Staat int hok gek ! waar de brommer met de beroeste pijp staat !quote:
Hoor ik hier iemand die jaloers is omdat hij door zijn veel te strenge ouders geen huisdieren mocht ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef SuperUli het volgende:
Wat een kuthond.
Ik heb een kat.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik hier iemand die jaloers is omdat hij door zijn veel te strenge ouders geen huisdieren mocht ?
Heerlijk
Heel klein beetje aangedikt, maar ik praat idd zo int echtquote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat accent
![]()
gruuwlijk debiel praat je altijd zo of doe je hendig sjofel ?
![]()
Is er ooit al eens een plan gemaakt om een meet te houden bij jou in de C1000 ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heel klein beetje aangedikt, maar ik praat idd zo int echt
Naja ongeveer danen als je het echt wil weten kom je maar naar de C1000
Die staat in Dirktators sig tochquote:
Kijk es naar mijn sig danquote:
Neej maar heb wel al een aantal mensen gemeet in de C1000quote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is er ooit al eens een plan gemaakt om een meet te houden bij jou in de C1000 ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Neej maar heb wel al een aantal mensen gemeet in de C1000
Dirktator, en nog zoeen gast uit Amsterdam.
Hij zei dat in Hogeschool Amsterdam Hendig Sjiek vaak door de gangen geschreeuwd werd
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:28 schreef Croupouque het volgende:
Maar waarom hebben jullie een standbeeld van een hondje midden in de huiskamer staan?
Like i carequote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef Eightball het volgende:
Zal je baas leuk vinden Maikuuul, dat jullie bij AH kopen...
Dat las ik dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die Cavia is vast van Maikuuul's broer.
Maar als je geen geld verdient kan je ook geen benzine voor je brommert kopen en is hendig sjiek slippen er niet meer bij. Hoe moet dat nou?quote:
Gewoon dat honden beeld verkopenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar als je geen geld verdient kan je ook geen benzine voor je brommert kopen en is hendig sjiek slippen er niet meer bij. Hoe moet dat nou?
Ik ga stage lopen bij de ENCI.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar als je geen geld verdient kan je ook geen benzine voor je brommert kopen en is hendig sjiek slippen er niet meer bij. Hoe moet dat nou?
Ow, daar gaat het inderdaad erg goed ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
de ENCI.
Boter bij de vis hč, ze kunnen namelijk iedere dag omvallen.quote:Daar krijg ik 200 knakkers per maand.
Boeie gek, gewoon wat stage lopen. Ze zijn niet verplicht om me te betalen dus das toch mooi meegenomen !quote:Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow, daar gaat het inderdaad erg goed ja.
[..]
Boter bij de vis hč, ze kunnen namelijk iedere dag omvallen.
Hij zou eigelijk ook een ouderwetse scootert moeten hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij de ENCI.
Daar krijg ik 200 knakkers per maand.
En idd best ouderwets ingericht, maarja mijn vader vind die kasten mooi dus.
Ik kan er ook niks aan doen, maarja wtf boeit mij die kasten als ik toch altijd achter de pc zit
Ow, okay.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:15 schreef Maikuuul het volgende:
Boeie gek, gewoon wat stage lopen. Ze zijn niet verplicht om me te betalen dus das toch mooi meegenomen !
Jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef Salsagirl het volgende:
Was weer een leuke rondleiding,,maar wie kwam ooit op het idee om overal dat ''marmer'' op te plakken?
En geven jullie altijd de hond eten in de huiskamer? op een bordje![]()
![]()
In de keuken is er ook 1quote:
Nee, niet voor de tv. Dat zou er natuurlijk niet uitzien....quote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In de keuken is er ook 1
Waar wil je hem btw anders hangen ? voor de tv zetten ofzo ?
Dat lijkt me eigenlijk wel grappig om te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef Camplo het volgende:
Wanneer komt de eerste Maikuuul toer er?
Inschrijvingen bij Camplo.
Me oma woont vlakbij jou (hoensbroek) dat zal je vast wel kennenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel grappig om te doen.
Fokkers komen naar Maastricht, gaan we frietje met Zuurvlees eten.
Gaan we naar mijn buurt. drinken wel pilsje
Maar dat was al een parodie op dit filmpjequote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef kaos- het volgende:
lol, was jij ook die kerel van dat " G-star truitje " en " gouden ketting" ?
Zo ja, dan neem ik mn woorden terug dat je een trieste draak was, want dit is meesterlijk
Ja dat was ikquote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef kaos- het volgende:
lol, was jij ook die kerel van dat " G-star truitje " en " gouden ketting" ?
Zo ja, dan neem ik mn woorden terug dat je een trieste draak was, want dit is meesterlijk
omg, en deze dude meent het dus wel serieus ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar dat was al een parodie op dit filmpje
Jah, en ik doe hem na. Maar bij de meeste sites zoals flabber.nl en VK.com denken zij dat ik serieus doe. Daarom zegt iedereen dat het triest is maar ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef kaos- het volgende:
[..]
omg, en deze dude meent het dus wel serieus ?
jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef kaos- het volgende:
[..]
omg, en deze dude meent het dus wel serieus ?
Goed, bij deze vind ik het dan wel ernstig goed gedaan, want ik geloofde dat je serieus een sneue draak wasquote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah, en ik doe hem na. Maar bij de meeste sites zoals flabber.nl en VK.com denken zij dat ik serieus doe. Daarom zegt iedereen dat het triest is maar ze snappen het gewoon niet
Tjah de douche, das niet zo speciaal een douchecabine wow. Maar ik ga nu niet weer een filmpje maken daarvan.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gadverdamme, wc komt direct uit in de keuken
je bent de badkamer vergeten.... als je die überhaupt hebt
Zoals ?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
En die goedkope C-merken in z'n koelkast![]()
![]()
.
Lekker.quote:
Frietzoorvleis zegge zie hier, jaja ook limburg gekquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel grappig om te doen.
Fokkers komen naar Maastricht, gaan we frietje met Zuurvlees eten.
Gaan we naar mijn buurt. drinken wel pilsje
Orginele Coca Cola FTW!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lekker.
Die originele coca coladies pas smerig met tering veel prik.
Pepsi daarintegen is veel lekkerder, maar die aldi cola is ook wel te pruimen
Maak een reportage van je diner.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik ga nu niet weer een filmpje maken daarvan.
Zo, felic. Jij bent écht grappig zeg. Ik lig krom onder de tafel.quote:
Trek je toch niks aan van die loosers. Jij durft tenminste een filmpje online te zetten!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:23 schreef Maikuuul het volgende:
Btw voor de interieur bashers.
Wat kan ik eraan doen dat die kasten / het huis zo is ingericht ?
Alsof jullie dat toen jullei 17 waren thuis zelf bepaalden
Niet dat ik het erg vind vind het wel leuk btw.
Het eerstkomende volgende filmpje word zeg maar de promotie van het volkomenkut.com truitje wat ik opgestuurd krijg.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trek je toch niks aan van die loosers. Jij durft tenminste een filmpje online te zetten!![]()
En je komt eerlijk voor je smaak uit.
Ga je nog je ouders of buurvrouw interviewen? Of een special over de hond?
Vertel eens. Hoe smaakt de aars van maikuuut nou?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo, felic. Jij bent écht grappig zeg. Ik lig krom onder de tafel.![]()
Ken je nog meer van die goeie grappen soms?
Die commentaren.... Domme mensen dat ze de ironie niet snappenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/7287/Whehe
Ach wat maakt het uit, ik doe het omdat ik het leuk vind.quote:
Niet lullen, nieuw filmpje maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ach wat maakt het uit, ik doe het omdat ik het leuk vind.
Hoe meer sites hoe leuker
Als ik het T-shirt krijg van volkomenkut ga ik weer wat maken.quote:
leukquote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh met de rondleiding he ik was iets vergeten, daarom hier de vergeten scene's !!!
Ik d8 dat ik alles had deeltje 1
http://www.youtube.com/watch?v=iqwPFYtEwjg
Maar was toch iets vergeten dus deeltje 2
http://www.youtube.com/watch?v=KqvUYLWCpHY
Voor de n00bs die denken: huh bbq omfg wtf was je vergeten ? tjeh gek hier is ook een topic hoor waar het allemaal mee begon !!
http://forum.fok.nl/topic/859556
n00b??quote:
quote:
Iedereen die in maastricht woont en op fok zit MOET gewoon van Maikuuul afweten...quote:
Best wel eensch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bupatih loopt daar te huilen dat ze 'de boegbeelden van Fok! jatten' op VKmag en hier spugen alle mods je uit..
Als het tenminste Bupatih zelf was onder die zijn nick..
Zij fietst hendig veel !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef TC_Artemis het volgende:
OMFG JE MOEDER HEEFT EEN FIETS!1!11!eiznzweidrei!111!
GEEN BROMMER
Dat paard links had ik een jaar of 10 geleden geschilderdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef Smots het volgende:
Hooooooooohohohohohoh!
Die pierrot bij jou op de WC is wel opperkek!
[afbeelding]
Johhhh swa...deejzuh komkom...komkam...diej groewne dinge....ja swa...die zijn sjiek lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heel klein beetje aangedikt, maar ik praat idd zo int echt
Naja ongeveer danen als je het echt wil weten kom je maar naar de C1000
aangezien je je niet goed ingelezen hebt: maikuul maakte een parodie op een filmpje van iemand met een stone-island vestje, de persoon in dit filmpje maakte waarschijnlijk ook een parodie op die stone-islandmeneer en niet op maikuuul, hoe tof hij ook mag zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Devlinsect het volgende:
Je fans:
http://video.google.com/videoplay?docid=2733884356949884183
Jah gek, maar of ik er blij mee ben ???quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:44 schreef Camplo het volgende:
Hebben jullie ook een auto?
heb je dat nou al heel vaak tegen me gezegd, of ben je gewoon de zoveelste?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Haal dat schijn maar weg.
boeiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze doen op VK niet aardig over Fok!
http://www.vkmag.com/maga(...)ng_door_mijn_huisje/
quote:
Dat is wel een idee Maikuuul!quote:1 opmerking op die site bracht me wel op een idee...
Ja straks begint ie ook nog us MVVke te zingen. Ah Moet toch maar eens checkuh bij tha C1000 of ik een handtekening kan krijgen van tha gast. Er zijn maar 2 c1000 hier dus us wel makkelijk. Denk brusselse poort.
Jong ut woar hendig sjiek dien ermleutig huijske.
Wat een kut mongoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Devlinsect het volgende:
Je fans:
http://video.google.com/videoplay?docid=2733884356949884183
De onze niet gek :/ dies al vanaf het begin af aan al zo schuw geweest, loop je door de kamer, hoppa onder de krantenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:28 schreef cucemodre het volgende:
Niks van aantrekken Maikuuuul cavia's zijn de shit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |