Wat een kul argumenten! Ik andere landen zijn ook veel regels, je moet er ook hard en lang werken en wil je in een fatsoenlijk land wonen dan zijn daar de producten/diensten ook duur!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onzin
Ik ga na mn studie ook emigreren, nederland is tov andere landen pokke duur + teveel regels + teveel zwak politiek geleuter .. en weinig resultaat + geen zin om strax tot mn 65e te werken + daarbij komt ook nog dat de mentaliteit echt poep is, minder werken en meer verdienen en als het ff kan nog een auto van de zaak ook men is nu eenmaal niet blij meer met het feit dat ze een baan hebben, ze willen een baan op 'niveau' + het is druk hier in nl
+ de islamisering van nederland + rita verdonk + te afhankelijk van de export.
Wat zal ik missen, ... zorgstelsel, als het ff kan wil ik naar amerika maar het sociale zekerheidsstelsel is echt FLINK HET NAADJE![]()
![]()
Fc grunn![]()
maar heb je er minder last van ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
In amerika wonen meer moslims dan in Nederland hoorEn wat ik vertelde over dat Sharia systeem is geen onzin
![]()
Niet in percentages. Heb je een bron van dat Sharia systeem?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
In amerika wonen meer moslims dan in Nederland hoorEn wat ik vertelde over dat Sharia systeem is geen onzin
![]()
Ligt er maar net aan welk gebied je gaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
maar heb je er minder last van ..![]()
Als je in google Canada Sharia intypt krijg je een waslijst te zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef basilisk het volgende:
[..]
Niet in percentages. Heb je een bron van dat Sharia systeem?
Ook veel regels ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Wat een kul argumenten! Ik andere landen zijn ook veel regels, je moet er ook hard en lang werken en wil je in een fatsoenlijk land wonen dan zijn daar de producten/diensten ook duur!
Op argumenten als 'de islamisering van Nederland' en 'Rita Verdonk' reageer ik niet eens......
als ik kijk bij CIA factbook, zie ik dat amerika qua percentage slechts 1% moslims heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk gebied je gaat![]()
Dat ging dus om een sharia-rechtbank in Ontario. Dat is er echter niet van gekomen:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je in google Canada Sharia intypt krijg je een waslijst te zienEn ja in Canada zitten een miljoen moslims, in de VS 7 miljoen...
In Canada kon je voor civiele geschillen ook andere culturele rechtsystemen (dus eigendomsrecht, erfrecht e.d.) gebruiken om je bij oplossing van dat geschil door een rechter te beroepen ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef basilisk het volgende:
Niet in percentages. Heb je een bron van dat Sharia systeem?
Ik betwijfel het sterk ... ik denk dat die grenzgangers op veel punten wegvallen en je veel minder belasting van hen binnenkrijgt... terwijl ze veelal gebruik blijven maken van voorzieningen en voordelige regelingen ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Dwersdriever het volgende:
Als je de bovendien mensen uit de statistieken haalt die vlak over de grens in België en Duitsland gaan wonen, is het vertrekoverschot ineens een stuk minder zorgwekkend. Die mensen blijven gewoon bijdragen aan de Nederlandse economie.
Veel stennis om weinig.
Fact is dat de moslims aldaar veel meer invloed hebben op het dagelijks leven dan hier. Als mensen dus vertrekken om de "islamitisering", vertrekken ze naar het verkeerde land. Hell, door de globalisering is elk land ter wereld wel verislamitiseerd. Het is dus een schijtexcuus om naar een ander land te vertrekken. Afgezien daarvan zitten de moslims aldaar ook geconcentreerd in de grote steden, het is misschien 1% gezien over heel amerika, maar ze zitten dan ook niet in de biblebelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef basilisk het volgende:
[..]
Dat ging dus om een sharia-rechtbank in Ontario. Dat is er echter niet van gekomen:
bron
Er wonen ook veel meer mensen in Canada en de VS. Als percentage is dat dus veel lager dan in Nederland.
Moslims hebben hier vooral veel invloed in de krant. Ze staan er veel te vaak 'onterecht' naar mijn mening in. Een moslim hoeft maar iets fout te doen en ze staan direct in de krant hier ... of een 'gekleurd' iemand steelt wat is het direct een marrokaan of turkquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fact is dat de moslims aldaar veel meer invloed hebben op het dagelijks leven dan hier. Als mensen dus vertrekken om de "islamitisering", vertrekken ze naar het verkeerde land. Hell, door de globalisering is elk land ter wereld wel verislamitiseerd. Het is dus een schijtexcuus om naar een ander land te vertrekken. Afgezien daarvan zitten de moslims aldaar ook geconcentreerd in de grote steden, het is misschien 1% gezien over heel amerika, maar ze zitten dan ook niet in de biblebelt.
Yeah sure, de gemiddelde kwaliteit van leven is in de VS hoger, laat me niet lachenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook veel regels ?Gruwelijk dat valt reuze mee, in amerika zijn de belastingen lager en ben je bij het minste of geringste ontslagen ipv dat eeuwenlange gezeik hier in nederland met vakbonden etc. En de kwaliteit van het leven in amerika en b.v australie liggen gemiddeld hoger dan in nederland. En amerika is echt niet heel erg prijzig op dit moment
. De islamisering noem ik vooral omdat dit rete vaak in de kranten voorkomen, de media maakt hier zulke grote punten van, ik word hier zo moe van. En de nederlandse politiek stelt hedendaags echt niks meer voor. Met mensen zoals verdonk voorop, zo maak je jezelf in het buitenland echt belachelijk.
Als ik naar Amerika wil verhuizen moet ik toch ook eerst een inburgeringsexamen afleggen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:07 schreef maartena het volgende:
Ik niet..... Bedankt, Rita Verdonk voor die fantastische inburgeringscursus die totaal het gewenste effect mist.
Betaal je dan wel even je studiefinaciering terug, plus alles wat je dit land extra gekost hebt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onzin
Ik ga na mn studie ook emigreren,
Daartegenover meen ik dat er 32 miljoen Canadezen en 132 miljoen Amerikanen zijn. Ik zie hier enkel bij uitzondering een moslim. In de grotere steden zoals Montreal zitten er meer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je in google Canada Sharia intypt krijg je een waslijst te zienEn ja in Canada zitten een miljoen moslims, in de VS 7 miljoen...
Same here in Canada, veel beter dan in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Yeah sure, de gemiddelde kwaliteit van leven is in de VS hoger, laat me niet lachen![]()
Aangezien je ook niet zo van werken houdt, zou ik daar zeker niet heengaan. Veel minder vakantiedagen dan in Nederland!
Krijgt iedereen dan ook z'n belastinggeld terug als ie Nederland verlaat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Betaal je dan wel even je studiefinaciering terug, plus alles wat je dit land extra gekost hebt?
Ik vraag me toch af waarom ik dan bij je naam een Nederlandse vlag als plaatje ziequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Bierie het volgende:
Ach dat ik op een dag zelf ook zal emmigreren is geen idee meer maar meer een vaststaand feit.
Heb het gehad met dat Nederlandse middelmatigheid, drukte, belasingen, ach hele waslijst.
Heb het gewoon niet meer naar mijn zin in NL punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |