aziatische film............. Japans om exact te zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef cwk het volgende:
TA = Tim Allen?
voornaam is goed en nee geen animequote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef Doff het volgende:
Takashi Miyazaki? hoe je dat ook spelt. Je vraagt toch niet naar een anime?
helemaal correctquote:Op maandag 22 mei 2006 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal wel Miike zijn. En als die eerste Asano is, dan zal 't wel Ichi the Killer zijn.
Juist.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef cwk het volgende:
Oooh flightplan, met jodie foster. Begin nooit gezien maar de tweede foto spreekt boekdelen.
Kan je niet de url opzoeken?quote:
bedanktquote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef cwk het volgende:
Speciaal voor vliegvent:
[afbeelding]
D'OH! doet dit kreng t ook al niet.
Weet niet wat die namen met TLS hebben te maken maar niettemin correctemundo !quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef California het volgende:
Richard E. Grant. Joe Don Baker. The Last Seduction.
Hehe daar staat een naam bij... een titel.. niet de bedoeling lijkt me.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef cwk het volgende:
Speciaal voor vliegvent:
[afbeelding]
D'OH! doet dit kreng t ook al niet.
hmmm, nee zeker niet. Die hostingsite neemt klakkeloos de bestandsnaam over. Let us never use it again. Anyway, Cali heeft t al geraden dus t bomt niets meer.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Doff het volgende:
[..]
Hehe daar staat een naam bij... een titel.. niet de bedoeling lijkt me.
Dat zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:03 schreef ranja het volgende:
een of andere rampenfilm
Nee.quote:met overstromingen en aardbevingen?
Dat zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:05 schreef Chielus het volgende:
Is dat Jane Fonda??
Klopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
China Syndrome?
Klopt!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:32 schreef JelleS het volgende:
Dat is nog is een tijd geleden dat ik hier was.
Tsjongejonge, als je nou als hint had gegeven dat ik er zelf een vraag over heb gesteld....quote:Op maandag 22 mei 2006 18:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En mijn favoriete Zuiderbuur heeft het goed.
SaintofKillers +1
Had je dat laatste plaatje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |