abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38154689
In amerika wonen meer moslims dan in Nederland hoor En wat ik vertelde over dat Sharia systeem is geen onzin
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:07:01 #127
27074 Dezz
The Dog
pi_38154765
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

onzin

Ik ga na mn studie ook emigreren , nederland is tov andere landen pokke duur + teveel regels + teveel zwak politiek geleuter .. en weinig resultaat + geen zin om strax tot mn 65e te werken + daarbij komt ook nog dat de mentaliteit echt poep is, minder werken en meer verdienen en als het ff kan nog een auto van de zaak ook men is nu eenmaal niet blij meer met het feit dat ze een baan hebben, ze willen een baan op 'niveau' + het is druk hier in nl + de islamisering van nederland + rita verdonk + te afhankelijk van de export.

Wat zal ik missen, ... zorgstelsel, als het ff kan wil ik naar amerika maar het sociale zekerheidsstelsel is echt FLINK HET NAADJE
Fc grunn
Wat een kul argumenten! Ik andere landen zijn ook veel regels, je moet er ook hard en lang werken en wil je in een fatsoenlijk land wonen dan zijn daar de producten/diensten ook duur!

Op argumenten als 'de islamisering van Nederland' en 'Rita Verdonk' reageer ik niet eens......
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_38154828
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
In amerika wonen meer moslims dan in Nederland hoor En wat ik vertelde over dat Sharia systeem is geen onzin
maar heb je er minder last van ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_38154840
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Niet in percentages. Heb je een bron van dat Sharia systeem?
pi_38154957
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

maar heb je er minder last van ..
Ligt er maar net aan welk gebied je gaat
Allah Al Watan Al Malik
pi_38155007
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef basilisk het volgende:

[..]

Als je in google Canada Sharia intypt krijg je een waslijst te zien En ja in Canada zitten een miljoen moslims, in de VS 7 miljoen...
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:15:34 #132
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_38155030
Ik denk dat het wel meevalt met de emigratie van hoogopgeleiden. Bij wetenschappers is er altijd een breed internationaal netwerk geweest en het aantal Nederlandse topmanagers dat internationaal aan de slag kan, valt bar tegen. Zo hoog staan Nederlanders internationaal helemaal niet aangeschreven.

Veel van de emigranten zijn bovendien agrariërs die in Canada, Polen of elders veel beter hun werk kunnen doen. Aangezien Nederland toch weinig toekomst heeft als landbouwnatie is dat waarschijnlijk juist een goede ontwikkeling.

Als je de bovendien mensen uit de statistieken haalt die vlak over de grens in België en Duitsland gaan wonen, is het vertrekoverschot ineens een stuk minder zorgwekkend. Die mensen blijven gewoon bijdragen aan de Nederlandse economie.

Veel stennis om weinig.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_38155100
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef Dezz het volgende:

[..]

Wat een kul argumenten! Ik andere landen zijn ook veel regels, je moet er ook hard en lang werken en wil je in een fatsoenlijk land wonen dan zijn daar de producten/diensten ook duur!

Op argumenten als 'de islamisering van Nederland' en 'Rita Verdonk' reageer ik niet eens......
Ook veel regels ? Gruwelijk dat valt reuze mee, in amerika zijn de belastingen lager en ben je bij het minste of geringste ontslagen ipv dat eeuwenlange gezeik hier in nederland met vakbonden etc. En de kwaliteit van het leven in amerika en b.v australie liggen gemiddeld hoger dan in nederland. En amerika is echt niet heel erg prijzig op dit moment . De islamisering noem ik vooral omdat dit rete vaak in de kranten voorkomen, de media maakt hier zulke grote punten van, ik word hier zo moe van. En de nederlandse politiek stelt hedendaags echt niks meer voor. Met mensen zoals verdonk voorop, zo maak je jezelf in het buitenland echt belachelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_38155183
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welk gebied je gaat
als ik kijk bij CIA factbook, zie ik dat amerika qua percentage slechts 1% moslims heeft.
pi_38155283
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je in google Canada Sharia intypt krijg je een waslijst te zien En ja in Canada zitten een miljoen moslims, in de VS 7 miljoen...
Dat ging dus om een sharia-rechtbank in Ontario. Dat is er echter niet van gekomen:
bron

Er wonen ook veel meer mensen in Canada en de VS. Als percentage is dat dus veel lager dan in Nederland.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:23 #136
33189 RM-rf
1/998001
pi_38155285
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef basilisk het volgende:

In Canada kon je voor civiele geschillen ook andere culturele rechtsystemen (dus eigendomsrecht, erfrecht e.d.) gebruiken om je bij oplossing van dat geschil door een rechter te beroepen ...

dus een erfrechtgeschil binnen islamitische familie, kan opgelost worden door een rechter die zich beroept op Sharia regelgeving ....

Het is niet zo dat bij normale rechtspraak tegen misdrijven de Sharia wordt toegepast, het gaat enkel om geschillen tussen burgers die beiden dan moeten instemmen of dat rechtsysteem van toepassing is.
Enkel kun je er makkelijk 'suggestieve' toespelingen over maken, de meeste mensen spreken wel makkelijk dingen na, vormen zich een mening, zonder exact te weten wat speelt.
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Dwersdriever het volgende:

Als je de bovendien mensen uit de statistieken haalt die vlak over de grens in België en Duitsland gaan wonen, is het vertrekoverschot ineens een stuk minder zorgwekkend. Die mensen blijven gewoon bijdragen aan de Nederlandse economie.

Veel stennis om weinig.
Ik betwijfel het sterk ... ik denk dat die grenzgangers op veel punten wegvallen en je veel minder belasting van hen binnenkrijgt... terwijl ze veelal gebruik blijven maken van voorzieningen en voordelige regelingen ..
ze zullen vaker in het buitenland besteden en inkopen, en ook vermogensbelasting wordt niet meer geind, alswel lokale belastingen...

Ik heb er geen cijfers van, maar ik vermoed dat juist die 'net-over-de-grens'-woners financieel ontzettend nadelig zijn, wél profiteren van bepaalde voordelen, maar anderszijds het bijdragen eraan stevig ontlopen ... enkel loonbelasting als ze wel in nederland blijven werken...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_38155437
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef basilisk het volgende:

[..]

Dat ging dus om een sharia-rechtbank in Ontario. Dat is er echter niet van gekomen:
bron

Er wonen ook veel meer mensen in Canada en de VS. Als percentage is dat dus veel lager dan in Nederland.
Fact is dat de moslims aldaar veel meer invloed hebben op het dagelijks leven dan hier. Als mensen dus vertrekken om de "islamitisering", vertrekken ze naar het verkeerde land. Hell, door de globalisering is elk land ter wereld wel verislamitiseerd. Het is dus een schijtexcuus om naar een ander land te vertrekken. Afgezien daarvan zitten de moslims aldaar ook geconcentreerd in de grote steden, het is misschien 1% gezien over heel amerika, maar ze zitten dan ook niet in de biblebelt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_38155616
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Fact is dat de moslims aldaar veel meer invloed hebben op het dagelijks leven dan hier. Als mensen dus vertrekken om de "islamitisering", vertrekken ze naar het verkeerde land. Hell, door de globalisering is elk land ter wereld wel verislamitiseerd. Het is dus een schijtexcuus om naar een ander land te vertrekken. Afgezien daarvan zitten de moslims aldaar ook geconcentreerd in de grote steden, het is misschien 1% gezien over heel amerika, maar ze zitten dan ook niet in de biblebelt.
Moslims hebben hier vooral veel invloed in de krant. Ze staan er veel te vaak 'onterecht' naar mijn mening in. Een moslim hoeft maar iets fout te doen en ze staan direct in de krant hier ... of een 'gekleurd' iemand steelt wat is het direct een marrokaan of turk dat is in andere landen minder
pi_38156786
Als ik hier zo de redenen lees om naar de VS te verhuizen, komt dat voornamelijk neer op de welbekende "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" mentaliteit. Ik mag 150 op de snelweg, en Ik mag de hele tijd links rijden, maar iedereen anders moet met 80 op de rechter rijstrook blijven. En Ik heb een goede baan, Ik verdien veel geld, en dat wil ik allemaal zelf houden en niemand mag daar iets van hebben.

Maar wat nu als jij zelf die ander wordt. Wat nou als jij verlieft wordt op een collega, er een relatie uit voortvloeit en je daarom ontslagen wordt (zie policy van Walmart)? Of als er op vakantie een ongeluk gebeurt en je arbeidsongeschikt raakt, en daarom ontslagen wordt? En als jouw private verzekering dan op grond van een stomme multi-interpretabele bepaling in de kleine lettertjes niets uitkeert? En je dan helemaal geen sou aan uitkering krijgt en je het huis uit wordt gezet? Dan denk je vast wel anders over "eigen verantwoordelijkheid".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2006 12:07:36 ]
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:09:46 #140
27074 Dezz
The Dog
pi_38156926
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook veel regels ? Gruwelijk dat valt reuze mee, in amerika zijn de belastingen lager en ben je bij het minste of geringste ontslagen ipv dat eeuwenlange gezeik hier in nederland met vakbonden etc. En de kwaliteit van het leven in amerika en b.v australie liggen gemiddeld hoger dan in nederland. En amerika is echt niet heel erg prijzig op dit moment . De islamisering noem ik vooral omdat dit rete vaak in de kranten voorkomen, de media maakt hier zulke grote punten van, ik word hier zo moe van. En de nederlandse politiek stelt hedendaags echt niks meer voor. Met mensen zoals verdonk voorop, zo maak je jezelf in het buitenland echt belachelijk.
Yeah sure, de gemiddelde kwaliteit van leven is in de VS hoger, laat me niet lachen
Aangezien je ook niet zo van werken houdt, zou ik daar zeker niet heengaan. Veel minder vakantiedagen dan in Nederland!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_38156963
euro
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38156984
Ach dat ik op een dag zelf ook zal emmigreren is geen idee meer maar meer een vaststaand feit.
Heb het gehad met dat Nederlandse middelmatigheid, drukte, belasingen, ach hele waslijst.

Heb het gewoon niet meer naar mijn zin in NL punt.
Profiel opgeheven.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:44:58 #143
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38158160
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 02:07 schreef maartena het volgende:

Ik niet..... Bedankt, Rita Verdonk voor die fantastische inburgeringscursus die totaal het gewenste effect mist.
Als ik naar Amerika wil verhuizen moet ik toch ook eerst een inburgeringsexamen afleggen?
Als ik naar Australie wil verhuizen moet ik toch ook allerlei dingen kunnen overleggen en bewijzen alvorens ik naar binnen mag?

Zo raar lijkt me dat niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:49:50 #144
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38158329
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

onzin

Ik ga na mn studie ook emigreren ,
Betaal je dan wel even je studiefinaciering terug, plus alles wat je dit land extra gekost hebt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_38158485
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daartegenover meen ik dat er 32 miljoen Canadezen en 132 miljoen Amerikanen zijn. Ik zie hier enkel bij uitzondering een moslim. In de grotere steden zoals Montreal zitten er meer.
pi_38158577
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Dezz het volgende:

[..]

Yeah sure, de gemiddelde kwaliteit van leven is in de VS hoger, laat me niet lachen
Aangezien je ook niet zo van werken houdt, zou ik daar zeker niet heengaan. Veel minder vakantiedagen dan in Nederland!
Same here in Canada, veel beter dan in Nederland.
pi_38158795
Zouden de mensen die zich met dit topic bemoeien misschien kunnen letten op het onnodige gebash op mensen die inderdaad vertrokken zijn en zich gewoon kunnen concentreren op inhoudelijke argumenten anders dan: "Blij dat je opgerot bent"!

Dank u wel.
pi_38158847
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Betaal je dan wel even je studiefinaciering terug, plus alles wat je dit land extra gekost hebt?
Krijgt iedereen dan ook z'n belastinggeld terug als ie Nederland verlaat?
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:17:42 #149
27074 Dezz
The Dog
pi_38159353
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Bierie het volgende:
Ach dat ik op een dag zelf ook zal emmigreren is geen idee meer maar meer een vaststaand feit.
Heb het gehad met dat Nederlandse middelmatigheid, drukte, belasingen, ach hele waslijst.

Heb het gewoon niet meer naar mijn zin in NL punt.
Ik vraag me toch af waarom ik dan bij je naam een Nederlandse vlag als plaatje zie
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:22:55 #150
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38159551
Ik wil in de toekomst ook wel naar het buitenland toe vertrekken. Ik vind Nederland geen kut land maar het weer en de drukte zit me tegen. new zealand is niet druk en mooi lekker klimaat.
Australia lijkt mee ook wel wat
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')