Staat int hok gek ! waar de brommer met de beroeste pijp staat !quote:
Hoor ik hier iemand die jaloers is omdat hij door zijn veel te strenge ouders geen huisdieren mocht ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef SuperUli het volgende:
Wat een kuthond.
Ik heb een kat.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik hier iemand die jaloers is omdat hij door zijn veel te strenge ouders geen huisdieren mocht ?
Heerlijk
Heel klein beetje aangedikt, maar ik praat idd zo int echtquote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat accent
![]()
gruuwlijk debiel praat je altijd zo of doe je hendig sjofel ?
![]()
Is er ooit al eens een plan gemaakt om een meet te houden bij jou in de C1000 ?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heel klein beetje aangedikt, maar ik praat idd zo int echt
Naja ongeveer danen als je het echt wil weten kom je maar naar de C1000
Die staat in Dirktators sig tochquote:
Kijk es naar mijn sig danquote:
Neej maar heb wel al een aantal mensen gemeet in de C1000quote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is er ooit al eens een plan gemaakt om een meet te houden bij jou in de C1000 ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Neej maar heb wel al een aantal mensen gemeet in de C1000
Dirktator, en nog zoeen gast uit Amsterdam.
Hij zei dat in Hogeschool Amsterdam Hendig Sjiek vaak door de gangen geschreeuwd werd
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:28 schreef Croupouque het volgende:
Maar waarom hebben jullie een standbeeld van een hondje midden in de huiskamer staan?
Like i carequote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef Eightball het volgende:
Zal je baas leuk vinden Maikuuul, dat jullie bij AH kopen...
Dat las ik dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die Cavia is vast van Maikuuul's broer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |