Dar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe de brusjes van Léon, Amber, Maria en Morris gaan hetenMisschien kan ik nog wat inspiratie opdoen...
Jij bent juf zie ik, hoe zit het met de kinderen in je klas? Allemaal 'gewone' namen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef amaranta het volgende:
Wat een gruwelijk lelijke namen staan er in dat lijstje.
Het lijkt wel een trend om je kind een of andere josti naam te geven.
Vind je Fay(e) misschien leuk? Ik wel, en het past ook mooi bij Liam vind ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef Belana het volgende:
we hebben allemaal moeite met de naam voor de 2e he!
Gisteravond hebben wij er ook weer eens een serieus gesprek over gehad, en nu zijn we wel uit de jongensnaam, maar nu vind ik de meisjesnaam eigenlijk niet leuk meerben je dan een kneus of niet...
Ik kom op scholen (ik werk als invalster) ook de meest vreemde namen tegen. En wat ik ook vaak tegen kom is namen die ontzettend raar geschreven zijn en waarvan ik niet weet hoe het moet worden uitgesproken. Ik zeg dan ook altijd, verbeter me maar als ik je naam verkeerd uitspreek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent juf zie ik, hoe zit het met de kinderen in je klas? Allemaal 'gewone' namen?
En wat spreekt jou aan?
Ik trek je mening niet in twijfel hoor, sommige namen zijn nou ook niet echt mijn smaak...
Ja voor een meisje is het een beetje wennen..!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef amaranta het volgende:
Liam voor een jongen is wel leuk...
En een zoon noem je gewoon Vince. Dat is ook leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef LadyS het volgende:
LB, ik weet dat je helemaal gelijk hebt en ben het dus gewoon volledig met je eens, dus ik denk dat ik er gewoon voor ga![]()
vind ik wel mooiquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vind je Fay(e) misschien leuk? Ik wel, en het past ook mooi bij Liam vind ik.
Hee, dat wilde ik altijd (vanaf m'n 15e ofzo) maar manlief vond het echt verschrikkelijk..quote:
Charleyquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef snoopy het volgende:
Billy mag hier niet, net als Bobbie voor een meisje niet doorgaat
Nou vooruit, ik zal het maar eens vertellen. Als Morris een meisje was geweest, had zij Charley geheten. Niet wetende dat er in Goede Tijden Slechte Tijden, waar ik serieus waar nooit naar kijk, een Morris en Charlie (?) voorkomen die broer en zus zijn geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:29 schreef Luchtbel het volgende:
Je houdt vast heel veel van de persoon die je daarvan op de hoogte heeft gebracht he![]()
Billy voor een meisje is leuk en Holly ook vind ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, dat wilde ik altijd (vanaf m'n 15e ofzo) maar manlief vond het echt verschrikkelijk..![]()
Voor een jongen vond ik Jamie altijd heeeeel leuk.
Nu vind ik Jason heel leuk voor een jongen of Mason. Maar goed, voorlopig niet nodig hier en ik heb nog steeds een andere favoriete jongensnaam in gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |