeten van Jake![]()
Waarom klaag je dan altijd steen en been dat je vriendinnen were eens geen tijd hebben? Dat je je zo alleen voelt? Dat ze je weer in de steek laten? Dat ze weer niet mogen van hun mammie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen. Ik had gister geen metgezel aangezien ik vrienden heb die studeren voor examens e.d.
Ik ga genoeg concerten doen met vrienden hoor
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef error het volgende:
[..]
Zolang je je schaamt voor wat je wel bent, ben je voor mij gewoon een brede negert![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Could've fooled me though.quote:
Zijn dat de enige vriend(inn)en die ik heb? Ik klaag over die 2 ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan altijd steen en been dat je vriendinnen were eens geen tijd hebben? Dat je je zo alleen voelt? Dat ze je weer in de steek laten? Dat ze weer niet mogen van hun mammie?
Vreemd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]FOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!1111111111oneoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skanky Shizzle #1
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Manias het volgende:
[..]
zal'k effe een viking voor je opzoeken?
Als je je overal zo gedraagd als hier kan ik me dan enorm voorstellen ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn dat de enige vriend(inn)en die ik heb? Ik klaag over die 2 ja.
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent zo voorspelbaarIk wist dat je hierop heel snel zou reageren
![]()
ik zal je niet meer plagenAch, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
[..]
Koelie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van je!
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Ach, wie goed doet wie goed ontmoet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je overal zo gedraagd als hier kan ik me dan enorm voorstellen ja.
Ga je die dan ook hier verklappen? Gezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu ga ik me heel zielig voelen en de season finale van Desperate Housewives kijken voor ik op tijd mn bed uit moet voor een belangrijke vergadering op het stadhuis.
Jou eens flink op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Could've fooled me though.
Wat denk je er nu mee te bereiken met die spoilers? En ik vraag dit even heel serieus hoor, net zoals ik je net ook even heel serieus vroeg om er mee op te houden (en ik vroeg het ook gewoon netjes).
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef Manias het volgende:
[..]
FOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!1111111111oneone
Wat fijn ook dat je niet even de tijd en moeite neemt op een heel rustige vraag en een serieus verzoek. Klasse.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, wie goed doet wie goed ontmoet.
Nee hoor. Want daarna ga ik slapen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je die dan ook hier verklappen? Gezellig
Voor heel even dan he? Ik beloof niets voor de verdere toekomstquote:
Sneu.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jou eens flink op de kast te krijgen.
wie zegt dat BB die rechter ook isquote:
Holy crap.. wie is dit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Manias het volgende:
maar nu desjes echte viking (noor dit keer:P)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zegt dat BB die rechter ook is![]()
Beetje een agressieve blik alleenquote:
Ik jou ook maar schijnbaar moest het zover komen met al dat gerel etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneu.
Echt serieus, ik had je hoger ingeschat dan dit.
Echt.
Nee dat is een stoere blikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje een agressieve blik alleen(zou ie ook naar CDP kijken?)
Ja ik heb me enorm verlaagd tijdens deze rel, inderdaad. Dat valt te zienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik jou ook maar schijnbaar moest het zover komen met al dat gerel etc.
Semi naaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Wat is dit nou? Waarom moeten ze nou weer naakt?
Is James Dean niet genoeg?
Tijd voor zwaarder geschut.
Ik ben blij met het grootste deel van m'n leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb me enorm verlaagd tijdens deze rel, inderdaad. Dat valt te zien
Ging jij niet weer naar een stuk fantasieleven kijken wat je zelf nooit zal hebben?
ja kom maar op TRS heb jij ook zwaarder geschut op je pc danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Wat is dit nou? Waarom moeten ze nou weer naakt?
Is James Dean niet genoeg?
Tijd voor zwaarder geschut.
Gatver, hij is dik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Kristian Kjelling
[afbeelding]
[afbeelding]
That's a first.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij met het grootste deel van m'n leven.
Zou het dan toch nog goed komen met je?quote:Leuke baan, toffe vrienden, terug naar school.
Na een bepaalde leeftijd weeg je nou eenmaal geen 25 kg meer. Daar kom je nog wel achterquote:
dik?quote:
Ja, die weegt tegenwoordig niet veel meer. Een kilootje, schat ik zoquote:
Ik meen het niet hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd weeg je nou eenmaal geen 25 kg meer. Daar kom je nog wel achter
Not a first. Maybe you should've paid more attention?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's a first.
[..]
Zou het dan toch nog goed komen met je?
Heb je misschien ook wat minder frustraties die je af gaat reageren en zo.
Nee, op normale mensen. Liefst zonder borsten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dik?
DIK?
dik schmick
als dat dik is wat ben ik dan?
jij valt zeker ook op biafra/auschwitz types?
die mag hier wel met zo'n nilfisk ding komen zuigen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Manias het volgende:
maar nu desjes echte viking (noor dit keer:P)
[afbeelding]
To you? I got bigger fish to fry.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not a first. Maybe you should've paid more attention?
Nah, fijn om te horen. (Klonk dat oprecht? In zekere zin was dat nl wel de bedoeling, strange as it may seem).quote:En het is al redelijk goed met me.
And another non-first.quote:
O jawel hoor, doe maarquote:
Okee dan. *kijkt Tim Curry die met Arthur speelt*quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij deze laat ik weten dat het rode kamp zich terugtrekt in hun slaapverblijven, wat overigens niet wil zeggen dat we niet alsnog kunnen aanvallen!
Ik lust niet eens vis. Ik bak ze gewoon omdat ik ze wil zien spartelen.quote:
arme mosselsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust niet eens vis. Ik bak ze gewoon omdat ik ze wil zien spartelen.
Hoezee. Een fijne nachtrust toegewenst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust niet eens vis. Ik bak ze gewoon omdat ik ze wil zien spartelen.
vis!quote:
spetter pieter paterrr!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vis!
VIS!!!
JIJ BENT ZELF EEN VIS JIJ!!
VISWIJF!
Er zat een beetje veel Rembrandt in, vond je nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:45 schreef wonderer het volgende:
*port TMM* Heb jij nog gekeken vandaag?
*archiefmateriaal*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Kristian Kjelling
[afbeelding]
[afbeelding]
Henkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zat een beetje veel Rembrandt in, vond je niet?
te laat ingestapt maar wel gekekenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:45 schreef wonderer het volgende:
*port TMM* Heb jij nog gekeken vandaag?
ach vanaf 23.00 uur alleen maar rellen over en weerquote:
Bull, jij hebt Sweet Charity niet gezien. Lone staat vrijwel de hele show op het podium en heeft een zooi solo's... als je even niet oplet, is Casey al weer voorbij. Da's amper een hoofdrol te noemen, net als Anne-Wil.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te laat ingestapt maar wel gekeken
Lone was onterecht t.o.v. Cassey echt waar
en turks fruit wat deden ze
het goed
Veel plezier met Desperate Housepuberswivesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoezee. Een fijne nachtrust toegewenst.
je reet maakt me geil ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WTF betekent dat?3/4 van m'n hersenen (of is het hersens?) ligt al te maffen.
Okay, maar wel erg smooth hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:48 schreef Manias het volgende:
nog een viking voor desje
http://www.gaybelfast.net/pictures_of_jarl.htm
Wow! Daar zitten hele lekkere mooie fotows tussenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:48 schreef Manias het volgende:
nog een viking voor desje
http://www.gaybelfast.net/pictures_of_jarl.htm
Rump = reet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Rumpe klinkt als rump, romp, torso.... kot klinkt als hot.
Jouw torso maakt me heet?
*bookmarkt*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:52 schreef error het volgende:
[..]
Wow! Daar zitten hele lekkere mooie fotows tussen
iew!quote:
GEEN AYAAN HIRSI SHAYAAN DINGES!!quote:
Oh jij ook nog weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:59 schreef petre86 het volgende:
Mensen laten zich wel kennen zeg...
Sigaret != geilquote:
Nee.quote:
Maareh, wat vond jij van de awards? Terecht?quote:
Turks Fruit nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maareh, wat vond jij van de awards? Terecht?
dat liedje was hilarisch, ik herkende de melodie, maar bijna geen enkel woordje van de zang. ik moest echt mn oren spitsen om enigszins wat hindi te kunnen ontcijferenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
die musical is reuze populair in India en in Londen,
vanavond deden ze een nummer er uit bij de musical awards
was overigens ook te horen in de film inside man
Je werd ook gewoon geacht op Stanley te kwijlen. Duhquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
dat liedje was hilarisch, ik herkende de melodie, maar bijna geen enkel woordje van de zang. ik moest echt mn oren spitsen om enigszins wat hindi te kunnen ontcijferen![]()
Wacht even. Jij hebt gekeken??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:08 schreef BB_Koning het volgende:
Challe chhayya chayya![]()
http://www.musicindiaonline.com/lr/27/3287/![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
uhm, ik zapte voorbij, ja!!!![]()
![]()
het dansje was wel leuk!![]()
Nee, hihi, die move is gewoon ontzettend geil en dan streelt hij ook nog eens zn lichaam, ik word wildquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
Wil je daar echt antwoord op?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee dan. *kijkt Tim Curry die met Arthur speelt*
Dit is de Broadway versie van Monty Python and the holy grail.quote:
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is de Broadway versie van Monty Python and the holy grail.
Hilarisch.quote:
Ik meende ook al dat 't bekend voor kwamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
nee dat zou de gayscene er niet beter op makenquote:
http://forum.fok.nl/user/active/132170quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
*bookmark*
Als je post in een topic, komt dat topic automatisch in je 'My Active Topics' te staan, linkje: zie bovenin.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe maak je nou een bookmark dan?
Tof! Ook een strakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg allemaal X3 goodies uit Cannes![]()
Poe poe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu ga ik me heel zielig voelen en de season finale van Desperate Housewives kijken voor ik op tijd mn bed uit moet voor een belangrijke vergadering op het stadhuis.
Het begint alweer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
en is het hier weer wat gezelliger dan gisteravond ?
Valt toch wel mee Davequote:
ja lastig hè zo'n forumquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Weemz het volgende:
En toen was het stil....
stilte voor de stormquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Weemz het volgende:
En toen was het stil....
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doenquote:
volgens mij zijn er Fokkers hier die bang zijn als het onweer overtrektquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stilte voor de storm
ik vind het namenlijk erg broeerig en benauwd
verwacht onweer vanavond
Oe nu krijg ik weer Allo Allo visioenenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doen
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
heeft iemand tips om van spierpijn af te komen!?
Godnondeju wat heb ik een pijn...
Soms loop ik de huiskamer binnen en zeg ik: ik ben het. Het zou leuk zijn al ikd an applaus kreeg, maar dat gebeurt nooit. Mischien moet ik inderdaad iemand anders me aan laten kondigenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doen
Rustig verder trainen en wachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
heeft iemand tips om van spierpijn af te komen!?
Godnondeju wat heb ik een pijn...
dat is dus wat ik gisteren deed, en nu is de spierpijn dus veel erger dan gisterenquote:
Heb je ook RUSTIG verder getraind?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is dus wat ik gisteren deed, en nu is de spierpijn dus veel erger dan gisteren
*toevallig volgende week film met Arthur Bostrom, alias Officer Crabtree, alias Good Moaning*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oe nu krijg ik weer Allo Allo visioenen
"Hilda stormt binnen en roept: General von Klinkerhofen!!!"
![]()
Saai en leeg hier op de front rowquote:
Ik zie me dat eerder, veel eerder, doen dan met iemand uit een andere (niet-westerse) cultuur.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:10 schreef Cairon het volgende:
Zijn jullie afhoudend als je leert dat iemand gehandicapt is? Zie je jezelf met iemand uitgaan en sex hebben en verliefd zijn als die persoon gehandicapt is?
geen bitchfights meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Saai en leeg hier op de front row
ik zie nog wel steeds van die lege popcorn emmers voorbij komen hier
maar het blijft verdacht stil in de red and blue corner, of zouden ze zich naar de red and blue corner van onze zuiderburen te Antwerpen vertrokken zijn![]()
En ze zijn ook nog beschadigd of stuk gegaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:30 schreef Manias het volgende:
[..]
geen bitchfights meer?*overal lege handtassen zie liggen*
rekening naar fok!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ze zijn ook nog beschadigd of stuk gegaan
wat een kapitaalvernietiging
maar de firma LV verkoopt graag weer nieuwe![]()
Maar ze kan daarentegen weer ernorm snel biertjes hijsenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef Cairon het volgende:
Ik heb Lucille Werner nooit echt zien lopen, ik let er niet eens op.
ik heb dat ook gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ze kan daarentegen weer ernorm snel biertjes hijsen
daar heeft ze bij Jensen ook een legendarische demo van gegeven.
oh, shit, nu val ik door de mand, ik heb ooit naar Jensen gekeken![]()
![]()
nu word ik natuurlijk nooit meer serieus genomen in dit topic
Jensen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
oh, shit, nu val ik door de mand, ik heb ooit naar Jensen gekeken![]()
![]()
nu word ik natuurlijk nooit meer serieus genomen in dit topic
Het pleit alleen maar weer voor je deze reaktiequote:
Ah, het is dus iets van de televisie..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het pleit alleen maar weer voor je deze reaktie![]()
zie het maar als een jeugdzonde van mij![]()
en laat die treurbuis gewoon lekker uit staan
such a waist of time![]()
Oh, ik dacht dat 't een woordspeling was (die ik zoals gewoonlijk niet begrijpquote:
ja maar treurbuis is natuurlijk slechts 1 van de faciliteiten die de televisie biedtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah, het is dus iets van de televisie..
'tuurlijk laat ik dat ding niet uit, hoe moet ik anders mijn atari2600 spelletjes spelen (afgezien van een emulator, ik ben natuurlijk wel een purist)
ach ja die aderverkalking heeft al vroeg ingezetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:25 schreef Weemz het volgende:
Hihi ik dacht al:
Zulks een middel van tijd ipv verkwisting van tijd...
Niet eens ene week in de topic en nu al een relnichterige opmerking, je hoort er al helemaal bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna de moeite niet meer om te tvp'en.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet eens ene week in de topic en nu al een relnichterige opmerking, je hoort er al helemaal bij![]()
Hij zei hard!!quote:
Maar Tha Erik zegt dus netjes ik doe hard mijn bestquote:
Gold Green en Redquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef Weemz het volgende:
De muziek van Wicked (de Amerikaanse musical over het leven van de goede en slechte heks in The Wizard Of Oz) is echt supermooi
maar je moet nog een paar maandjes wachten op je verjaardag hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik wil dit hebben voor mijn spelcomputers :-/
[afbeelding]
*nephomo is*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Manias het volgende:
http://www.chello.nl/Ente(...)r/1967/19673906.html
voor de echte homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |