Eh ja, duh. Waar wilde je anders wonen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef desiredbard het volgende:
Waar er natuur was is het de nek omgedraaid vanwege huizenbouw, wegenbouw etc
Een natuurliefhebber ziet het verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou en? Veel spannender wordt het in Nederland niet qua natuur hoor, we hebben geen bergen, geen watervalpartijen, niks. Geniet je minder van natuur als het aangelegd is? Ik denk dat we een paar prachtige parken en natuurgebieden hebben in NL (voor zo'n klein land) - en dat dat aangelegd is zal me dan jeuken.
Ik bedoel maar....heim ins reich!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mooi. Dat betekent meer lebensraum voor mij
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:58 schreef niet_links het volgende:
Als je in Thailand inkomen hebt is het een veel leuker land om te wonen. (mits je een Thaise vriendin hebt of vriend want anders red je het niet (taal enzo))
Zoals jogy al zei, we zijn de afgelopen jaren collectief de put ingepraat door het CDA en de VVD, op aangeven van de LPF-generatie, er heerst een sfeer van 'we benne allemaal de sigaar en gane naar de verdommenis!' ipv 'schouders d'r onder en gaan'. Terroristen (quote:
Hoho, inburgeren is voor negers he.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik mag toch aannemen dat je de taal aan het leren bent ?
That time has long gone my friend...quote:Tijd voor wat positiviteit.
Kan het iets melodramatischer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:13 schreef msteggink het volgende:
[..]
That time has long gone my friend...
Rotterdam, dan zeg je ook wel iets. Niet echt representatief voor de rest van nederland he.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:55 schreef Igen het volgende:
Omdat nog zoveel mensen kindertjes maken dat er netto een bevolkingsgroei van 0,1% per jaar is. En dat er miljoenen staan te springen om hier te mogen komen, is een van de redenen waarom veel Nederlanders hun land zo kut vinden. (Zie Pim Fortuyn, en veel andere Rotterdamers)
Ik weet niet of jij de laatste tijd nog in R'dam geweest bent, maar daar zijn heel wat buurten waar je echt niet wilt wonen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rotterdam, dan zeg je ook wel iets. Niet echt representatief voor de rest van nederland he.
Waar baseer je op dat Nederland een goede gezondheidszorg heeft? Vergeleken met andere landen doen 'we' het volgens mij helemaal niet zo goed. Ik heb die sociale zekerheid niet nodig, dus daar hoef ik al helemaal niet voor in Nederland te zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef Arendt het volgende:
Wat bezielt mensen om uit economische overwegingen úit Nederland te emigreren? Hebben die mensen geen verstand in hun kop, ofzo? Nederland heeft goede gezondheidszorg, er is een goede sociale zekerheid... wat is het probleem?
Dat bedoel ik, niet representatief voor de rest van nederland. Dus we zijn het eensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef siggi het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de laatste tijd nog in R'dam geweest bent, maar daar zijn heel wat buurten waar je echt niet wilt wonen.
Meeste "winkeltjes" met buitenlandse teksten op de ramen en om je heen wordt er een grote diversheid aan talen gesproken, maar Nederlands is er zelden één van.
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:59 schreef dVTB het volgende:
De reden dat mensen Nederland verlaten: we durven de confrontatie met problemen niet aan.
Er zijn dus toch Fokkers die het snappen..quote:Op maandag 22 mei 2006 20:42 schreef siggi het volgende:
al dat linkse softe gezwam,
Heb voor mezelf maar besloten dat beste optie is om te zorgen voor goede opleiding en goede job bij multinational, als het me niet meer aanstaat ben ik pleite.
Dat is het probleem nu juist; de mensen die vertrekken zijn degenen die heel veel kunnen (jong& hoogopgeleid) en degenen die het land binnen komen kunnen niets (analfabeten, weinig opleiding). ZIj die vertrekken kunnen dus heel makkelijk in een buitenland een prima bestaan opbouwen, hebben geen WW ofzo nodig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef Arendt het volgende:
Wat bezielt mensen om uit economische overwegingen úit Nederland te emigreren?
Ik ben al wegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
Aha, weer een aantal grote monden die wel 'even' gaan emigreren.
Maar dat komt nu wel in steeds meer wijken voor in de grote steden in Nederland, voornamelijk in de Randstad voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet representatief voor de rest van nederland. Dus we zijn het eens
Tja, da's het probleem van een groep die alleen hecht aan materiële rijkdom. Er is blijkbaar te weinig empathie, anders zou men ook niet zo'n weerzin hebben tegen bijvoorbeeld het betalen van belasting. Het is hun probleem.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef Napalm het volgende:
Dat is het probleem nu juist; de mensen die vertrekken zijn degenen die heel veel kunnen (jong& hoogopgeleid) en degenen die het land binnen komen kunnen niets (analfabeten, weinig opleiding). ZIj die vertrekken kunnen dus heel makkelijk in een buitenland een prima bestaan opbouwen, hebben geen WW ofzo nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |