Ohoh...begin die rofl-smiley van msn echt te missen nuquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat leuk voor Milou dat ze een zusje heeft gekregen! Ik vind de naam ook niet geweldig maar ja... Het klinkt mij een beetje wasmiddelachtig in de orenZoals Lodaline (als iemand hier dat nog wat zegt)
Joh ik kijk vaak niet verder dan de eeste 10 smiley'squote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Deze doet het ook wel aardig in zo'n geval:
Ohhhh....dit is echt ernstig!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het felicitatiekaartje ook al voor me:
Veel geluk met Lampenkap Lodaline Lanica!
Ik dacht eigenlijk meteen aan 'Lancia'quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het felicitatiekaartje ook al voor me:
Veel geluk met Lampenkap Lodaline Lanica!
Ohhhh die is echt ernstigquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Lanica, zou zo maar een kast bij de Ikea kunnen wezen![]()
En dan zit je straks bij dr. Phil met je ex:quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Gelieve nu op te houden dames...dadelijk schiet ik nog in de lach als ik Lanica zaterdag te zien krijg![]()
Krijg ik zo'n broodje Unox-reclame door me heen geflitst, alleen dan van IKEA-zooi, foute feli-kaartjes, oude waspoeiers en lampekappen![]()
Als je Lanica op google zoekt, krijg je dit:quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef poemojn het volgende:
die naam komt ook niet zo heel vaak voor, dus de kans bestaat wel dat 't meisje zelf dit topic nog eens vindt via Google (of haar vader of moeder).
Dan lezen ze dat iedereen het hardstikke leuk vindt voor Milou dat ze een zusje heeft, maar de naam uhm... ietsje minder vindt. Geeft toch niks, er zijn toch wel vaker namen die niet zo positief uit de bus komen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef poemojn het volgende:
die naam komt ook niet zo heel vaak voor, dus de kans bestaat wel dat 't meisje zelf dit topic nog eens vindt via Google (of haar vader of moeder).
Het is haar roepnaam. De ambtenaar van de burgelijk stand was zo wijs om Tsjakkalotte niet toe te laten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:34 schreef fleur22 het volgende:
Dat is haar bijnaam...Bij de Burgelijke Stand heet ze Beau Aimee.
www.babynamer.comquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:15 schreef sombie het volgende:
Weet iemand of er een site is waar je kunt zoeken op namen die van een bepaalde naam zijn afgeleid? Als ik, ooit, kinderen krijg, wil ik misschien vernoemen maar niet met de letterlijke naam.
Leuk..wou het er niet bij zetten...Maar ik groot fan van wijlen Ayrton Senna!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die was al eerder bekend hoor maar dan van iemand die die naam als achternaam had.
Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste kind, als het een jongen zou zijn Ayrton, en een meisje Senna, als naam zou krijgen.
Alleen was in de tussentijd mijn moeder overleden en vond ik het iets belangrijker om die te vernoemen. Maar Wilyan heeft toch Ayrton als tweede naam gekregen.
Goh..Ik hoorde de naam Senna voor het eerst als vóórnaam nadat Marco zn zoon zo noemde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef E.T. het volgende:
tot marco Borsato z'n zoon Senna noemde kende ik de naam alleen maar als meisjesnaam eigenlijk![]()
Dit waren 2 meisjes, dus Senna kan ook voor een meisje blijkbaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:42 schreef snoopy het volgende:
In de krant zag ik de geboorteaankondiging van een tweeling: Senna en Sanne. Lijkt me nogal verwarrend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |