Weer?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, ik ben verkoudenStraks wel weer naar the DaVinci Code
Wordquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Tain het volgende:
[ Bericht 76% gewijzigd door peristilius op 22-05-2006 20:46 ]
wel wijzigen en dan niks zeggen he...
Wordquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Tain het volgende:
[ Bericht 76% gewijzigd door peristilius op 22-05-2006 20:46 ]
wel wijzigen en dan niks zeggen he...
Bier is zoooo 2005.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef capibar het volgende:
bier
Nog 1 keer en je hebt een ban.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef taart het volgende:
malt bier
quote:
Het was 9u vandaagquote:
9 uur opstaan en dat is een 'normaal' ritme?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was 9u vandaagMaar ik moet wel, ik moet weer in een normaal ritme komen
Nog niet helemaal, planning is om strax op 7:30 te zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
9 uur opstaan en dat is een 'normaal' ritme?
Dat is nog steeds uitslapenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, planning is om strax op 7:30 te zitten
Nou applaus hoor dat je vroeger opstaatquote:
Kijk een staande ovatie omdat je uitslaaptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou applaus hoor dat je vroeger opstaat![]()
Ik zie niemandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kijk een staande ovatie omdat je uitslaapt
[afbeelding]
Najaquote:
quote:Er zit een fout in het eindexamen geschiedenis op vwo-niveau. In vraag 12 werd over Korea gesproken, maar het was daarbij onduidelijk of het over Noord- of Zuid-Korea ging. De vraag had betrekking op Zuidoost-Azië. Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) heeft sinds het begin van de examenperiode afgelopen woensdag 15.500 klachten binnen gekregen. Bijna 12.000 van de klachten waren afkomstig van vwo'ers.
De eerste klachten over de omstandigheden waarin scholieren hun examen moesten maken zijn ook alweer binnen. Zo viel het licht van een school tijdens een examen uit. Er moesten bouwlampen gehaald worden om het probleem op te lossen. In een school in Hengelo bleef de schoolbel maar doorgaan. Deze kon niet meer worden uitgezet, waarop de conciërge besloot de draden door te knippen.
De nieuwe computerexamens zorgden zoals door het LAKS verwacht ook voor problemen. Zo kwamen er meldingen binnen van computers waar geen bestanden opgeslagen konden worden, en van koptelefoons die niet werkten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |