quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Beter. Deze pnwd de eerste foto dik.
wtf woon je dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
wtf wij hebben precies hetzelfde nummerbord
htf kan je dat nummer ooit hebben?quote:
ask your mum to take a pick, so we can see.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:05 schreef Nashje het volgende:
ask me mum
proestquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[[url=http://www.keepmyfile.com/thumb/1148358110c2f5cf.gif]afbeelding][/URL]
Wie geeft er effe flink gas !!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
dat die nog niet gepost is
hendig sjieke slip erhm... bodystockingachtigecorsetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
wtf!1!1!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
De Rijmpiet, maar je hoort of ziet hem nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:32 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Wij spanjaarden houden wel van een grote beurt,
Er is echter een regel die ik hier nog niet heb bespeurd!
Eerdat je begint, trek uit die broek,
Ongelukjes noteren we in het Grote Boek!
De Rijmpiet.
OMG! En hij kijkt er ook nog eens hartstikke trots bij...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
Toffe User.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:32 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Wij spanjaarden houden wel van een grote beurt,
Er is echter een regel die ik hier nog niet heb bespeurd!
Eerdat je begint, trek uit die broek,
Ongelukjes noteren we in het Grote Boek!
De Rijmpiet.
Je moet juist blij zijn met deze gratis reclame voor je vriendendienstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef Stillers het volgende:
[..]
Haal mijn busje even uit je post.
Dank je.
Ohja, maar plaats dan wel even mijn website erbij: http://www.nvd.nu/quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn met deze gratis reclame voor je vriendendienst![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[[url=http://www.keepmyfile.com/thumb/1148358110c2f5cf.gif]afbeelding][/URL]
Mijn ogen wat doe je!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
gokje:quote:Op woensdag 22 november 2006 19:31 schreef Brentmeister het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je bij dit topic kwam![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:16 schreef moemoe het volgende:BIOGARDE
[afbeelding]
Hij is 24 jaar, gezellig, stoer, lief en je kunt ontzettend met hem lachen. Moderator van Klaagbaak en
Babes & Hunks. Tevens eersteklas baggeraar waar menigeen een puntje aan kan zuigen (hihi, ik zei:
"zuigen") met typische Biogarde juweeltjes als Sex op de auto! en
Stomme kooi! En natuurlijk de Paarse lama en niet vergeten de [afbeelding]smiley.
De persoon met het hoogste bod, kan met hem een biertje in de kroeg drinken onder het genot van een
handje pinda's, praten over Babes en klagen over Hunks. Hij is eigenlijk overal wel voor in en voor te porren (ware het niet dat zelfs hij grenzen kent).
Doe een voorstel én een goed bod.
Een tijd terug kon in bij google pictures het woord 'love' intypen en kreeg je die als eerste hitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
En dat 2 keerquote:Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef vamos1 het volgende:
wat een schaamteloze kick was dat eigenlijk
Die is al best oudquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
Mooi zo er is al ONZIN genoeg in deze wereldquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat dit topic gekickt ging worden, omdat die op de index in dat topic genoemd word
It's a dirty job, but hey, someone's got to do it right?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat dit topic gekickt ging worden, omdat die op de index in dat topic genoemd word
quote:Op zondag 26 november 2006 13:09 schreef Sextreme het volgende:
[..]
It's a dirty job, but hey, someone's got to do it right?![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:09 schreef Sextreme het volgende:
[..]
It's a dirty job, but hey, someone's got to do it right?![]()
Al naar beneden scrollend wou ik gaan posten "w8 op man met lul in uitlaatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef remlof het volgende:
penetreer je uitlaat:
[afbeelding]
Heb je de datum al gezien?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Al naar beneden scrollend wou ik gaan posten "w8 op man met lul in uitlaat" maar je had m al gepost
quote:4601
Over welke reactie gaat het precies?quote:Op woensdag 29 november 2006 02:44 schreef MmadviewW het volgende:
@ rode kever?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |