abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38086380
Nou, de titel zegt al genoeg denk ik. Er hangt dus een onwijze putlucht in de badkamer.

De bron heb ik ook al weten te lokaliseren, namelijk de wasbak. Iemand wat tips om van deze odeur af te komen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38086462
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef zjroentje het volgende:
Nou, de titel zegt al genoeg denk ik. Er hangt dus een onwijze putlucht in de badkamer.

De bron heb ik ook al weten te lokaliseren, namelijk de wasbak. Iemand wat tips om van deze odeur af te komen?
Sifon controleren/schoonmaken/vervangen.
  maandag 22 mei 2006 @ 15:43:30 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38086562
staat er water in de stankafsluiter? bij mijn schoonouders werd de stankafsluiter van het bad leeggezogen als je de WC doortrok. Dan komt er ook een aardige putlucht naar boven.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_38086708
Zoiets zal inderdaad het probleem zijn. Ik denk dat je na het sifon onder je wastafel een beluchter moet plaatsen.
  maandag 22 mei 2006 @ 15:48:46 #5
85654 rook.worst
worst in de wolken
pi_38086745
af en toe 3 seconden de kraan openzetten om de zwanehals met water te vullen wil meestal wel helpen.
wat het me zal wezen?
pi_38086764
Sifon had ik ook al aangedacht, alleen hebben we zo'n wasbak die er helemaal omheen zit. Moet ik die natuurlijk weer gaan weghalen, alleen omdat dat designtechnisch natuurlijk veel mooier was volgens vrouwlief ...
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38086790
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef rook.worst het volgende:
af en toe 3 seconden de kraan openzetten om de zwanehals met water te vullen wil meestal wel helpen.
Dat helpt dus niet, want een paar minuten later is die lucht er weer ...
  maandag 22 mei 2006 @ 15:55:35 #8
47102 Elvi
miemkwien
pi_38087013
Soda in het putje doen. Of chloor...
pi_38087211
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_38087687
Is het iets wat is sinds je de nieuwe wasbak/douchcabine/badkuip/toilet hebt. Of wordt het langzaam aan erger?

In het laatste geval is het een verstopping die steeds erger wordt. Hierdoor trekt bijvoorbeeld een leeglopend bad een sifon van een wastafel leeg waardoor er stank komt. Hier is onstoppen de oplossing.

In het eerste geval is het geen verstopping en kom je lucht te kort, en door een vacuuum wordt er een sifon leeg getrokken. Hier is een beluchter de oplossing
  maandag 22 mei 2006 @ 17:28:22 #11
149249 LittleIcequeen
It`s cold as ice
pi_38090994
Ik heb ook weleens last gehad van een enorme putlucht in de douche. Gooi meestal een hele liter Loda Bleek (goedkoopste spul van de Edah) in het doucheputje. En dan spoel ik het pas na een halve dag door en de stank is weg.

Werkt vast ook wel bij de wastafel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')