DaisyDuke + 1quote:Op maandag 22 mei 2006 22:21 schreef DaisyDuke het volgende:
urge overkill
Laatst kende nog iemand ze niet toen ik ze in een lijstje gebruiktequote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef belsen het volgende:
Mother Love Bone.
Die mag ook wel eens in de OP.
jij bent de OP beheerder toch?.....quote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef belsen het volgende:
Die mag ook wel eens in de OP.
Ja, maar ik haal steeds de punten binnnen...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
jij bent de OP beheerder toch?.....
Da's rap!quote:
aha, MLB is jouw Melvinsquote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar ik haal steeds de punten binnnen...
Album So Alone is een van my all time favesquote:
Idd, nu iets heel anders...quote:Ik dacht we hebben nu wel genoeg van de New York Dolls gehad.
Ik vind LAMF revisited denk beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Album So Alone is een van my all time faves
[..]
Idd, nu iets heel anders...
Scoort ook hoog, het origineel dan, ondanks het baggergeluid. Revisited heb ik nooit gehoord. Klinkt dat echt heel erg veel beter?quote:
quote:
Heb je ze geïdentificeerd? Begin daar eerst mee.quote:
Dat zijn die andere twee...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef ranja het volgende:
Hm. is die eerste dan FD?
Ik zou bijna The Flintstones zeggen dan met Fred en Betty... missen nog Wilma en Barney
Ik ken het origineel niet, maar revisited klinkt echt loepzuiver.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Scoort ook hoog, het origineel dan, ondanks het baggergeluid. Revisited heb ik nooit gehoord. Klinkt dat echt heel erg veel beter?
Mooi. Hij staat hoog op mijn 'to buy'-lijstjequote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef ranja het volgende:
[offtopic]die cd van Matthew Sweet en Susanna Hoffs is echt goed[/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |