quote:op woensdag 14 juni 2006 19:33 schreef iete het volgende:
msn
hier doen ze het allebei gewoon.quote:op woensdag 14 juni 2006 19:20 schreef petra76 het volgende:
hyves alweer down...
hier werkt het weer.quote:op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef rog het volgende:
gelukkig meerdere mensen met hotmail, ik piepte 'm even.
en inderdaad weer op volle toeren! merci.quote:op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef speedygj het volgende:
hier werkt ie ook weer.
gaat hier wel redelijke snel...(niet zo snel als gewoonlijk, maar ook weer niet traag).quote:op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef wobbel het volgende:
hyves is al de hele dag traag als stront hier
bij mij doet www.google.com het niet. www.google.nl werkt wel.quote:op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef k33t het volgende:
google.
het is id echt traaaag als dikke stront...maar de laatste week is het allemaal net iets minder snel bij mij...quote:op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
gaat hier wel redelijke snel...(niet zo snel als gewoonlijk, maar ook weer niet traag).
-edit- had ik dat maar niet gezegt....![]()
het is sinds die update van ze. met de laatste bezoekers, gold members, enzo...quote:op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef wobbel het volgende:
[..]
het is id echt traaaag als dikke stront...maar de laatste week is het allemaal net iets minder snel bij mij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |