quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kende Kai alleen als meisjesnaam tot ik de naam hier als jongensnaam las.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:11 schreef Belana het volgende:
[..]
vind ik wel mooi
maar volgens mijn man moet ik niet zo moeilijk doen
Ik ken 'm alleen als jongensnaam. Er is ook een heel mooi sprookje, over een jongen, Kai, die een ijssplinter in zijn oog krijgt van de boze ijskoningin en daardoor verandert hij in een ijskoud gemeen jongetje. Tot zijn vriendinnetje hem redt (door tranen spoelt die splinter uit zijn oog en ze vluchten dan samen op de rug van een rendier).quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kende Kai alleen als meisjesnaam tot ik de naam hier als jongensnaam las.
Ik Noorquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:54 schreef Leah het volgende:
Ik vind Nora(h) erg mooi voor een meisje.
Daar is mijn Kai naar vernoemd. Althans, dat was altijd mijn lievelingssprookje. Manlief kent het hele verhaal niet maar vond het wel een mooie naam. Nu staat er hier al een hele rij sprookjesboeken waar het verhaal van de sneeuwkoningin in voorkomt. Leuk voor later.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen als jongensnaam. Er is ook een heel mooi sprookje, over een jongen, Kai, die een ijssplinter in zijn oog krijgt van de boze ijskoningin en daardoor verandert hij in een ijskoud gemeen jongetje. Tot zijn vriendinnetje hem redt (door tranen spoelt die splinter uit zijn oog en ze vluchten dan samen op de rug van een rendier).
Wat geweldig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar is mijn Kai naar vernoemd. Althans, dat was altijd mijn lievelingssprookje. Manlief kent het hele verhaal niet maar vond het wel een mooie naam. Nu staat er hier al een hele rij sprookjesboeken waar het verhaal van de sneeuwkoningin in voorkomt. Leuk voor later.
Deze was voor Poej trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Leah het volgende:
Bedoel je Kai of No(o)r(ah)?
Niks, nee echt niet. Ik heb gewoon altijd overal lijstjes voor. Gewoon just in case....quote:
Ik kan Dora niet meer apart zien van die vreeeeeeeeeeeeeeeeselijke aap. Degene die daar de stem voor heeft ingesproken mogen ze van mij in het cement storten en dan midden in zee dumpen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:09 schreef Leah het volgende:
Dora...ieuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |