Vind je het gek, zou ik ook niet hebben als ik zo vroeg zou moeten beginnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:31 schreef kratjuh het volgende:
Op kantoor ...
Nu al geen zin meer om hier te zijn ...
Heb ff gezocht maar kan hem niet meer vindenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm, dit is Spanje boulevard shit
Geloof mij, die Gamo is beterHier moeten van die plastic balletjes in. Heb er alleen al 6000 afgeschoten en mijn zus heeft de laatste 2000 3 jaar geleden weg gefikkerd toen ik haar konijn terrecht wees op zijn falen om niet in de bak te poepen
![]()
Weet je wel waar ballen voor staat?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Komt omdat ik(helaas)niet van de hoed en de rand weet,en vooralsnog neutraal sta in dat geval.Maar jij en Raus staan bij mij in het bal boekje,en dat is alleen maar positief bedoeld.
Zelfs ik weet dat nog.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
Weet je wel waar ballen voor staat?
Ah vast niet, zelfs OPM loopt achter en heeft zijn jeugd verlaten![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Dit jaar ook voor de 16de keer 12 wordt.![]()
Wat ben je van plan johquote:
Nopequote:
Nee,geen idee.Ben niet zo thuis in de jeugdtaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weet je wel waar ballen voor staat?
Ah vast niet, zelfs OPM loopt achter en heeft zijn jeugd verlaten![]()
Vooral nepallochtonen roepen dat soort termen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,geen idee.Ben niet zo thuis in de jeugdtaal.
Goede morgen trouwens iedereen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Geloof mij, die Gamo is beterHier moeten van die plastic balletjes in. Heb er alleen al 6000 afgeschoten en mijn zus heeft de laatste 2000 3 jaar geleden weg gefikkerd toen ik haar konijn terrecht wees op zijn falen om niet in de bak te poepen
![]()
Alleen rijdt er zelden iemand op die TLRquote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Tot 5.500 Rpm dus al helemaal niet.
110 Nm bij 2.650 Rpm.. de TLR.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit jaar ook voor de 16de keer 12 wordt.![]()
ik geloof dat hij zo'n acculader bedoeltquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:38 schreef kratjuh het volgende:
Wat is een druppelaar .. ?
[/Noob]
Of heb jij ook al zo'n kettingsmeersysteem .. ?
Het komt hier al de hele ochtend met bakken uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:15 schreef dribbel79 het volgende:
Godver, nat pak gekregen...dacht dat 't wel ff kon, op de motert paar km. naar 't werk....niet dus
Er ging een Soes onderuit, nat weer en het zebrapad gruwelijk verkeerd oprijden (insturen en op het witte gedeelte nog even corrigeren)
Vanmiddag nieuwe pinkers halen, aansluiting voor de druppelaar en mijn donkere vizier![]()
O ja, moguh
echt weer om lekker in bed te blijven liggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het komt hier al de hele ochtend met bakken uit de lucht vallen.![]()
[gnehe]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |