Daar heb ik idd verder niet over nagedachtquote:Op maandag 22 mei 2006 14:22 schreef flutterbye het volgende:
Wassen met azijn? Ik gebruik bij de zwarte was vaak azijn ipv wasverzachter, maar als wasmiddel...? Dan worden je kleren toch niet schoon?
Ja hallo, SCHOONMAAKAZIJN hequote:Op maandag 22 mei 2006 14:16 schreef ChicaC het volgende:
Wassen met azijn werkt ook goed. Je kleren gaan er niet van stinken, wat je misschien zou verwachten. Het is goed voor de kleur en ook nog eens goed tegen kalkaanslag in je wasmaschine.
Niet perse schoonmaakazijn, maar gewoon een fles (heldere/doorzichtige/blanke) azijn á ¤0.29 per flesquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hallo, SCHOONMAAKAZIJN he
Geen bruine azijn vanuit de keuken
Ik heb dat ook een tijdje gebruikt trouwens. En een beetje wasverzachter.
Gebruikt TS trouwens wasverzachter?
Ik heb idd ook wel eens gehoord dat groene zeep nog altijd zo'n beetje het zuiverste goedje is wat je kunt krijgen tegenwoordig... Overal zit zoveel troep in.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef moussie het volgende:
je eigen vloeibare wasmiddel maken met groene zeep .. klein handje vol oplossen in lauw water tot het echt goed is opgelost .. en naspoelen idd met water met azijn
´quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef flutterbye het volgende:
Volgens mij is schoonmaakazijn ook niet echt goed voor je kleren hoor, is dat niet aggresiever dan gewone witte azijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |