Bron? Dat zou wel een schappelijk prijsje zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Ze hebben trouwens 1,8 miljoen voor Ogararu betaald.
Doei Gryga!quote:'Zdenek Grygera vertrekt bij Ajax'
Dinsdag 23 mei, door SV, Amsterdam, 11.14u GMT+01.00, Highlow
Ingevoerde bronnen rondom Zdenek Grygera zouden van de voetballer hebben vernomen dat hij deze zomer vertrekt bij Ajax. Dit meldt de website Highlow Communications.
Columnist Peter van de Rijt zegt dit op de website in zijn wekelijkse column. Grygera's contract loopt medio 2007 af en mag in principe vertrekken bij de Amsterdammers.
Echter, dan zal de centrumverdediger wel fit moeten zijn. Momenteel bereidt Grygera zich met de WK-selectie van Tsjechie voor op het WK, maar hij traint nog wel apart. Vermoedelijk heeft Juventus interesse voor Grygera.
Bronquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Bron? Dat zou wel een schappelijk prijsje zijn.
Hij heeft zichzelf natuurlijk expres geblesseerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:02 schreef twi het volgende:
JuventusDie interesse zal ook niet lang meer duren dan
Zo dacht ik ook altijd. Maar nu ik gister Ten Cate zag bij Johan en die andere muts begin ik wel te twijfelenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie Davids niet komen hoor.
Hehe je zou er niet eens meer raar van op kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf natuurlijk expres geblesseerd![]()
Geen, want dan kan Juventus ze niet meer betalenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:05 schreef Jay-Z het volgende:
Zou wel grappig zijn als Juventes met dit team in de SerieC1 zou spelen, hoeveel zou Zlatan dan scoren? 62?
Er is veel meer kans dan vorig jaar hoor op de terugkomst van Davids.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Zou het dan toch? Ik zie Davids graag komen, maar ik geloof er vooralsnog niet veel van...
Ik hoop het wel hoor, zou een heel goede en vooral nodig versterking zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Zou het dan toch? Ik zie Davids graag komen, maar ik geloof er vooralsnog niet veel van...
We zullen het merken. Hoop het zeker wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Volkskrant:
De kans dat Edgar Davids na een afwezigheid van tien jaar zijn rentree maakt bij Ajax is groot. Met een verspreking maakte Henk ten Cate kort na zijn presentatie als hoofdcoach van Ajax duidelijk dat de komst van de 33-jarige middenvelder niet lang op zich zal laten wachten.
Op de vraag of Barcelona-speler Gabri, van wie het contract afloopt bij de winnaar van de Champions League, geïnteresseerd zou zijn in een transfer naar Amsterdam, antwoordde Ten Cate: ‘Hij kent mij. Hij kent Edgar.’
Hoewel Davids, die uitkomt voor Tottenham Hotspur, zich volgens technisch directeur Martin van Geel nog buigt over een aanbieding van Ajax, lijkt een rentree slechts een kwestie van tijd. ‘Voor de middenlinie zou Edgar een ideale speler zijn, maar het is nog niet beklonken’, aldus Van Geel.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef BoNi het volgende:
Heb ik verdikkie mijn seizoenskaart opgezegd omdat Blind ontslagen werd, gaan ze toch Davids halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |