Weer?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, ik ben verkoudenStraks wel weer naar the DaVinci Code
Wordquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Tain het volgende:
[ Bericht 76% gewijzigd door peristilius op 22-05-2006 20:46 ]
wel wijzigen en dan niks zeggen he...
Wordquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Tain het volgende:
[ Bericht 76% gewijzigd door peristilius op 22-05-2006 20:46 ]
wel wijzigen en dan niks zeggen he...
Bier is zoooo 2005.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef capibar het volgende:
bier
Nog 1 keer en je hebt een ban.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef taart het volgende:
malt bier
quote:
Het was 9u vandaagquote:
9 uur opstaan en dat is een 'normaal' ritme?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was 9u vandaagMaar ik moet wel, ik moet weer in een normaal ritme komen
Nog niet helemaal, planning is om strax op 7:30 te zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
9 uur opstaan en dat is een 'normaal' ritme?
Dat is nog steeds uitslapenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, planning is om strax op 7:30 te zitten
Nou applaus hoor dat je vroeger opstaatquote:
Kijk een staande ovatie omdat je uitslaaptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou applaus hoor dat je vroeger opstaat![]()
Ik zie niemandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kijk een staande ovatie omdat je uitslaapt
[afbeelding]
Najaquote:
quote:Er zit een fout in het eindexamen geschiedenis op vwo-niveau. In vraag 12 werd over Korea gesproken, maar het was daarbij onduidelijk of het over Noord- of Zuid-Korea ging. De vraag had betrekking op Zuidoost-Azië. Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) heeft sinds het begin van de examenperiode afgelopen woensdag 15.500 klachten binnen gekregen. Bijna 12.000 van de klachten waren afkomstig van vwo'ers.
De eerste klachten over de omstandigheden waarin scholieren hun examen moesten maken zijn ook alweer binnen. Zo viel het licht van een school tijdens een examen uit. Er moesten bouwlampen gehaald worden om het probleem op te lossen. In een school in Hengelo bleef de schoolbel maar doorgaan. Deze kon niet meer worden uitgezet, waarop de conciërge besloot de draden door te knippen.
De nieuwe computerexamens zorgden zoals door het LAKS verwacht ook voor problemen. Zo kwamen er meldingen binnen van computers waar geen bestanden opgeslagen konden worden, en van koptelefoons die niet werkten.
quote:
Ik erger me tijdens zo'n examen al kapot aan het gekraak van stoelen om me heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij ons waren ze in het gebouw ernaast aan het bouwen en twee straten verderop an het heien. So what?Alsof je later nergens last van hebt als je aan het werk bent.
Ik vind zuchtende en steunende mensen irritant. Of van die mensen die zitten te wiebelen met hun been of om de 30 seconden hun Spa flesje opendraaien en weer dichtdoen na 2 ml slokjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik erger me tijdens zo'n examen al kapot aan het gekraak van stoelen om me heen.
En eigenlijk heb ik normaal niet zo'n last van geluiden om me heen, maar als er zo'n doodse stilte hangt is elk klein geluidje echt irritant.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind zuchtende en steunende mensen irritant. Of van die mensen die zitten te wiebelen met hun been of om de 30 seconden hun Spa flesje opendraaien en weer dichtdoen na 2 ml slokjes
Of zitten te tikken met hun penquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind zuchtende en steunende mensen irritant. Of van die mensen die zitten te wiebelen met hun been of om de 30 seconden hun Spa flesje opendraaien en weer dichtdoen na 2 ml slokjes
Ik zou ook liever tentamens maken met muziek op inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
En eigenlijk heb ik normaal niet zo'n last van geluiden om me heen, maar als er zo'n doodse stilte hangt is elk klein geluidje echt irritant.
quote:
Ik word ook geflipt van uitslagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef peristilius het volgende:
Ik wil die uitslag, word er helemaal geflipt van dat je zolang moet wachten.
Ik moet donderdag en vrijdag werkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
Roy 14.gif
Bijna weekend
Morgen en donderdag vrij dus das een weekend in het midden van de week
ik vrijdag ook maar das technisch gezien maandag voor mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet donderdag en vrijdag werken![]()
Das kut, dan heb je twee maandagen in 4 dagen tijdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vrijdag ook maar das technisch gezien maandag voor mij
kapper? Je bedoelt dat je niet de hele dag met een rood petje rondloopt? Of ging je voor je snor bij te laten knippen?quote:
Ik vond examens en proefwerk weken altijd juist cool. Alleen maar naar school om even wat proefwerkjes/examens te maken en dan kon je weer gaan. Tenminste beter dan de hele dag in de klas zitten om van de suffe lessen te volgenquote:
Laatste keer was 31 maartquote:
Het staat me nog bij als de dag van gisteren dat je verkondigde dat je naar de kapper ging!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste keer was 31 maartIk wilde al wel eerder gaan, maar als het te druk is ga ik weer weg.
Neuh, afspraken maken vind ik maar niets omdat ik dan een afspraak heb staan. Ik ga liever op een tijdstip dat me uitkomt, dat weet ik niet 6 weken van tevorenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het staat me nog bij als de dag van gisteren dat je verkondigde dat je naar de kapper ging!
Overigens is het vaak wel handig om een afspraak te maken van te voren, of doe jij daar niet aan?
Ik bel meestal de dag van te voren om te kijken of er plek is. 6 weken van te voren afspraak maken is ook een beetje te gortig, lijkt mijn huisarts wel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, afspraken maken vind ik maar niets omdat ik dan een afspraak heb staan. Ik ga liever op een tijdstip dat me uitkomt, dat weet ik niet 6 weken van tevoren
Zelfs een dag van te voren vind ik niets. Ik moet gewoon iets hebben van 'EN NU GA IK NAAR DE KAPPER', anders ga ik toch niet. Vind dat slappe geouwehoer over het weer maar neits.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik bel meestal de dag van te voren om te kijken of er plek is. 6 weken van te voren afspraak maken is ook een beetje te gortig, lijkt mijn huisarts wel!
ik had een kapper die alleen maar over voetbal kon praten. HEERLIJK!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs een dag van te voren vind ik niets. Ik moet gewoon iets hebben van 'EN NU GA IK NAAR DE KAPPER', anders ga ik toch niet. Vind dat slappe geouwehoer over het weer maar neits.
Vrouwen met lang haar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag, voor het eerst in laaaaaaange tijd
Ik ga morgen. Haar is echt te lang geworden inmiddels dus gaat wel een cm of 3-4 van af.quote:
Ik moet eigelijk ook, bij mij is het ook veel te lang.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Haar is echt te lang geworden inmiddels dus gaat wel een cm of 3-4 van af.
Dan is het nog steeds 100 keer zo lang als mijn haarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Haar is echt te lang geworden inmiddels dus gaat wel een cm of 3-4 van af.
mwah niemand, niemandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee Gdemon, niemand weet iets van je
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je echt bent wie je volgens je fotoboek bent ben je nogal kortharig.
Ik verwacht dat Lani ondertussen wel een foto van je heeft, okayquote:
Tjek je ongewenste post (hotmail dus)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
Wie heeft er een invite voor gmail voor mij?
guess againquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Lani ondertussen wel een foto van je heeft, okay
daar kwam het geeneens in!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tjek je ongewenste post (hotmail dus)![]()
er stond zo : je hebt mail van chanty!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hotmail accepteert ineens Gmailadressen?? Maar geen dank hoor!
![]()
Redelijk, ik heb vanmiddag scheikunde en dan even een pauze in m'n examens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:37 schreef philipnorth het volgende:
Hoe gaat het met de examen mensen?
Het weekend begint, maar dat betekend morgen naar de faculteit om te werken >_<quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge mensen. Vanmiddag begint het WEEKEND
Op Hemelsvaartdag?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het weekend begint, maar dat betekend morgen naar de faculteit om te werken >_<
Ja, maandag moet verslag ingeleverd worden. En dit weekend kan ik niet (Roland Garros) en vandaag kan mijn partner niet, dus moet het morgen.quote:
Je had er bij moeten zijn!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren had ik ergens een vergadering, was nogal heftig e.d. Ineens valt er iemand stil, roept die: 'Hey Jan/Piet/whatever, daar loopt je voertuig!'
Dus wij met zijn allen omkijken, kwam er gewoon zo disoriented oude man voorbij het raam lopen terwijl hij een ezel aan een touwtje mee trok. Midden in de stad!
![]()
Dat was zo grappig dat ik bijna van mijn stoel af vielDe vergadering verliep daarna heel soepeltjes.
WAAROM?! Ben jij eigenlijk zo vroeg wakker op een vrije dag?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:26 schreef Gamedemon het volgende:
ehehehe ik heb weekend en ik ga vanavond naar de da vinci code, en nu verveel ik me een beetje dus ik ga straks the xfiles kijken denk ik eheheh
quote:
ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga vanavond naar de da vinci code
ik was 8:30 al wakker, slaap niet zo goed de laatste weekquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
WAAROM?! Ben jij eigenlijk zo vroeg wakker op een vrije dag?
Dan is onze deal volgens mij in werking getreden..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik was 8:30 al wakker, slaap niet zo goed de laatste week
mocht tijd worden ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan is onze deal volgens mij in werking getreden..![]()
Toevallig de nacht op maandag - dinsdag en de nacht op dinsdag - woensdag heel slecht geslapen? Ik namelijk echt belachelijk goedquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
hoewel ik de nachtrust van lani en gdemon rete-interessant vind, wil toch even opmerken dat ik morgen X-men 3 ga bewonderen.
Je moet blij zijn dat er überhaupt schoongemaakt wordt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
TeringDe gangschoonmaakster zijn nu bezig in onze gang en ik ben zeg maar blij dat ik al wakker ben. Eerst bellen ze KEIHARD aan, echt zo TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR voor 3 seconden, en nu zijn ze met hun bezems tegen de deuren aan het bonken
Jammer dat je al wakker wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
TeringDe gangschoonmaakster zijn nu bezig in onze gang en ik ben zeg maar blij dat ik al wakker ben. Eerst bellen ze KEIHARD aan, echt zo TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR voor 3 seconden, en nu zijn ze met hun bezems tegen de deuren aan het bonken
idd, wij hebben een schoonmaakster die het drukker heeft om met haar vriendinnen te bellen dan schoon te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat er überhaupt schoongemaakt wordt!![]()
Die mensen hebben bij ons gewoon de sleutels van de gangquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
HJ en HB zaten in de eerste twee ook al hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ver ik hoor proberen ze teveel nieuwe personages de films in te schrijven in anderhalf uur waarvan Hugh jackman en hale barry de grootste rollen krijgen.
En ik ben altijd huiverig bij sequels, die stellen echt te vaak teleur
quote:
We betalen er voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat er überhaupt schoongemaakt wordt!![]()
wij ookquote:
i know, ik bedoel meer die anderhalf uur...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HJ en HB zaten in de eerste twee ook al hoor
Zit hier ook standaard in de huurquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar collegeTot ergens in de middag kinders, mail en sms kan altijd als je me mist
Hahaha.. laat me niet lache..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar collegeTot ergens in de middag kinders, mail en sms kan altijd als je me mist
Dit soort grappen zouden bij de wet verboden moeten wordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hahaha.. laat me niet lache..
Oeps, te laat..
![]()
ik zal jan peter er eens over bellen voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit soort grappen zouden bij de wet verboden moeten worden
Eensch!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit soort grappen zouden bij de wet verboden moeten worden
Normen en waardenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zal jan peter er eens over bellen voor je
Nee laat maar, dan wordt het dit weekend weer minder en het moet zondag top weer zijn zodat ik lekker kan genieten van Roland Garros en mooi bruin thuis kom. (De vorige keer was ik levend verbrandquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:48 schreef Gamedemon het volgende:
ik zal ook piet paulusma even bellen dat hij de zon moet laten schijnen
mwah, ik vind het alleen maar tof dat ze geen 30 minuten spenderen aan een character die vervolgens als eerste dood gaat (remember King Kong?). Het is een oorlog tussen mutanten en mensen, alleen maar logisch dat er veel nieuwe chars langskomen in de vorm van een cameo, heb je toch een beetje dat "hé das..."-gevoel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
i know, ik bedoel meer die anderhalf uur...
hun krijgen de grootste rol omdat ze hip zijn op het moment ofzo, en als hun niet in beeld zijn krijg je zo nu en dan 1 minuut een nieuwe character te zien
Voor zondag ga ik regen regelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee laat maar, dan wordt het dit weekend weer minder en het moet zondag top weer zijn zodat ik lekker kan genieten van Roland Garros en mooi bruin thuis kom. (De vorige keer was ik levend verbrand)
Dat werd vorig jaar ook voorspeld. Vervolgens zat ik 2 dagen in de zinquote:
JAH! Potverdorie! Ik heb nog een submit naar jullie toegestuurt, maar hij staat nog niet op de sitequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
goeiemorgen
komt eraan, eerst appeltaart etenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAH! Potverdorie! Ik heb nog een submit naar jullie toegestuurt, maar hij staat nog niet op de site![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt eraan, eerst appeltaart eten
-edit- geen tijd om te herschrijven, ik verwerk op m'n werk alleen kleine submits.
I know, daarom laat ik hem liever aan m'n collega's. Die kunnen hem dan wat secuurder verwerken, zodat hij de aandacht krijgt die het verdientquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, daarom laat ik hem liever aan m'n collega's. Die kunnen hem dan wat secuurder verwerken, zodat hij de aandacht krijgt die het verdient
Ga Black & Bruised ruilen voor Smots.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen verzin eens wat te doen voor me?
Bitchquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hahaha.. laat me niet lache..
Oeps, te laat..
![]()
Tip: ga niet te dicht bij het scherm zitten...quote:
Je bent wel van het schelden vandaag hequote:
Op naar de sterren en daar voorbij!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tip: ga niet te dicht bij het scherm zitten...
Ben trouwens vanochtend vroeg opgestaan voor fokking Toy Story in het Nederlands op schoolWas gelijk een stuk minder leuk
300% Wii dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ook vakantiegeld
waarvan 45% in de PS3-pot gestopt wordt. Heb ik de console alvast binnen
ik zit op rij 13 ofzo dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tip: ga niet te dicht bij het scherm zitten...
Ben trouwens vanochtend vroeg opgestaan voor fokking Toy Story in het Nederlands op schoolWas gelijk een stuk minder leuk
die komt er naast te staanquote:
Wowquote:
Zie het als koosnaampjes voor mensen die ik erg magquote:
Ah als je dus een doodsverwensing maakt dan is dat eigenlijk een huwelijksaanzoekquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie het als koosnaampjes voor mensen die ik erg mag
Het gemiddelde msn gesprek van mij is nog beter dan zijn tekstenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
http://www.trouw.nl/laats(...)hrijver+van+het+jaar![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
heb je je raadsel nou al opgelost?
*Streept ASCAP door op lijstje van serieus te nemen organisaties.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
http://www.trouw.nl/laats(...)hrijver+van+het+jaar![]()
![]()
kutweer,slotjequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor weer is het bij iedereen? Ik verbaas me namelijk een beetje over de wind en de regen hier... Het gaat maar door.
Het regent en waait gigantisch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor weer is het bij iedereen? Ik verbaas me namelijk een beetje over de wind en de regen hier... Het gaat maar door.
en ik dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, een echte discussie komt er hierdoor ook niet op gang. We zijn echt aangewezen op Chanty en Lani he voor een beetje actie
jij mag raadseltjes oplossen;quote:
Andre van duinquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij mag raadseltjes oplossen;
ik ga van punt a naar b zonder bewegen. Wie/'wat ben ik?
Hier was het de hele dag prima weer, behalve die 5 minuten dat ik van de kapper naar huis fietste, toen stortregende het >_<quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, hier schijnt de zon anders al wel weer hoor!
Ik ook Laniboekje.quote:
nope, maandag het antwoord als je het dan nog niet weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:59 schreef capibar het volgende:
Hehehehe, net zo' n telemarketeer aan de telefoon, hij zovan blablabla ik zovan, ja ik zal het even met de buurvrouw bespreken.
Hij verdient trouwens 6.70 euro per uur.
wat klinkt dat oudquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef Tain het volgende:
Toen ik 18 was verdiende ik 19 gulden per uur voor het sorteren van kratjes bij een distributiecentrum
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens net Death to Smoochy gekeken, hilarische filmErg cool, vooral meneer Norton was cool.
Kan ik me heel goed voorstellen, wat een geweldig acteur is hetquote:
En wat denk je van The Score, mongool dat hij daar speelt. Zoooo overtuigend ook gewoon.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, wat een geweldig acteur is hetNazi, schizofrene dwaas en roze neushoorn, hij kan het allemaal spelen
The Score zegt me qua titel wel iets, maar een mongool zegt me weer niets. Waar gaatie over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En wat denk je van The Score, mongool dat hij daar speelt. Zoooo overtuigend ook gewoon.
Ook over 1 of andere grote inbraak (soort Italian Job achtig-idee), daar speelt Edward Norton voor de buitenwereld een mongool in samenwerking met Robert deNiro geloof ik. Vind ik ook een hele goede film.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Score zegt me qua titel wel iets, maar een mongool zegt me weer niets. Waar gaatie over?
Al gaf je me er geld voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal ze eens gaan kijken als ik er tijd voor heb. Ik wil echter eerst iemand vinden die met me de King Kong DVD wil kijken
Ik eigenlijk ook maar matigjes, erg klote.quote:
Hij komt pas over 2-3 weken hier binnen vermoed ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, ik heb heerlijk geslapen. Ik denk dat het komt door Mario, paar levels spelen en je hebt een voldaan gevoel waardoor je goed kan slapen
nijs tryquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, ik heb heerlijk geslapen. Ik denk dat het komt door Mario, paar levels spelen en je hebt een voldaan gevoel waardoor je goed kan slapen
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Damn ik ben echt nog niet helemaal wakker, toen ik net op de klok keek zweerde ik dat het 10 voor 5 was.
Gelukkig is het niet zo
Succes royquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, iedereen veel plezier op zn vrije dag, ik ga werken
woa zijn weblog word nog gelezen ook?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef pkwarts het volgende:
Bernie, je hebt al bijna een maand niks aan je weblog gedaan
Dat zeg ik niet, alleen dat hij hem niet geupdate heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
woa zijn weblog word nog gelezen ook?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef pkwarts het volgende:
Bernie, je hebt al bijna een maand niks aan je weblog gedaan
Dat is kuuttquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:02 schreef Egamer het volgende:
Ik heb iets te lang uitgeslapen. Heb nu koppijn..
Vrije dag, hier ook niet. Gewoon practicum moeten doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, iedereen veel plezier op zn vrije dag, ik ga werken
Jullie waren dronken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef capibar het volgende:
Gisteravond was echt vaag, gingen vochtstah ik, en twee andere gasten op zo' n vaag pondje naar de overkant van een vaag slootje, tieft dat ding om, staan we daar kletsnat midden in de nacht.
Naja, denk eens na, hoeveel drank had je binnen gekregen. Weet je dat absoluut niet meer dan was je dronkenquote:
Eeeeeh.... bier.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, denk eens na, hoeveel drank had je binnen gekregen. Weet je dat absoluut niet meer dan was je dronken
Al die superhelden films zuigen sowieso.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:07 schreef peristilius het volgende:
Vanavond X-men 3, ben benieuwd.
Volgende keer moeten ze mij alleen laten meewerken aan de film, ik weet namelijk wel wat iedereen wil zien.
Zelfde geldt voor Spiderman btw.
Batman Beginsquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Al die superhelden films zuigen sowieso.
Spiderman 2 was zo'n ongelofelijke schijft film. Ik heb me echt de gehele tijd zitten ergeren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Spider-Man en X-men best leuke filmsEr moet niet teveel gedoe in zitten, beetje actie, beetje humor en een beetje een leuk meiske. Dan ben ik tevreden
Laatst nog geprobeerd The Hulk te kijken, man wat een erge film is dat zegquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja precies Tain, dat zijn allemaal kutfilms![]()
En Morthill wat was er erg aan Spidey 2 dan?
Sentimentele crap.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Morthill wat was er erg aan Spidey 2 dan?
Loon sowiesoquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:04 schreef Tain het volgende:
Vakantiegeld is leuk trouwens
Ghost Recon: Advanced Warfighter besteld
New Super Mario Bros. Besteld
Rockstar Table Tennis gekocht
The Machinist gekocht
catwoman was echt verbazingwekkend slecht, serieus die Special effects waren van playstation 1 kwaliteit, echt te zuigend gewoon.quote:
Die Razzie was echt terecht voor Halle Berryquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
catwoman was echt verbazingwekkend slecht, serieus die Special effects waren van playstation 1 kwaliteit, echt te zuigend gewoon.
En dat acteren ookerm welk acteren eigenlijk?
Oja the machinist is een kwaliteits film
ik verveelde me enzo en mijn broer had die film liggen, ik dacht : je mag pas een film kut noemen als je em gezien hebt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Die Razzie was echt terecht voor Halle Berry
Sommige films mag je best kut noemen zonder dat je ze gezien hebt of ooit gaat kijken: Crossroadsquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik verveelde me enzo en mijn broer had die film liggen, ik dacht : je mag pas een film kut noemen als je em gezien hebt.
Dus ik ging em zo kijken en ik zo![]()
![]()
KUTFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILMMMMMMMMMMMMM SLOOOOOTJEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
De buren moeten het gehoord hebben
Hollow Man 2.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige films mag je best kut noemen zonder dat je ze gezien hebt of ooit gaat kijken: Crossroads
xXx 1quote:
xXx 2 (fucking neger bling bling sjit)quote:
Die vond ik nou wel weer tof. Juist vanwege die negers (Y)quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
xXx 2 (fucking neger bling bling sjit)
Die neger sjit was echt te zuigend voor woorden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die vond ik nou wel weer tof. Juist vanwege die negers (Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |