Laat maar achterwege hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Één van die Hansons is goed opgedroogd. Ik zal zo 's een plaatje uploaden.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef JDude het volgende:
Hanson? Dat waren toch van die halve wijven?
Ja.quote:
Kan ik niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef Janetje het volgende:
Verander die TT eens heel gauw..
Nu vind ik het vies hier te posten..
En daar sop je sindsdien elke avond op?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet dat ik een Hanson-fetish heb. Ik kan ze niet uitstaan. Ik kreeg alleen ooit een foto van 1 van die 3. Dus zodoende.
Talpaquote:
aangenaamquote:Op maandag 22 mei 2006 22:39 schreef Litso het volgende:
En weer een hele dag geen fuck uitgevoerd.
Ik heb m'n dvd-speler nog steeds niet terug.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Ik ga mijn dvd van Pink Floyd maar weer eens opzetten.
Ga willekeurige mensen slaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb m'n dvd-speler nog steeds niet terug.
Heb ik weer hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed plan. Ik kies jou, willekeurig gezien.
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heel wild op me springt en dat het vechten dan uitloopt in een woeste vrijpartij waar we dan niemand verder over vertellen.
hmmmmmpie!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ummmmmmmmmmmmmmmm bob
ik ook, net als ctrl-alt-del, userfriendly, player vs player en penny arcadequote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef Litso het volgende:
Daar word ik echt altijd vrolijk van.
"It's he who put the 'fun' in funeral"quote:Op maandag 22 mei 2006 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook, net als ctrl-alt-del, userfriendly, player vs player en penny arcade
Jaja.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Vertel eensch?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
Ik ben mij er eentje.
En wát voor één.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
Ik ben mij er eentje.
Jullie zijn jullie er twee.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
Ik ben mij er ook eentje.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
Wij zijn ons er eentje. Of tweetje? Of zijn we elkaar er eentje (of tweetje).
Wie?quote:
ik denk bij de naaldquote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iemand een draad gezien? Ik ben 'm kwijt...
Ik las huilie.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:55 schreef killswitch het volgende:
hullie
TO POOP ON!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef fck het volgende:
Dit is een prima bedtijd.
WfZ.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef fck het volgende:
Dit is een prima bedtijd.
Ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:56 schreef Litso het volgende:
Spelletjes die het niet doen zijn stom.
En wie is er dan precies de pauper?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:23 schreef mcDavid het volgende:
paupers. ik moet nog een belangrijke mail sturen, maar heb meer zin om te gaan slapen
ik had ook "scheisse", "verdulleme" of "tering" kunnen typen. maar ik had ff zin om het woord "paupers" te gebruiken, dus vandaar.quote:
Ik ook. Weet jij nog leuke spelletjes die je op internet met twee personen kan spelen? c_c en ik proberen de hele tijd spelletjes op msn te doen maar ze werken nietquote:
microsoftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef Litso het volgende:
Onoverzichtelijke kutsite.
Ha!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:53 schreef fck het volgende:
Hissss! Hoi!
Precies, zijn ze trouwens al dood?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef JDude het volgende:
Hanson? Dat waren toch van die halve wijven?
Het leven is zwaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef SPK het volgende:
Ik wil een kloon erbij hebben maar heb geen emailadressen meer
Ik heb 10x5 aliassenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef SPK het volgende:
Oh fuck ik kan een alias nemen natuurlijkquote:
Welja, bevestig het ook evenquote:
Overzetten kan sowieso niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh fuck ik kan een alias nemen natuurlijk
En kan je geen bestaande overzetten later naar een Gmail ofzo?
Deal. Is ook goed voor mn postcount. Ik mail je mn password.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:54 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik kan altijd met Misstique gaan posten![]()
Jij moet toch werken
Denk het niet, ze slaan je registratie-emailadres neem ik aan apart op. Dat jij daarna, je zichtbare emailadres veranderd naar hotmail/gmail/whatever boeit niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh fuck ik kan een alias nemen natuurlijk
En kan je geen bestaande overzetten later naar een Gmail ofzo?
Ik ga niet met dago flirten ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Deal. Is ook goed voor mn postcount. Ik mail je mn password.
Wat flauwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ga niet met dago flirten ofzo hoor![]()
Dat doe je s`avonds zelf maar
Watjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Dat blijktquote:
Kunnen die je wat schelen dan ?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:08 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik kan wel mn note`s en ban-aanvragen checken dan![]()
Spice girlsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:10 schreef ehqo het volgende:
Hanson.
Tarkan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:14 schreef ehqo het volgende:
Elton John.
Klopt. Je hebt een humor waar zelfs de gemiddelde josti van denkt dat het dom is. nofi natuurlijk.quote:
Hoe weet jij wat de gemiddelde josti daarvan denkt ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt een humor waar zelfs de gemiddelde josti van denkt dat het dom is. nofi natuurlijk.
Nee hoor je zelfkennis is zeer goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt een humor waar zelfs de gemiddelde josti van denkt dat het dom is. nofi natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
Rammstein
Als ik eens een rondje zap op de autoradi krijg ik altijd een lachzakband te horen. Idiote jostizenderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
Radio 538.
Het moet natuurlijk wel een beetje geloofwaardig overkomen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Euhm.. hoe dan? Ik heb geen extra rechten ofzo hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:08 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik kan wel mn note`s en ban-aanvragen checken dan![]()
Goed inlevingsvermogen, en ik ben een ONZ mod natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de gemiddelde josti daarvan denkt ?
Ahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje geloofwaardig overkomen..
Maar wees niet bang, hij is voorlopig niet online.
Via Dago...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. hoe dan? Ik heb geen extra rechten ofzo hoor.
Goed punt... Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed inlevingsvermogen, en ik ben een ONZ mod natuurlijk.
Ik hou het op zn zelfkennisquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt... Ik geef je het voordeel van de twijfel![]()
Minidiscquote:
Eensch. Maarja, ik ben op een plek waarvan ik de naam niet kan noemen wegens de mening dat het schelden is en dit is de meest generieke zender die gevonden kon worden. Ach, altijd beter dan Sky radio.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik eens een rondje zap op de autoradi krijg ik altijd een lachzakband te horen. Idiote jostizender
Je werkt als hoer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:36 schreef Mokster het volgende:
Werken zuigt!
Dat vinden we allemaal primaquote:
Skyradio is natuurlijk wel de ergste zender, landelijk gezien. Als ik dat hoor lust ik spontaan geen kroket meer (wow, wat een ontopic bruggetje)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch. Maarja, ik ben op een plek waarvan ik de naam niet kan noemen wegens de mening dat het schelden is en dit is de meest generieke zender die gevonden kon worden. Ach, altijd beter dan Sky radio.
Jammer dat het zo snel na de CD kwam. Mooie techniekquote:
Men, dan hou je net een brommer overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef SPK het volgende:
Gedeelde smart enzo
Mail komt eraan. Geen misbruik maken van mn account en ik wil em graag rond 12 uur weer terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:34 schreef SPK het volgende:
[..]
AhEn je hebt bij mij wel extra rechten hoor
![]()
Ik heb minidisc overal: auto, portable, en op stereo. Al ben ik bang dat als het ooit kapot gaat (en de protable heb al sinds dat ding te koop was) dat ik toch iets met mp3 of zo ga doen. Volgens mij zijn er tegenwoordig handigere technieken. Maar ach, minidisc is zo ver ik weet niet stuk te krijgen, zoutaanslag en dat soort zooi maakt het nog niet eens kapotquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer dat het zo snel na de CD kwam. Mooie techniek![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt een humor waar zelfs de gemiddelde jogy van denkt dat het dom is. nofi natuurlijk.
Tis puik spul maar ik doe er nu niks meer meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb minidisc overal: auto, portable, en op stereo. Al ben ik bang dat als het ooit kapot gaat (en de protable heb al sinds dat ding te koop was) dat ik toch iets met mp3 of zo ga doen. Volgens mij zijn er tegenwoordig handigere technieken. Maar ach, minidisc is zo ver ik weet niet stuk te krijgen, zoutaanslag en dat soort zooi maakt het nog niet eens kapot
VINYLquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:45 schreef ehqo het volgende:
Ik heb wel minidiscs thuis, maar geen player.
Vinyl. [afbeelding].
En terecht! Ik heb het thuis op m'n stereo en uiteraard een portable ook. Jammer dat het nooit echt is doorgebroken, want het is na MP3 verreweg het handigste medium. Ik had echt gedacht dat er wellicht computerdrives voor zouden, zoals het met de CD is gegaan.quote:
Daar zou ook sprake van zijn dat dat zou komen in je PC. Geen idee waarom dat verder nooit door is gegaan ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
En terecht! Ik heb het thuis op m'n stereo en uiteraard een portable ook. Jammer dat het nooit echt is doorgebroken, want het is na MP3 verreweg het handigste medium. Ik had echt gedacht dat er wellicht computerdrives voor zouden, zoals het met de CD is gegaan.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
En ik ben aan het postkrikken.
WLJN, waar is dat topic als je hem nodig hebt?quote:
Weg, altijd weg als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
WLJN, waar is dat topic als je hem nodig hebt?
Ach, als je portables hebt die kunnen opnemen en je hebt een usb kabeltje naar je portable toe is het wel overbodig op zich.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar zou ook sprake van zijn dat dat zou komen in je PC. Geen idee waarom dat verder nooit door is gegaan ?
Er zou sprake zijn van data op je minidisc. MB's dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, als je portables hebt die kunnen opnemen en je hebt een usb kabeltje naar je portable toe is het wel overbodig op zich.
Ook dat kan je in portables inbouwen, maar inderdaad, jammer dat dat niet is doorgegaan. Komt toch door de opkomst van de mp3 denk ik, want daardoor is het nooit echt aangeslagen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zou sprake zijn van data op je minidisc. MB's dus![]()
Klopt... en nu geniet ik dan ook volgas van de MP3 mogelijkheden. Alleen in combinatie met het DJ verhaal gebruik ik nog geen MP3's. Wel in de auto e.dquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook dat kan je in portables inbouwen, maar inderdaad, jammer dat dat niet is doorgegaan. Komt toch door de opkomst van de mp3 denk ik, want daardoor is het nooit echt aangeslagen.
Heb je zon daarquote:
Truequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zeiken, doorposten. Des te eerder zijn we van de TT af.
30GB Ipod waar je complete films op kan kijken kost 280 euro ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef mcDavid het volgende:
nadeel van MP3 spelers is dat ze zo verrekte duur zijn per MB opslag.
Met longplay van Minidisc kan je tot iets van 8 keer de normale capaciteit van een CD er op kwijt. Maar ik weet niet of dat met data ook zou zijn gelukt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
Het zoou ook niet veel data zijn, zo'n disc zou een capaciteit van een cd moeten hebben. Een beetje overkill met die goedkope branders en blanco cd's.
Ik kijk geen films op de fiets en treinen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
30GB Ipod waar je complete films op kan kijken kost 280 euro ofzo.... Is een hoop geld maar als je veel in de trein zit en op de fiets is het ideaal
![]()
Dat weten we inmiddelsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk geen films op de fiets en treinen doe ik niet aan
Vet tof man, zo'n klein kutschermpjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
30GB Ipod waar je complete films op kan kijken kost 280 euro ofzo.... Is een hoop geld maar als je veel in de trein zit en op de fiets is het ideaal
![]()
ATRAC (of iets dergelijks) is de codec die daar voor zorgt, compressie dus, maar pure data zou niet zo kunnen krimpen. Of het moeten tekstbestandjes zijn. Ook ATRAC is niet lossless, net zo als mp3 dus, je raakt informatie kwijt. Alleen is het voor ons niet merkbaar, ze hakken de onhoorbare tonen er gewoon uit. (Tip + ijsberg over compressie en zo)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met longplay van Minidisc kan je tot iets van 8 keer de normale capaciteit van een CD er op kwijt. Maar ik weet niet of dat met data ook zou zijn gelukt.
jep, maar een mp3-cdspeler met 40 cd's ben je nog geen 100 euro aan kwijt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
![]()
Het zal je verbazen hoeveel goed geluid doet... dan valt zo'n klein schermpje nog alles meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vet tof man, zo'n klein kutschermpje
En ik heb misschien 10 gig aan muziek, dus 30 heb ik geen flikker aan.
Daar hoor ik meer mensen over. Ikzelf vind het een beetje onzin eigenlijk... en ik ben zeker een vinyl-liefhebberquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
Het échte nadeel van mp3 is de kwaliteit, en dat het statisch klinkt. Vinyl klinkt veel doorleefder en 'warm'.
Goed Spookquote:
gewoon goede MP3's downloaden (geen 96 kb/squote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
Het échte nadeel van mp3 is de kwaliteit, en dat het statisch klinkt. Vinyl klinkt veel doorleefder en 'warm'.
Een dikke geluidskaart kopen bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon goede MP3's downloaden (geen 96 kb/s) en een goede versterker aan je pc hangen.
MP3 is altijd lossy. Ik download altijd 256/320, maar ik vind het toch niet hetzelfde. Hetzelfde album op vinyl vind ik toch leuker klinken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon goede MP3's downloaden (geen 96 kb/s) en een goede versterker aan je pc hangen.
does the same trick indeed, mits ook goede speakers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Een dikke geluidskaart kopen bedoel je denk ik.![]()
Ik is jij en jij is ik?quote:
Zonder goeie output krijg je nooit goed geluid.... Dus een goede geluidskaart helpt de kwaliteit meer dan een versterkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
does the same trick indeed, mits ook goede speakers.
Wat doe je eigenlijk met vinyl ? Alleen draaien of mix je ook ?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
MP3 is altijd lossy. Ik download altijd 256/320, maar ik vind het toch niet hetzelfde. Hetzelfde album op vinyl vind ik toch leuker klinken.
Daarbij moet ik zeggen dat sommige muziek zich juist weer uitstekend leent voor het wat 'hardere' geluid van MP3. Bijvoorbeeld Autechre of Der Zyklus.
toch denk ik dat een MP3 van 192 kb/s meer "informatie" bevat dan het zelfde nummer op LP. Dus in theorie zou je het (digitaal) zo moeten kunnen equalizen dat et als een LP klinkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
MP3 is altijd lossy. Ik download altijd 256/320, maar ik vind het toch niet hetzelfde. Hetzelfde album op vinyl vind ik toch leuker klinken.
Daarbij moet ik zeggen dat sommige muziek zich juist weer uitstekend leent voor het wat 'hardere' geluid van MP3. Bijvoorbeeld Autechre of Der Zyklus.
VBR werkt trouwens ook prima bij MP3's. Goeie uitvindingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch denk ik dat een MP3 van 192 kb/s meer "informatie" bevat dan het zelfde nummer op LP. Dus in theorie zou je het (digitaal) zo moeten kunnen equalizen dat et als een LP klinkt.
*Meldtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik kan haar profiel nu ook aanpassen,wie wil in haar favo fokkers lijstje?
Niemandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Zeg het maar. Wat mag het zijn?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef SPK het volgende:
ga Dago es uitschelden!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Variabele bitrate....quote:
Check!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Variable Bitrate, meen ik. Wat het doet weet ik nietquote:
en wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Variabele bitrate....
Zie je veel bij vinyl-rips![]()
Hoe "meer" geluid hoe hoger de bitrate op dat moment simpel gezien....quote:
True... vinyl wel een beetje helaasquote:
Dat zei ik ookal jah.....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef ehqo het volgende:
De romantiek van Vinyl is onbetwistbaar.
En volgens mij is het voordeel van VBR dat de kwaliteit alleen hoog is als het écht nodig is, scheelt wat data. Maar precies weet ik het ook niet.
kusjekroel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
true,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef ehqo het volgende:
De romantiek van Vinyl is onbetwistbaar.
Baggerquote:
duimen in bed?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beterschap! Ik zal in bed voor je duimen
Zou je aan je tanden niet zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
duimen in bed?
daar ben ik op mijn 4e al mee opgehouden!
Ik niet, ik was denk acht. Toen was het een jaar of vier aan orto-bezoeken te laatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
duimen in bed?
daar ben ik op mijn 4e al mee opgehouden!
Ik heb half BeF terug moeten lezen om deze post te snappenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik rip wel eens samples voor muziek. Alleen ben ik de laatste tijd veel minder bezig met muziek dan ik eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zei ik ookal jah.....
Maar luister je alleen vinyl of doe je er nog iets creatiefs mee?
oh, dáár was je!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb half BeF terug moeten lezen om deze post te snappen
Dat je het doet bedoel jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb half BeF terug moeten lezen om deze post te snappen
Ok danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik rip wel eens samples voor muziek. Alleen ben ik de laatste tijd veel minder bezig met muziek dan ik eigenlijk wil.
Laatst heb ik een oude Vivaldi-plaat op de kachel gelegd, klinkt wel geinig.
overleeft zo'n ding dat, of issie nu naar de (spaanse) hoeren?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef ehqo het volgende:
Laatst heb ik een oude Vivaldi-plaat op de kachel gelegd, klinkt wel geinig.
Krom als een hoepel denkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
overleeft zo'n ding dat, of issie nu naar de (spaanse) hoeren?
Handjes boven de lakens hè.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beterschap! Ik zal in bed voor je duimen
Hoi!quote:
Ik ben eigenlijk meer gewoon misselijk en heb heel erg buikpijn en zo. Maar echt érg.quote:
Alle.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat heb je deze keer? Ebola? Tyfus? TBC? Schurft? De pest?
Hij is krom. Dat maakt de samples juist leuk. Maar eigenlijk is het zonde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
overleeft zo'n ding dat, of issie nu naar de (spaanse) hoeren?
wheheh,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hij is krom. Dat maakt de samples juist leuk. Maar eigenlijk is het zonde.
Ik wilde even weten waarom Misstique zo raar postte, anders had ik even ene passmailer gedaan.quote:
oh, is t weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
Ik ben eigenlijk meer gewoon misselijk en heb heel erg buikpijn en zo. Maar echt érg..
Ok, fair enoughquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde even weten waarom Misstique zo raar postte, anders had ik even ene passmailer gedaan.
wat is er mis met de huidigequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Kan er nou nóóit eens een normale OP staan?
Het is een pláátje.quote:
Whehe, nee.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef killswitch het volgende:
oke als we het toch over audio apparatuur hebben ff wat leuke weetjes
de reden dat een cd 12 cm in doorsnee is, komt door mercedes.
tijdens de ontwerpfase van de cd was mercedes nammelijk de grootste afnemer van blaupunkt autoradios en blaupunkt is weer een dochter bedrijf van philips.
nu had mercedes zoiets van, als die cd spelers niet in onze dashboards passen dan zoek je het maar uit met je cd's en dat vond blaupunkt, dus ook philips natuurlijk niet zo leuk, zo'n grote afnemer verliezen. dus in plaats van de geplande 18 cm oid is het dus 12 cm geworden.
en de maat van het gat is ook wel grappig. daar past nammelijk op de micrometer exact een ouderwets dubbeltje in
oke genoeg trivia
Heeft L snel aan zijn knopjes gezeten, of ligt het aan mij dat ik gewoon de standaard OP zie?quote:
En hoeveel minuten erop kunnen komt toch door de baas van phillips omdat zijn vrouw de symphonie van beethoven er helemaal op wilde hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef killswitch het volgende:
oke als we het toch over audio apparatuur hebben ff wat leuke weetjes
de reden dat een cd 12 cm in doorsnee is, komt door mercedes.
tijdens de ontwerpfase van de cd was mercedes nammelijk de grootste afnemer van blaupunkt autoradios en blaupunkt is weer een dochter bedrijf van philips.
nu had mercedes zoiets van, als die cd spelers niet in onze dashboards passen dan zoek je het maar uit met je cd's en dat vond blaupunkt, dus ook philips natuurlijk niet zo leuk, zo'n grote afnemer verliezen. dus in plaats van de geplande 18 cm oid is het dus 12 cm geworden.
en de maat van het gat is ook wel grappig. daar past nammelijk op de micrometer exact een ouderwets dubbeltje in
oke genoeg trivia
quote:
wheheh,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heeft L snel aan zijn knopjes gezeten, of ligt het aan mij dat ik gewoon de standaard OP zie?
Ik vind het wel tof staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Kut, dat was alleen om te testen. Dat hadden jullie nog niet mogen zien
klopt idd voor zover ik weetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En hoeveel minuten erop kunnen komt toch door de baas van phillips omdat zijn vrouw de symphonie van beethoven er helemaal op wilde hebben?.
een dubbele stuiver, ofwel 10 cent muntjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
Wat is een dubbeltje?
Niemand kan nu alleen op de link naar de Wiki klikken.quote:
Geweldig zegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En hoeveel minuten erop kunnen komt toch door de baas van phillips omdat zijn vrouw de symphonie van beethoven er helemaal op wilde hebben?.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet onder een sneltoets staan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niemand kan nu alleen op de link naar de Wiki klikken.
ik ook. Doch ben nog druk genoegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Maar hey, ik heb dus nu al weekend.
Is misschien wel handig, hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet onder een sneltoets staan?.
Ik zit nu benenden bij een vriend te leren voor m'n examen economie en over 10 minuten moet ik weg omdat ik nog langs huis moet om m'n etui te halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Maar hey, ik heb dus nu al weekend.
Dan mag je het ook geen weekend noemen!quote:
en de profiel-snelkoppelingen doen het ook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet onder een sneltoets staan?.
Was de toenmalige vriendin van Tiesto die 90minuten cd's wilde. Tiesto had een remix van beethoven en die moest er wel oppassenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]dies nog leuker!
maar voor wiens vrouw zijn dan die 80- en 90 minuten cd's gemaakt?
druk met verjaardagen enzoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan mag je het ook geen weekend noemen!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Was de toenmalige vriendin van Tiesto die 90minuten cd's wilde. Tiesto had een remix van beethoven en die moest er wel oppassen
Okay. Neuken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit nu benenden bij een vriend te leren voor m'n examen economie en over 10 minuten moet ik weg omdat ik nog langs huis moet om m'n etui te halen.. Daarna heb ik ook weekend.
.
Ik heb hem er dan ook later pas ingezet. Wie kijkt er naderhand überhaupt nog naar de OP.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ben gewoon een oplettende user, Lits. Kun je nagaan hoe weinig er naar de OP gekeken wordt.
dat geloof ik dan weer niet helemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Was de toenmalige vriendin van Tiesto die 90minuten cd's wilde. Tiesto had een remix van beethoven en die moest er wel oppassen
Ik!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hem er dan ook later pas ingezet. Wie kijkt er naderhand überhaupt nog naar de OP.
Ik ook niet maar het was wel een gradioos mooie dame die ex van Tijsquote:
Nu, net die keer dat ik er geen tijd voor heb, vraag je dat.quote:
True that.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het was wel een gradioos mooie dame die ex van Tijs![]()
Kom zeg, wat ben jij voor gozer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu, net die keer dat ik er geen tijd voor heb, vraag je dat..
1 die niet binnen 10 minuten klaar is. WE nemen wel een keer de tijd ervoor, of je moet in dezelfde tram als mij zitten, dan doen we het onderweg.quote:
Ik moet nog wachten tot na m'n examen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:01 schreef ehqo het volgende:
Mensen die vrij zijn.
Nee, ik ben een vrouw.quote:
Etuie-ophaal-ze. Enneh, hou 'm hard, hè!quote:
Leuk woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |