Nee...quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:16 schreef Syytön het volgende:
Ik schat dat over 5 jaren docenten geeneens nodig meer zijn.![]()
moet ik online inleverenquote:
Ik ook; geeft een hoop tikwerk. EN die site waar ik t op moet gooien herkent mn wachtwoord niet zie ik net...quote:
ik moet het verwerken in een sitequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ook; geeft een hoop tikwerk. EN die site waar ik t op moet gooien herkent mn wachtwoord niet zie ik net...(moet ik weer een mailtje sturen naar die onderwijskundige nOObs...
)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
behalve voor het vak Nederlands dan...
kan niet met zo'n ding overweg geef mij maar gewoon windowsquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Open een eigen 'Ommen topic'. Hoef je de eerste komende jaren geen tvp te plaatsen![]()
Ja, toffe congierges voor mij op de bres met een slijptol in de hal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef felic. het volgende:
En heb je je fiets al gekraagt, Syyt?
Haha vetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:02 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja, toffe congierges voor mij op de bres met een slijptol in de hal.![]()
De sloeber schopte mijn vaseline door het hele gebouw heen, en gaf aan mijn herhaaldelijke verzoeken te stoppen, gen gehoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef felic. het volgende:
[..]
Enneuh.. zat je Nadine soms te stangen? Ze was behoorlijk pissed
Ik hoorde van dr dat ze aan het voetballen was met een potje vaseline![]()
Ja man ik ga wel mee. Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:30 schreef DerBolle het volgende:
felic kom je morgen nou nog ff?
ik en freek zijn er ook![]()
morgen heb ik cursus ik ben dan nergens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:30 schreef DerBolle het volgende:
felic kom je morgen nou nog ff?
ik en freek zijn er ook![]()
Hij heeft niet niet over jou, duhquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
morgen heb ik cursus ik ben dan nergens!
joh duhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |