Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.quote:
+quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
Grappig dat als ik iets zeg mensen meteen over iets vallen Petre86 meteen vooraan staat om te zeveren dat het zo verschrikkelijk laag bij de grond is, maar zodra dat lelijke uitgeleefde flikkertje van een TRS echt een smerige kutopmerking maakt, er niet veel tegenspraak is.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat flauw als mensen ècht persoonlijk gaan worden.
En ik quote nu jou maar ik had ook TRS of CDP kunnen quoten (zowel het rode als het blauwe kamp dus).
Geznssituaties aanhalen vind ik nou niet bepaald een faire catfight. Maar goed, zal aan mij liggen.
Och wat grappig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.
Nee, helpt nog steeds nietquote:
Dat is echt stoer, gaaf, grappig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shannon gaat dood. Ana Lucia en Libby uiteindelijk ook.
Ja het is toch grappig als iemand semi-spoilers gaat plaatsen van een serie die draait om mysterie en waarbij hij weet dat ik net het seizoen heb binneghehaald (en dus nog moet kijken)? Ik vind dat enorm grappigquote:
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh en ze vinden de hatch waar dat australische wijf is platgespoten door Ethan en Charlie mept Sun KO.
Hij kan leuk zingen, maar that's it.quote:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.phpquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
probeer anders die truc met de lama nog eens
wellicht helpt dat wel
Ik mis het allemaal, maar als ik het zou volgen dan zou ik hem opzoeken en dan...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is toch grappig als iemand semi-spoilers gaat plaatsen van een serie die draait om mysterie en waarbij hij weet dat ik net het seizoen heb binneghehaald (en dus nog moet kijken)? Ik vind dat enorm grappig
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.phpquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef Manias het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
here's a llama there's a llama!
O jawel hoor, wat mij betreft (nog) welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Ik mis het allemaal, maar als ik het zou volgen dan zou ik hem opzoeken en dan...![]()
Maar ik vraag me nu af hoe jouw relatie met Cairon zit. Eerst lijken jullie vriendjes, maar nu niet meer?
Nee hoor, oorlogquote:
het is taye diggs schatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan leuk zingen, maar that's it.
NEXT!
Nou, de climax hebben we gemist.quote:
Foto van jou mot nog komen dus die kop van mij is nog LANG niet dichtquote:
mijn god, hoe kun je dat nou zeggen! Echt zomaar op het forum, al onze persoonlijke zaken voor iedereen om te lezen! Ik wil je nooit meer zien! Het is uit! UIT hoor je me!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |