Ik denk de Romeinenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.
Wie is er in godsnaam op het idee van de Romeinse cijfers gekomen voor dit topic.
Ja, die is wel heel hip enzo. Da's misschien ook weer niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh okay, dat helpt dan vast. Ben benieuwd..
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja, die is wel heel hip enzo. Da's misschien ook weer niet helemaal de bedoeling.
Ik moet eigenlijk zulke toffe kleren vinden dat ik niet meer hoef te praten
ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neeeeeheee.... om ze in dit topic te gebruiken!
Ehm, niet bijster gepast in deze situatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.
Ja. Daar kijk ik bij jou ook nog steeds naar uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.
Zie je, zelfs typen gaat al moeilijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja. Daar kijk mik bou jou ook nog steeds naar uit..
Je taalcentrum raakt er behoorlijk van in de war geloof ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
je gaat er bekant debiel van typen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Nouk het volgende:
Lange nagels en een laptop, echt geen combi. Edan nog zo'n touchpad erbij en ik ben de weg kwijt.
whehe, wij zijn echt goed in open deurenquote:
mijn excuses. Overdaad schaadtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Nouk het volgende:
3 mensen al commentaar gegeven, ik krijg niet eens kans om te editten zeg.~!
aandoenlijk heet dat toch?quote:
BB heeft z'n account gekaapt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Nouk het volgende:
Wat typ jij ineens zonder punten enzo Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |