Vooral karakter. Qua uiterlijk is het nog wel te doen, op de arrogante blik na.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef Syytön het volgende:
Om maar even dus het algeheel samenvattend antwoord op je vraag te geven:
Ze bestaan wel, maar dat soort mannen vallen niet op jou, omdat jouw karakter en voorkomen niet bij hun past.
Je vraag beantwoorden is anders net zo moeilijk. Waarom open je dit topic dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Knap hoor, aan de hand van een aantal forumberichten iemands karakter analyseren.
Neh, als ie witte veters in z'n kisten heeft ben jij al tevreden.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Iedereen gaat er hier vanuit dat ik uiterlijke eisen stel, maar dit is totaal niet zo. Ik stel vooral mijn eisen op intelligentie. Uiterlijk moet ook wel leuk zijn, het moet me aantrekken, en nee, een Brad Pitt trekt me NIET aan. Ik heb een aparte smaak. Wel grappig dat iedereen er direct van uit gaat dat ik een arrogante bal met een Lacoste polo wil![]()
Je wilt toch niet enkel op dít topic beoordeeld worden? Dat zou niet netjes zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Waarom gaan jullie dan nu mijn postgeschiedenis door en over mij speculeren, er quotes bij halen etc?
Ik heb al de hele tijd dat liedje in m'n hoofd....quote:Op maandag 22 mei 2006 22:21 schreef Idefixje het volgende:
Narcistisch kwam eigenlijk bij mij op.
Dat is ook goed mogelijk. Een diagnose stellen op afstand is natuurlijk altijd lastig. En ik heb ook geen zin om de volledige postgeschiedenis van TS door te nemen. Maar wat ik aan posts van haar gezien heb doet mij het ergste vermoeden.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:21 schreef Idefixje het volgende:
Narcistisch kwam eigenlijk bij mij op.
Nu weet ik niet meer wat ik in dit topic gepost heb...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
En opgeschoond weer open.
Fel discussiëren prima, maar je kunt het ook overdrijven met over en weer bashen en flamen.
Off topics zijn uiteraard ook weg.
Offtopic natuurlijk, ik schijn dat ook gedaan te hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik in dit topic gepost heb...![]()
![]()
Idd.quote:
En terecht!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Pracissor het volgende:
Nee ze bestaan niet, alle mannen ter wereld geilen op gezette meisjes met rijke vaders en wanneer die vaders falliet gaan dumpen ze hun gezette vriendin.![]()
Dat vind ik wel een onterechte reactie. Als TS zich op zo'n manier profileert (en dan heb ik het over de verwijzing die ik poste), wat voor soort kerels verwacht ze dan aan te trekken? Dan is het toch nutteloos om te vragen of die vriendjes bestaan? Die komt ze toch niet tegen, die passen namelijk wel wat beter op hun vrouwtje.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:27 schreef Furia het volgende:
Niet dus.
Stil nou.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:40 schreef Marczilla het volgende:
Reactie op de OP:
Tuurlijk bestaan die, alleen staat het niet op hun voorhoofd gekalkt.
Wat ik mij ten eerste afvraag, hoe komt het dat wanneer het bedrijf weer op de rails ligt er zich opeens jongens aanbieden. Die vat ik niet helemaal............loop je met een groot spandoek door de straten met een tekst zoals: IK HEB WELVARENDE OUDERS. Of geef je gewoon graag geld uit. Ik ben daar als een jongen met goede intenties toch wel benieuwd naar.
Na een jaar worden gedumpt en dan zeggen dat hij profiteerde......................dat moet je toch eerder hebben gezien/gemerkt. Het zal toch niet zo zijn "hopelijk" dat het kwartje "in jouw geval Euro" pas na het dumpen viel. Beetje naïëf......................
En uiteindelijk maak je zelf de keuze om met een jongen een relatie te krijgen/nemen/beginnen.
Maar mag ik wel aannemen dat je van merkkleding/merkproducten houdt. Wellicht door deze zogenaamde bling "rochel" bling "rochel" dat je op die manier ook een bepaald soort kerels aantrekt.
Zo en nu ga ik de rest van het topic lezen, ik wilde graag zonder invloeden van anderen mijn eerste reactie plaatsen.
Ik heb zo vermoeden dat ze je geen antwoord gaat geven..quote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef ioko het volgende:
Ja, die jongens bestaan, en ik waag zelfs te zeggen dat je behoorlijk wat pech moet hebben (of creeren) om alleen maar jongens tegen te komen die niet zo zijn. Dus je moet je misschien afvragen of jij niet een grote rol hebt in het selecteren van de verkeerde jongens.
Je gaat toch niet pikken dat iemand zegt dat je je lichaam moet veranderen omdat hij dat leuker vind? Wat voor achterlijke jongens kom jij tegen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik heb zo vermoeden dat ze je geen antwoord gaat geven..
En de jongens die ze tegen komt:...die betalen geloof ik![]()
Ik hoef haar nog niet eens te zien om Salsa al te kiezen boven jou.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Betalen? Het is nog eerder andersom
![]()
Maar idd, betalen zullen ze voor jou niet snel doen
Wuahahaha dat weet jij goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch een sneue gifslangquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
![]()
Een paar posts hoger heb ik een serieuze vraag gesteld, wil je even antwoord geven?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zou dat toch komen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
een gifslang waar de tandjes reeds uit zijn.![]()
Alleen heb je geen boyfriend, daar gaat dit topic juist over, dus een beetje voorbarig t-shirtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dat is toch een fun shirtDraag ik echt niet dag en nacht, hoor
En toch zet je jezelf op een bepaalde manier neer zo en zul je dus ook bepaalde mannen aantrekkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dat is toch een fun shirtDraag ik echt niet dag en nacht, hoor
Erover klagen maar er wel mee te koop lopen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Xennia het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar zouden die mannen heel misschien kunnen denken dat jij rijk bent omdat er op je t-shirt in je fotoboek staat:
''My boyfriend thinks I'm rich''?
![]()
Juistemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Erover klagen maar er wel mee te koop lopen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |