Ik noem een Senilia. Klinkt hardstikke leuk, toch was het beter geweest als de ouders even hadden getjekt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:58 schreef bixister het volgende:al die kai-tjes.
wat die betekenissen betreft: ik hecht er ook niet bijzonder veel waarde aan, maar ik zou 't toch even willen weten als de naam die ik m'n kind zou willen geven een heel vervelende betekenis had. vandaar dat 't mij logisch lijkt dat je zoiets uitsluit/checkt voor je tot de definitieve keuze komt.
Die vinden wij heel mooi (wel met C gespeld dan), maar niet zo handig voor hier in Nederland, dus het is hem niet geworden.quote:
Nummer twee heet Minka Lee.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef ChrisJX het volgende:
Las gister ergens dat de dochter van Rick Engelkes de naam Teddie heeft
Zo heet ze al 8 jaar, niks mis mee toch?!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef ChrisJX het volgende:
Las gister ergens dat de dochter van Rick Engelkes de naam Teddie heeft
Niet lelijk. Deze naam vind ik vooral mooi als ik hm lees. (Ja, heel gek, weet ut..)quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat vinden jullie van "Dean" voor een jongen?
Je noemt je kind ook geen decaan, lijkt me...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef Vivi het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef Vivi het volgende:
heb je die nodig danquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe de brusjes van Léon, Amber, Maria en Morris gaan hetenMisschien kan ik nog wat inspiratie opdoen...
Ik ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe de brusjes van Léon, Amber, Maria en Morris gaan hetenMisschien kan ik nog wat inspiratie opdoen...
jawel, maar toch zijn we (vooral ik dus) nog niet helemaal zeker ervanquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Maar LadyS julliehebben wel ene meisjesnaam toch?
Ja, ik vind het dus ook echt heel leuk. En Peter ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou ik vind dat echt een leuke naam bij Amber. Anders een Ivy of een Fleurtje
Pearl dan toch zekerquote:
Jade, Ruby of Pearlquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
amber is toch een soort edelsteen, of in ieder geval versteende hars / een kleur? is het niet iets om in die hoek verder te zoeken of vind je dat te geforceerd.
Igraine?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als de volgende van mij een dochter wordt heb ik in ieder geval al 1 naam. Kan er alleen zo moeilijk een 2e naam bij vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |