Wel een geniale naamquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef E.T. het volgende:
Saskia vond/vind dat een broertje 'baby' heet
"wat zit er in mama's buik?"
"broertje"
"en hoe heet jouw broertje dan?"
"beebie"
Ok, klaar
Ik ken Santa Barbara wel (een beetje, ik volg geen enkele soap) maar de enige namen die bij mij opkomen daarvan zijn Eden en Cruz...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef m@x het volgende:
Bij Mason moet ik altijd aan Santa Barbara denken (voor de jongeren onder ons: dat is een hele oude soapserie)
* m@x noteert Noor op het lijstje
Ik vind de naam Igraine niet zo leuk eigenlijk. Hoort wel bij Morgaine maar ik vind Kay-Leigh dan mooier en is ook Keltisch. Maar ik heb dus een hele mooie naam gevonden die totaal niet Keltisch is.quote:
Misschien haal ik verhalen door elkaar, maar Morgaine komt toch uit de Avalon-legende met koning Arthurquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef Igraine het volgende:
Ik heb voor een dochter destijds ook zitten denken aan een naam uit de Avalon legende maar geen naar m'n zin kunnen vinden. Terwijl het symbolisch gezien ontzettend geklopt zou hebben.
Ja, maar mijn dochter heet toch ook geen Morgaine. Of bedoelde je iets anders?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien haal ik verhalen door elkaar, maar Morgaine komt toch uit de Avalon-legende met koning Arthur
Ik haal wat mensen door elkaar geloof ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Igraine het volgende:
Ja, maar mijn dochter heet toch ook geen Morgaine. Of bedoelde je iets anders?
Oeh ja die wil ik ook graag voor een meisje. Ik krijg het er alleen niet doorheen hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef poemojn het volgende:
Nora(h) staat al een jaar op mijn lijstjemaar er staan nog veel andere namen ook waar m'n man meer voor is, anders had ik 't niet gezegd hoor
OMG die ken ik ook!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Leah het volgende:
Uit een grijs verleden
"Dora, de binnenboel,
Dora, de buitenboel,
Dora, en toen kwam er nog vanalles wat Dora moest doen
Dooooora"
I rest my case![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |