Ja, maar dat vertellen we boe toch niet gekkiequote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch druppels tegen ofzo![]()
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgtquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar Nikky kan die pilletjes toch ook wel eens "vergeten" zijn te slikken. Zonder dat BBD dat weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgt![]()
Shhht!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
Ja hallo, vergeet je dequote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Verstop nikky's telefoon maar, voor je het weet haalt je zoon alle nummers van z'n moeders vriendinnen eruit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
En over een jaar of 20 ben je misschien al opa!
ach schat, dat maakt de Seks minder leuk, dus doe maar nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hallo, vergeet je de
[afbeelding]
voor 't gemak ff?
Eindelijk weer eens iemand die de lijst nieuw leven in kan blazen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef Shirley het volgende:
Wat te denken als het kind straks het karakter van paps heeft.Dat wordt nog gezellig in huize BoeNik.
quote:je hebt geneukt zonder condoom en denkt zwanger te zijn. boebiedoe weet dat en belt je ouders. sla 2 beurten over
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?quote:
Pssst...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?.
Man, pak van mijn hart.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Dag beeb, ook jij gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Ouch.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
maar jij als papa geheel niet, sorry.![]()
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef MUUS het volgende:
Nog een antwoord op de vraag die iedereen heeft:
Boe gaat nu wel bij nikky wonen. Nikky blijft werken en boe wordt huispapa. Boe heeft nog geen werk en nikky heeft haar tweede baan moeten opzeggen, omdat ze zo moe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |